SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Nog steeds bezig blijkbaar. De livestreams zijn wel rustiger maar die zitten waarschijnlijk ver daarvandaan.
Dat denk ik ook, op de nieuws kanalen bijna allemaal interviews ipv live-beeldenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:44 schreef Perrin het volgende:
Nog steeds bezig blijkbaar. De livestreams zijn wel rustiger maar die zitten waarschijnlijk ver daarvandaan.
[ twitter ]
[ afbeelding ]![]()
Dees nog met wat beelden van Gaza zelf.
Je weet op een gegeven moment wel welke bronnen legit zijn. Zijn er maar een paar die daar journalisten hebben zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:01 schreef Jippie het volgende:
Bij bijna alles wat ik zie aan beelden vraag ik mij af wat echt is en wat nietAnd what rough beast, its hour come round at last,
Wat Perrin zegt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:01 schreef Jippie het volgende:
Bij bijna alles wat ik zie aan beelden vraag ik mij af wat echt is en wat niet
Maar ook ik vraag me het af hoor.![]()
Klopt, maar er valt zoveel te manipuleren. Er is aangegeven dat veiligheid van journalisten in Gaza niet te garanderen is, dus die zullen niet midden in Gaza staan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:02 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je weet op een gegeven moment wel welke bronnen legit zijn. Zijn er maar een paar die daar journalisten hebben zitten.![]()
Vannacht komt je toch weinig te weten wat er gebeurt. Isral houd journalisten op afstand en in Gaza hebben de meeste journalisten maar een beperkt bereik.![]()
Ik zie op Twitter veel oproepen om Starlink, omdat communicatie plat ligt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:08 schreef ipa84 het volgende:
Vannacht komt je toch weinig te weten wat er gebeurt. Isral houd journalisten op afstand en in Gaza hebben de meeste journalisten maar een beperkt bereik.![]()
Die is dood. Vinden we niks van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:08 schreef UitStraling het volgende:
Wat vinden jullie van Erin Burnett?![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Die is dood. Vinden we niks van.![]()
![]()
Ik gok dat Elon daar niet op gaat reageren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie op Twitter veel oproepen om Starlink, omdat communicatie plat ligt.And what rough beast, its hour come round at last,
Geen idee of Gaza daar toegang tot heeft.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik zie op Twitter veel oproepen om Starlink, omdat communicatie plat ligt.![]()
Nog niet, stond voor volgend jaar gescheduled.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee of Gaza daar toegang tot heeft.And what rough beast, its hour come round at last,
Als je een abonnementje pakt en een schotel en een Starlink routertje aanschaft vast wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Geen idee of Gaza daar toegang tot heeft.![]()
Ik gok dat er geen starlink meer nodig is volgend jaarquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nog niet, stond voor volgend jaar gescheduled.
Lach met een schone bips![]()
Heeft Musk dan al een kant gekozen? Want in Oekrane wist hij niet hoe snel hij het moest uitrollen in het begin daarzo tot hij met Poetin ging praten....quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik gok dat Elon daar niet op gaat reageren.![]()
Ik ken je, lieve Mascara.. Laat je niet meegaan in allesquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde zoveel zeggen maar ben op mijn handen gaan zitten.
En we weten allemaal wat dat betekentquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik wilde zoveel zeggen maar ben op mijn handen gaan zitten.![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Blijf gewoon op mijn handen zitten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ken je, lieve Mascara.. Laat je niet meegaan in alles
Dikke kus en love you![]()
Hey, jij bent mijn fok babequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Blijf gewoon op mijn handen zitten.
Dikke kus en love youLekker op je handen blijven zitten
Niet echt. Volgens mij houdt hij zich wat meer op de vlakte wat betreft politiek nu.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:18 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Heeft Musk dan al een kant gekozen? Want in Oekrane wist hij niet hoe snel hij het moest uitrollen in het begin daarzo tot hij met Poetin ging praten....And what rough beast, its hour come round at last,
Hmmmzzz ik voel een nieuw BNW-topic aankomenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt. Volgens mij houdt hij zich wat meer op de vlakte wat betreft politiek nu.![]()
![]()
Waarom denk je dat ie nu stil is?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt. Volgens mij houdt hij zich wat meer op de vlakte wat betreft politiek nu.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hey, jij bent mijn fok babeLekker op je handen blijven zitten
![]()
![]()
Dat valt mee. Maar goed voor de rest zullen ze daar nu apparatuur ook niet voor hebben in Gaza en dat zal nu ook niet snel binnen komen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:26 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet echt. Volgens mij houdt hij zich wat meer op de vlakte wat betreft politiek nu.![]()
Volgens mij heeft ie met zichzelf afgesproken om zo a-politiek mogelijk te zijn omdat hij anders zoveel poep over zich heen krijgt. En waarschijnlijk slecht voor de zaken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ie nu stil is?And what rough beast, its hour come round at last,
Heeft ie anders eerder nooit gedaan, denk eens naquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie met zichzelf afgesproken om zo a-politiek mogelijk te zijn omdat hij anders zoveel poep over zich heen krijgt.
Wanneer je bedenkt dat wat jij ervan vindt, er totaal niet toe doet, en geen enkele invloed heeft op wat daar gaande is, dan wordt het ook onbelangrijk welke beelden echt zijn, en welke niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:01 schreef Jippie het volgende:
Bij bijna alles wat ik zie aan beelden vraag ik mij af wat echt is en wat niet
Er voltrekt zich daar een humanitaire ramp, en wat wij toekijkers daar nu van vinden maakt geen reet uit, want we kunnen niks doen. Eigenlijk is het ramptoerisme om naar die kanalen te kijken. Of je nu pro IDF, of pro Hamas, of pro Palestijnen, of pro onschuldige burgers bent, het doet er niet toe, want je legt geen enkel gewicht in de schaal.
Het is enkel afwachten tot het stof is neergedwarreld. Degene die wint gaat de geschiedenis schrijven. En veel later gaat dat nog wat genuanceerd worden.
Kortom: humanitaire ramp, niks aan te doen.And it's only the giving
That makes you
What you are![]()
Hij heeft wel wat zakelijke belangen waar hij bij nader inzien toch ook aan moet denken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft ie anders eerder nooit gedaan, denk eens naAnd what rough beast, its hour come round at last,
In deze oorlog? Niet echt denk ik, kleine markten.. En hij is geen wereldverbeteraar denk ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat zakelijke belangen waar hij bij nader inzien toch ook aan moet denken?Vind het wel echt serieus goed wat hij opgebouwd heeft, daar niet van.
Nee ik bedoel dat als hij stomme dingen roept op Twitter dat dat zijn investeringen daar schaadt en misschien zelfs zijn andere bedrijven zoals Tesla en SpaceX enzo.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In deze oorlog? Niet echt denk ik, kleine markten.. En hij is geen wereldverbeteraar denk ikVind het wel echt serieus goed wat hij opgebouwd heeft, daar niet van.
Aandeelhouders worden daar niet zo happy van. En ook klanten zullen zich nog eens achter de oren krabben als hij het bont maakt.And what rough beast, its hour come round at last,
Ben ook geen fanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:37 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat als hij stomme dingen roept op Twitter dat dat zijn investeringen daar schaadt en misschien zelfs zijn andere bedrijven zoals Tesla en SpaceX enzo. Aandeelhouders worden daar niet zo happy van.Teveel mensen denken wel dat hij de Messias is... De andere rijke.
Dat ie hippe spulletjes bouwt vind ik wel tof aan 'm. Verder vind ik hem nogal een egocentrische blaaskaakquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:38 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben ook geen fanTeveel mensen denken wel dat hij de Messias is... De andere rijke.
Dat een Elon Musk zich bemoeit met de wereld politiek, een Bill Gates ineens een vaccinatie expert is.... Ja sorry schiet mij dan maar lek... Nuff said.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat ie hippe spulletjes bouwt vind ik wel tof aan 'm. Verder vind ik hem nogal een egocentrische blaaskaakLach met een schone bips![]()
Dat is altijd al het probleem geweest met mensen die te veel geld hebben. Die denken dat ze dan ineens ook alle wereld problematiek kunnen oplossen. Vaak hebben ze dat geld alleen maar verdient door een paar goeie investeringen. In het klein zie je dat ook in Nederland met wat miljoenairs die zichzelf erg belangrijk vinden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat een Elon Musk zich bemoeit met de wereld politiek, een Bill Gates ineens een vaccinatie expert is.... Ja sorry schiet mij dan maar lek... Nuff said.![]()
Nee, die lui willen meer en meer... De lui waar we hier over praten hebben grootsheidswaanzin. Denken dat ze alles kunnen bepalen voor onsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:50 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is altijd al het probleem geweest met mensen die te veel geld hebben. Die denken dat ze dan ineens ook alle wereld problematiek kunnen oplossen. Vaak hebben ze dat geld alleen maar verdient door een paar goeie investeringen. In het klein zie je dat ook in Nederland met wat miljoenairs die zichzelf erg belangrijk vinden.Gaat 'm niet worden, maar willen ze wel.
Dat vermoeden heb ik ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik gok dat Elon daar niet op gaat reageren.![]()
Ik heb geen beelden nodig om te realiseren dat daar een humanitaire ramp plaats vind. Daar is de berichtgeving geen water, geen voeding, geen medicatie en grenzen potdicht al duidelijk genoeg voor. Maar dan nog vind ik het lastig dat er zoveel nepnieuws in de rondte gaat, wat ook doorvertrouwde mediakanalen wordt over genomen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:31 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wanneer je bedenkt dat wat jij ervan vindt, er totaal niet toe doet, en geen enkele invloed heeft op wat daar gaande is, dan wordt het ook onbelangrijk welke beelden echt zijn, en welke niet.
Er voltrekt zich daar een humanitaire ramp, en wat wij toekijkers daar nu van vinden maakt geen reet uit, want we kunnen niks doen. Eigenlijk is het ramptoerisme om naar die kanalen te kijken. Of je nu pro IDF, of pro Hamas, of pro Palestijnen, of pro onschuldige burgers bent, het doet er niet toe, want je legt geen enkel gewicht in de schaal.
Het is enkel afwachten tot het stof is neergedwarreld. Degene die wint gaat de geschiedenis schrijven. En veel later gaat dat nog wat genuanceerd worden.
Kortom: humanitaire ramp, niks aan te doen.![]()
![]()
Whatever, mafkees.I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.![]()
ik vind dat er nogal soft gereageerd wordt op de HAMAS aanval.
allerlei humanitair gezeik over 'n probleemregio waar ze fokken als konijnen en vanwege uitzichtloosheid richt alle talent zich op de guerilla bij gebrek aan beter
kansloze regio
'f feit dat Israel veel geld heeft en 'n elite aan wapentuig heeftvrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
Forum Opties Forumhop: Hop naar: