is daar niet al een mod voor?quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja maar dan blokkeer je wel de achievements
Steam achievements vind ik niet zo boeiend.quote:Op zondag 29 oktober 2023 13:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja maar dan blokkeer je wel de achievements
dit helpt zekerquote:Op zondag 29 oktober 2023 09:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat als je de AA method in Advanced graphics settings naar TAA set alles wat scherper oogt btw
[..]
En dit zorgt ook voor scherpere textures!
Staan wat handige tips in de comments, tot dat ze dit patchen.
Ik vind het vooral jammer dat wat moeilijker recht vakken krijgt om op te bouwen. Zeker als je een niet rechte weg hebt, heb je minder mogelijkheden dan in CS1.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:43 schreef mschol het volgende:
ik bak er nog steeds weinig van qua wegen, vind het al knap dat ik 21000+ inwoners heb
zeer herkenbaar..quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:46 schreef jogy het volgende:
Ja, ik mis wel de verregaande controle over de wegen met mods maar aan de andere kant moet ik toegeven dat die mods in mijn handen meer kwaad doen dan goed.
hoe bedoel je dat? recht as in 180/90 graden tov andere weg of recht as in vlakke bouwgrond?quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat wat moeilijker recht vakken krijgt om op te bouwen. Zeker als je een niet rechte weg hebt, heb je minder mogelijkheden dan in CS1.
Recht als in 180/90 graden. Je krijgt soms geen blokjes voor zoning overal, in CS1 wel. Zelfs als het oppervlak ook geheel vlak is. Met een weg met een beetje curve erin op een vlakke ondergrond krijg je relatief weinig zoning blokjes.quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe bedoel je dat? recht as in 180/90 graden tov andere weg of recht as in vlakke bouwgrond?
Sim City 2000quote:Op maandag 30 oktober 2023 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
zeer herkenbaar..
ben gewoon teveel simcity 4 en 2000 gewend
Guidelines uitzetten, dat heeft bij mij heel veel frustraties weggenomen.quote:Op zondag 29 oktober 2023 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat wat moeilijker recht vakken krijgt om op te bouwen. Zeker als je een niet rechte weg hebt, heb je minder mogelijkheden dan in CS1.
Eerst de haltes plaatsen, dan de route.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:43 schreef jogy het volgende:
Dat OV moet ik nog even leren begrijpen.
De haltes en routes zijn gescheiden nu of zo?
Hoe doe je dat? Gevonden. Als je een weg tekent het tekentje met vizier uitschakelen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 11:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Guidelines uitzetten, dat heeft bij mij heel veel frustraties weggenomen.
Ik zet het alleen nog aan voor sommige bochten, maar met rechte wegen en strakke hoeken werkte het eerder tegen je.quote:Op maandag 30 oktober 2023 15:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Gevonden. Als je een weg tekent het tekentje met vizier uitschakelen.
Priegelwerkquote:Op maandag 30 oktober 2023 15:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst de haltes plaatsen, dan de route.
Haalt wel beetje alles weg van een tycoon spel xD.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |