niet bij dat excuus voor een mensquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Een flinke klap kan dat wel veroorzaken toch. Een lichte dan
Ik naar een sportschool?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 00:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je nou weer eens naar de sportschool gaat
https://www.youtube.com/shorts/jfxDCVeZW-k
quote:
quote:
Plaag mij niet zo.quote:
T is laat ja, dacht dat het een raadsel wasquote:
Je had dit ook niet kunnen zeggen. Best wel een stupide opmerking. Ruimte geven aan mensen die even niet lekker met elkaar liggen en die mensen zijn geen mongolen maar proberen het op te lossen. Mooi toch?quote:
Als je had willen oplossen, had je niet op anoniem moeten gaan. En dan nu weer als zogenaamde vriendin komen posten. Ga ergens anders iets oplossen i.p.v. hier de boel komen verzieken. Eerst met alle geweld op anoniem willen en dan weer komen posten, dan ben je gewoon af om hier alles van je oude account te komen oprakelen. Pak dan die nieuwe kans en laat de rest gewoon rusten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:23 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Je had dit ook niet kunnen zeggen. Best wel een stupide opmerking. Ruimte geven aan mensen die even niet lekker met elkaar liggen en die mensen zijn geen mongolen maar proberen het op te lossen. Mooi toch?
Dank je Shii.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je had willen oplossen, had je niet op anoniem moeten gaan. En dan nu weer als zogenaamde vriendin komen posten. Ga ergens anders iets oplossen i.p.v. hier de boel komen verzieken. Eerst met alle geweld op anoniem willen en dan weer komen posten, dan ben je gewoon af om hier alles van je oude account te komen oprakelen. Pak dan die nieuwe kans en laat de rest gewoon rusten.
Nee hoor.Hoi.quote:
Normaliter is het hier best heel leuk.quote:
Ik zie je ook in DTS posten,dat is best opmerkelijk voor een newby.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:43 schreef Seolto het volgende:
Ja het is ook aftasten voor mij op fok.
Genoeg te lezen en af en toe aan te haken in sommige topics.
Erg leuk
Was daar al eerder omdat ik las spel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie je ook in DTS posten,dat is best opmerkelijk voor een newby.
Ik zie het,welkom hier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:51 schreef Seolto het volgende:
[..]
Was daar al eerder omdat ik las spel.
Maar heb daar het geduld niet voor.
Ben aan het oriënteren.
Waar houd je van? Er is genoeg te doen op Fok.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:51 schreef Seolto het volgende:
[..]
Was daar al eerder omdat ik las spel.
Maar heb daar het geduld niet voor.
Ben aan het oriënteren.
Spel,muziek en sex zegt zijn Pohi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Waar houd je van? Er is genoeg te doen op Fok.
Alledrie goed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Spel,muziek en sex zegt zijn Pohi.
Aangenaamquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zie het,welkom hier.
Ik ben FF.
Zit veel te lezen op k&w en in muz.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:53 schreef Shii het volgende:
[..]
Waar houd je van? Er is genoeg te doen op Fok.
Welk genre muziek?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:56 schreef Seolto het volgende:
[..]
Aangenaam
[..]
Zit veel te lezen op k&w en in muz.
En die spelletjes soms als ik mij verveel.
Daar weet ik echt helemaal niks van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:01 schreef Seolto het volgende:
[..]
Echt van alles wat. Maar metal vind ik mooi.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar weet ik echt helemaal niks van.
Ik heb geen DM,maar ik weet het wel zeker.quote:
Dat gooit gelijk een hele lijst open hier.quote:
quote:
owh ff kijken die dan nog, ik vond die ik poste wel bijzonder, geen flauw idee trouwens wat ze nou zingen, maar muzikaal zat t goed in elkaar, volg makkelijker echt die hele bladmuziek als tekst enzoquote:
Als je dit live hoort gaat het onder je huid zitten en kriebels in je nek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
owh ff kijken die dan nog, ik vond die ik poste wel bijzonder, geen flauw idee trouwens wat ze nou zingen, maar muzikaal zat t goed in elkaar, volg makkelijker echt die hele bladmuziek als tekst enzo
Ik ben fan van akoestisch enzo zoals wat meer eerder poste.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je dit live hoort gaat het onder je huid zitten en kriebels in je nek.
Nee totaal niet.Het was bij ons op de manege altijd op zondag wel een feestje met gitaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:44 schreef kree het volgende:
Ook mooi. jij kunt beetje gitaar spelen ook fresh?
ja altijd leuk, ik wilde beetje gitaar leren omdat dat zeg maar ff makkelijker mee te nemen is als keyboard ofzo?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee totaal niet.Het was bij ons op de manege altijd op zondag wel een feestje met gitaar.
Heb je weer waakdienst?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 02:50 schreef kree het volgende:
Mooi hoor ook die vorige die je poste, ik heb nog wel wat, maar dat is andere stijl. ff link zoeken zo.
ja speciale missie van Danny of ik jullie ff in de gaten wilde houdenquote:
Oooo, maar dat hoeft echt niet hoor. Ga maar slapen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 03:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja speciale missie van Danny of ik jullie ff in de gaten wilde houden
ssst ik was hier niet en heb nooit wat gezegd. dit is zwaar black ops wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 03:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oooo, maar dat hoeft echt niet hoor. Ga maar slapen.
Intro was leuk.quote:
Toe maar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 03:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb nog wel een leuke ff mss maar is meer piano.
ff peukje doen en ga ik die luisteren, ben benieuwd welquote:
Doe het hem niet na.quote:
Jij zit niet in die discussie dus je bepaalt niet wat ik moet doen. Ik snap dat je het als een vriendin van FF voor hem wilt opnemen maar niet fair. Het is je vergeven. FF en ik moeten er samen uit komen. Geen hulp bij nodig. Dankjewel alvast.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 01:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je had willen oplossen, had je niet op anoniem moeten gaan. En dan nu weer als zogenaamde vriendin komen posten. Ga ergens anders iets oplossen i.p.v. hier de boel komen verzieken. Eerst met alle geweld op anoniem willen en dan weer komen posten, dan ben je gewoon af om hier alles van je oude account te komen oprakelen. Pak dan die nieuwe kans en laat de rest gewoon rusten.
Jij hoeft mij hier helemaal niet de les te lezen. Ik ben geen vriendin van FF, maar een user die 40+ een warm hart toedraagt en hier hoort jouw persoonlijke fittie helemaal niet thuis dus laat dat hier maar gewoon achterwege wijsneus en zoek dat ergens anders maar uit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 03:59 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jij zit niet in die discussie dus je bepaalt niet wat ik moet doen. Ik snap dat je het als een vriendin van FF voor hem wilt opnemen maar niet fair. Het is je vergeven. FF en ik moeten er samen uit komen. Geen hulp bij nodig. Dankjewel alvast.
Oh jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 07:25 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.![]()
Is tod het nieuwe tof?
Rustig aan,fijne dat.quote:
Morguh Chanelquote:
Dame Chanel.quote:
Maar niet hier, dit topic is niet de plek om jullie ruzie uit te praten, en al helemaal niet als 40+ daar niets mee te maken heeft. Dus zoek een andere manier, maar niet hier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 03:59 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Jij zit niet in die discussie dus je bepaalt niet wat ik moet doen. Ik snap dat je het als een vriendin van FF voor hem wilt opnemen maar niet fair. Het is je vergeven. FF en ik moeten er samen uit komen. Geen hulp bij nodig. Dankjewel alvast.
Lekker weekend, nog leuke plannen?quote:
Eerst maar eens koffie. Jij hebt er zeker al een paar op?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker weekend, nog leuke plannen?
Ja standaard hequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eerst maar eens koffie. Jij hebt er zeker al een paar op?
Goedemorgen,Shii kan hier niks aan doen en ik wil dit ook helemaal niet.Heb eerder al een TR geplaatst over dit persoon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet hier, dit topic is niet de plek om jullie ruzie uit te praten, en al helemaal niet als 40+ daar niets mee te maken heeft. Dus zoek een andere manier, maar niet hier.
Dat rijmt
Ik weet dat Shii hier niets aan kan doen, en prima dat je er niet in meegaat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,Shii kan hier niks aan doen en ik wil dit ook helemaal niet.Heb eerder al een TR geplaatst over dit persoon.
Mooi,want ik heb hier ook echt geen zin in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet dat Shii hier niets aan kan doen, en prima dat je er niet in meegaat.
Je TR had ik inderdaad gezien.
Ik denk niemand, dus daarom is het beter dat soort berichten te negeren en te TR-en in plaats van erop te reageren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooi,want ik heb hier ook echt geen zin in.
Volgens mij was Shii duidelijk genoeg,ik hoop dat de persoon stopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niemand, dus daarom is het beter dat soort berichten te negeren en te TR-en in plaats van erop te reageren.
Wowquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 06:15 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hadden we al eens gehad maar net andere foto
Hij is gewoon fraai
Goeiemoarn.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Koffie, goed idee
Zo maar eens naar de bakker voor een lekker broodje
Haha ja of die dingen.. maar heb ze 1 keer gehad en was matig (en dat zegt wat als ik dat zeg).. lag misschien aan de bakker..quote:
Hey HCquote:
Van de week ook gehaald, vond het ook niet zo bijzonder eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haha ja of die dingen.. maar heb ze 1 keer gehad en was matig (en dat zegt wat als ik dat zeg).. lag misschien aan de bakker..
Heer tong.quote:
Morguh heerquote:
Beetje lekker geslapen vannacht?quote:
O lekker uitgeslapen ook nog. Dat is lang niet meer gebeurd of wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heerlijk ja
Uitgeslapen want vrij
Alleen als ik vrij benquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker uitgeslapen ook nog. Dat is lang niet meer gebeurd of wel?
Gelijk heb je, ik zou dat ook wel een keertje willenquote:
Ik gun het jequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik zou dat ook wel een keertje willen
heb jij nooit vrij dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je, ik zou dat ook wel een keertje willen
Lief dank jequote:
Momenteel weer bronchitus ondanks de onderhoudskuur antibioticaquote:
Ik kan niet uitslapen, erger nog ik kan niet eens een hele nacht goed doorslapenquote:
ja dat sucks wel iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan niet uitslapen, erger nog ik kan niet eens een hele nacht goed doorslapen
Ik hoop door jou slap gelul weer in slaap te vallen, maar helaasquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:31 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat sucks wel idd
Nou gelukkig is er fok nog enzo. en met mijn slappe gelul allemaal
Door de ab heen zelfs? Jeetje..quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lief dank je
[..]
Momenteel weer bronchitus ondanks de onderhoudskuur antibiotica
Maar gaat wel weer over hoop ik
hahaha ik doe mijn best, maar helaas dusquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop door jou slap gelul weer in slaap te vallen, maar helaas
Door de cardioloog van het kastje naar de muur gestuurd (joking). Eerdaags 24 uur "kastje" op m'n goddelijke adonis-lichaam. Was wel een geruststelling te vernemen dat-ie nog klopte.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer tong.![]()
Hoe ging het gister bij de cardioloog?
Ja ik baal daar ook goed van. ZOdra het herfst is met vocht is het foute boel hieroquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Door de ab heen zelfs? Jeetje..
Gaat het met je hart ook nog niet goed dan na de operatie?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door de cardioloog van het kastje naar de muur gestuurd (joking). Eerdaags 24 uur "kastje" op m'n goddelijke adonis-lichaam. Was wel een geruststelling te vernemen dat-ie nog klopte.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In 2011 ben ik er geweest, maar kan het me nog heel goed herinneren! Wij hebben een hele rondreis gemaakt van ruim een maand. Kan het zeker aanraden, zó mooi!![]()
Ga je met de auto? Wil je in ho(s)tels, B&B, kamperen? Wij hebben toen een hele rondreis gemaakt en een mix van van alles gedaan, dus ik kan veel aanraden.
De noordelijke highlands (echt dat uiterste noorden, nog boven Inverness) zijn echt prachtigKom je alleen niet makkelijk zonder auto en met auto is het nogal traag rijden (smalle weggetjes met ook tegenliggers) en moet je echt een volle tank hebben, maar het is zeer de moeite waard!
Ah ik herinnerde me wel dat je er was geweest, maar dat het zo lang geleden was had ik niet in de gaten. Ik dacht een paar zomers geleden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is daar geweest, maar niet onlangs.
Ik heb ooit de West Highland Way gelopen, en daarna de Ben Nevis beklommen. Mooie ervaring![]()
Wat zijn jouw plannen?
Laatste tijd versnelde hartkloppingen. Vooral 's nachts. Soms 140 per minuut.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat het met je hart ook nog niet goed dan na de operatie?
Getverdemme en dan kan je zeker ook steeds je bed uit om te plassen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste tijd versnelde hartkloppingen. Vooral 's nachts. Soms 140 per minuut.
Hier ook. En aangezien ik in Maart al naar de VS ga (zonsverduistering) wordt de zomervakantie een Europa vakantie. En Schotland leek me wel heel erg mooi om te zien.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 19:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Oeh gaaf, dat staat ook nog steeds op mijn lijstje om naar Schotland te gaan.
geen expert, maar dat lijkt mij iig niet goed?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste tijd versnelde hartkloppingen. Vooral 's nachts. Soms 140 per minuut.
getverdemmequote:
Hey Mikeyquote:
owhja fuck dat wilde ik nog kijken, maar helemaal niet meer aan gedacht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Vond de aflevering van All stars best leuk afgelopen donderdag.
Hey Prisquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:36 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hier ook. En aangezien ik in Maart al naar de VS ga (zonsverduistering) wordt de zomervakantie een Europa vakantie. En Schotland leek me wel heel erg mooi om te zien.
Ha ja ik ook!quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey Haagsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alles gratis terug kijken op npo start of plus, of weet ik het hoe dat heet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
owhja fuck dat wilde ik nog kijken, maar helemaal niet meer aan gedacht?
Bij wat voor aflevering zijn ze nu eigenlijk? mss kan ik het nog terugzoeken.
ok ja dan ook wss wel via KPN denk. wacht ga t ff terugzoeken, vond dat wel humor nl altijd en zeker die filmsquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Volgens mij kan je alles gratis terug kijken op npo start of plus, of weet ik het hoe dat heet.
Heb ik ook met een paar afleveringen gedaan.
Al mooi dat je een hart hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Door de cardioloog van het kastje naar de muur gestuurd (joking). Eerdaags 24 uur "kastje" op m'n goddelijke adonis-lichaam. Was wel een geruststelling te vernemen dat-ie nog klopte.
Staat gratis op gemist.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:40 schreef kree het volgende:
[..]
owhja fuck dat wilde ik nog kijken, maar helemaal niet meer aan gedacht?
Bij wat voor aflevering zijn ze nu eigenlijk? mss kan ik het nog terugzoeken.
Heer Haags in tha house.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:38 schreef Haags het volgende:
[..]
En jij bent ook weer vrij.quote:
Bjusterbaarlik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verhip vind ik echt n heel leuk woord
Helleujquote:
De nieuwe serie is wel een stuk minder dan de originele van toen, vind ik persoonlijk. Maar het is bij vlagen nog best grappig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:42 schreef kree het volgende:
[..]
ok ja dan ook wss wel via KPN denk. wacht ga t ff terugzoeken, vond dat wel humor nl altijd en zeker die films
Heb ze allemaal al gezien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Helleuj
[..]
De nieuwe serie is wel een stuk minder dan de originele van toen, vind ik persoonlijk. Maar het is bij vlagen nog best grappig.
eyooquote:
even kijken ik zet net aflevering 1 aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Helleuj
[..]
De nieuwe serie is wel een stuk minder dan de originele van toen, vind ik persoonlijk. Maar het is bij vlagen nog best grappig.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Verhip vind ik echt n heel leuk woord
NPO moet je hebben.Kan je ze allemaal zien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:50 schreef kree het volgende:
[..]
2 afleveringen nu kan ik vinden via kpn ook? klopt?
Jeetjemeneetje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik gebruik hem regelmatig geloof ik. Net zoals Jeeminee.
Ja vind ik leukquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:50 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
ik gebruik hem regelmatig geloof ik. Net zoals Jeeminee.
Ga dan.quote:
Pollens.quote:
Wim T Schippers god.quote:
Zat tien minuten n filmpje te kijken van n vrouw die haar leguaan allerlei gezonde snachks geeftquote:
'Alshetware, reeds.' Mijn enige woorden in de eindejaars musical. Ik was Kwak, naast Kwik en Kwek. Ben er nooit meer bovenop gekomen.quote:
Nee hoor, is helemaal niet zwaar. Tenminste, als je op het pad blijftquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Ah ik herinnerde me wel dat je er was geweest, maar dat het zo lang geleden was had ik niet in de gaten. Ik dacht een paar zomers geleden.
De plannen zijn nog erg globaal. Met de eigen auto (brandstof wordt betaald door de baas en het ding ligt mega goed op de weg) met de boot naar Edinbugh en dan richting noorden karren. En in elk geval niet kamperen![]()
Verhip, de Ben Nevis had ik niet eens bedacht. Die ga ik even opzoeken. Volgens mij had BDS die ook gedaan. Was ie zwaar?
je hebt gelijk, ik heb het weer eens verkeerd onthouden. Newcastle idd. Of Hull. Maar dat laatste is te ver, dus idd Newcastle.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee hoor, is helemaal niet zwaar. Tenminste, als je op het pad blijft![]()
Het uitzicht vanaf de top was geweldig![]()
Is er ook een boot naar Edinburgh? Wij voeren naar Newcastle.
Hier 4 stuks voor 7,50 Snap al die ophef er niet zo over eerlijk gezegd. Zo bijzonder zijn ze nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Die zijn hier komende week ook in de aanbieding
Hey Marcquote:
Gewoon door hobbelen hier Marc. En bij jou, ben je al weer een beetje met sporten begonnen?quote:
Als je maar wel goed kan door hobbelen danquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon door hobbelen hier Marc. En bij jou, ben je al weer een beetje met sporten begonnen?
O hopelijk reageert je lijf niet al te hefrig en kan je maandag of dinsdag weer verder.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je maar wel goed kan door hobbelen dan
Ik heb zowaar gisteren, onder begeleiding, mijn eerste sportsessie gehad.
Nu kijken hoe de reactie is en dan maandag of dinsdag weer.
Ga er vooral morgen achter komen. Dag 2 is bij mij de heftigste normaal gesproken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hopelijk reageert je lijf niet al te hefrig en kan je maandag of dinsdag weer verder.
Boezemfibrileren heb je helemaal niet meer gehad na de operatie?
o lekker toch. Hoop dat het bij die ene keer blijft. Was hij toen wel minder heftig?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ga er vooral morgen achter komen. Dag 2 is bij mij de heftigste normaal gesproken.
1 keer, in mei/juni ofzo. Daarna niet meer.
Hoe gaat dat bij jou? Weer wat rustiger?
Was toen een uurtje ofzo. Ging weg terwijl ik aan de telefoon hing met de assistente van de huisarts die niet mee wilde werkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 12:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
o lekker toch. Hoop dat het bij die ene keer blijft. Was hij toen wel minder heftig?
Ja na die laatste keer niet echt meer gehad. Af en toe even een kleintje maar die tel ik niet mee
O die viel dus ook mee. DIe assistentes ook altijd, je zou ze soms watquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was toen een uurtje ofzo. Ging weg terwijl ik aan de telefoon hing met de assistente van de huisarts die niet mee wilde werken
Houden zo hoor, die kleintjes moeten zich ook gewoon gaan gedragen
Yep, viel zeker mee. Ook geen 'noodpillen' gebruikt toen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die viel dus ook mee. DIe assistentes ook altijd, je zou ze soms wat
Ik doe mijn best het zo te houden maar je hebt het zelf niet in de hand helaas
Je zal wel gebaald hebben toen, hopende dat het nooit meer terug komt en dan hoppa is het er weerquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, viel zeker mee. Ook geen 'noodpillen' gebruikt toen.
Meer kan je niet doen inderdaad, dus goed bezig
Baal(de) iedere keer. Was niet echt heel anders deze geloof ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je zal wel gebaald hebben toen, hopende dat het nooit meer terug komt en dan hoppa is het er weer
Ja ik snap jhet, maar je verwachte het niet na de operatie neem ik aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Baal(de) iedere keer. Was niet echt heel anders deze geloof ik.
Zelfde als bij jou gok ik
Verwachtte het niet nee. Maar zo vaak gehad dat ik ook wel wist hoe het ging gaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik snap jhet, maar je verwachte het niet na de operatie neem ik aan.
Een uurtje is ook een uurtje te veel maar altijd beter dan een hele avond, nacht of zelfs langer
Snap ik helemaal. Zou ook balen als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verwachtte het niet nee. Maar zo vaak gehad dat ik ook wel wist hoe het ging gaan.
Dus dan vooral balen dat het weer zover was
Uurtje was wel lang genoeg.
Dacht dat het paard zo heettequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
Doet ze toch wel heel goed.![]()
[ afbeelding ]
Hey SBE dat is lang geledenquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Middag dames en heren van het goede leven.
Had gekunt toch?quote:
Dat is een beste smakkerdquote:
Belachelijk dat ze dat online zetten niet echt leuk voor de familiequote:
Gaat ook niet helpen bij het terugvinden natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dat online zetten niet echt leuk voor de familie
Dubbel in deze,quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Belachelijk dat ze dat online zetten niet echt leuk voor de familie
Volgens mij kan de politie wel wat met deze beelden. Maar om het als burger zo op internet te gooien vind ik nog al watquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dubbel in deze,
je wil wel dat die gek die doorreed zo snel mogelijk gevonden wordt.
Misschien is degene die het op Twitter heeft gezet juist wel familie, en doet hij zo een poging de dader op te sporen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 14:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kan de politie wel wat met deze beelden. Maar om het als burger zo op internet te gooien vind ik nog al wat
Hey Deisyyquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is degene die het op Twitter heeft gezet juist wel familie, en doet hij zo een poging de dader op te sporen.
Zou ook kunnen, maar ik neem aan dat die het er dan wel bij had gezet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is degene die het op Twitter heeft gezet juist wel familie, en doet hij zo een poging de dader op te sporen.
Ja kan, maar hoeft niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar ik neem aan dat die het er dan wel bij had gezet.
Vreselijk om dit te zien gebeuren met iemand die je lief hebt.
natuurlijk is het erg om te moeten zien hoe iemand zo genadeloos omver wordt gereden. Lijkt me heel erg als die persoon je na staat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan, maar hoeft niet.
Sowieso crimineel dat die bestuurder doorrijdt
Een kleine kans, maar inderdaad wel een kans, die auto moet toch ook beschadigd zijn aan de voorkant.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk is het erg om te moeten zien hoe iemand zo genadeloos omver wordt gereden. Lijkt me heel erg als die persoon je na staat.
maar het is nog gruwelijker om te zien dat de persoon die dit veroorzaakt doorrijdt. Het nu, zo snel nadat het is gebeurd, online zetten zorgt er misschien wel voor dat die persoon toch heel snel gevonden wordt.
behoorlijk zou je denken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een kleine kans, maar inderdaad wel een kans, die auto moet toch ook beschadigd zijn aan de voorkant.
Ja, dat is het zeker, hoop dat ze hem snel te pakken krijgen en degene met die is aangereden snel opknaptquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja kan, maar hoeft niet.
Sowieso crimineel dat die bestuurder doorrijdt
Bah, daar zal vast geen bal aan zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:26 schreef Prisha het volgende:
Nog een paar uur en dan op naar Tivoli en Brian Eno![]()
![]()
![]()
![]()
wahhh heb inmiddels zoveel hoge verwachting dat ik een beetje bang dat het dan tegen gaat vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dit idd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:22 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk is het erg om te moeten zien hoe iemand zo genadeloos omver wordt gereden. Lijkt me heel erg als die persoon je na staat.
maar het is nog gruwelijker om te zien dat de persoon die dit veroorzaakt doorrijdt. Het nu, zo snel nadat het is gebeurd, online zetten zorgt er misschien wel voor dat die persoon toch heel snel gevonden wordt.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah, daar zal vast geen bal aan zijn![]()
Misschien werkt het
too late for die gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en thanks
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hopelijk is die bestuurder gewoon zo enorm geschrokken dat hij doorreedquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit idd.
Schoft is het. Geen empathie ofzo..
Ik denk dat het gewoon heel tof isquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
too late for die gedachten
en thanks
Is tegenwoordig niveau ajax,quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:26 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
![]()
wahhh heb inmiddels zoveel hoge verwachting dat ik een beetje bang dat het dan tegen gaat vallen
Veel plezier Prisha.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:26 schreef Prisha het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig niveau ajax,
sterkte
quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon heel tof is
thanks!! Ik spring bijna uit elkaarquote:
ook jij kan tever gaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig niveau ajax,
sterkte
Het is prima nu. Net zelfs een zonnetje. Oh, nu nog steeds een heel wazig zonnetje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef pullup het volgende:
Ook en goed dagje in Utrecht gehad, ik vreesde voor het weer maar was prima droog en niet koud
En ze roeiden ook prima
Ja het weer was wel lekker vandaag en voor de roeiersquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:41 schreef pullup het volgende:
Ook en goed dagje in Utrecht gehad, ik vreesde voor het weer maar was prima droog en niet koud
En ze roeiden ook prima
Wat een hufter.quote:
Gelukkig heeft hij nog beelden van zichzelf...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:58 schreef pullup het volgende:
![]()
Nog een sukkel
[ twitter ]
Hele trip verziekt
Als ik nou ergens een keer WEL goed in benquote:
En degene die dat ding kopt zijn hoofd verziektquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:58 schreef pullup het volgende:
![]()
Nog een sukkel
[ twitter ]
Hele trip verziekt
Wordt ook hard gereden.quote:
quote:
Op het Vliet is het ook bijna elke week raak.Dat is daar om de hoek.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Schandalig. Vooral in een stad vind ik dat echt een misdaad...
Ja klopt. Daar is toch ook zo'n idiote rotonde tussen die twee straten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op het Vliet is het ook bijna elke week raak.Dat is daar om de hoek.
Hoe de fuck proef je niet in 1 milliseconde dat er bleekmiddel in je koffie zitquote:
Niets mis mee toch?quote:
Ellende zegquote:
In een een tompouce of een pannenkoek?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:19 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is een hele zoete pannenkoek.
Ik had er toevallig wel zin in vanmiddag.
Of wat anders?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een een tompouce of een pannenkoek?
Enige manier waarop dit nog erger kon was het garneren met ananasquote:
Pannenkoek, maar dan met spek of kaasquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In een een tompouce of een pannenkoek?
En ananas.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Pannenkoek, maar dan met spek of kaas
Ik vind ananas lekker bij chili con carne.quote:
Of in de Macaroniquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vind ananas lekker bij chili con carne.
Dat is next level 2.0quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige manier waarop dit nog erger kon was het garneren met ananas
Bij zuurkool schijnt ook prima te kunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |