Waarom LIJKT het toch (bij mij ) dat Grolsch bier in een flesje ANDERS smaakt dan wanneer je het uit een beugelfles drinkt?
quote:JA! ik bedoel uit een normaal flesje smaakt het gewoon...ja minder...
Op donderdag 13 februari 2003 22:04 schreef crx het volgende:
Dat idee heb ik ookdrink veel liever uit een beugel smaakt veel beter!
quote:tussen je oren? nee int flesje...
Op donderdag 13 februari 2003 22:07 schreef MaffeMaarten het volgende:
inderdaad, ben ik het helemaal mee eens. In een glas smaakt trouwens ook weer anders. Maar toch denk ik dat het verschil vooral tussen je oren zit.
gek toch eigenlijk...
quote:ja uit de tap kan ik me wel voorstellen, dat is denk ik ' verser' maar tussen een flesje Grolsch en een beugel MAG toch eigenlijk geen verschil zitten....
Op donderdag 13 februari 2003 22:09 schreef Praag het volgende:
ik merk toch ook dat er verschil zit tussen bier (maakt eigenlijk niet uit welk merk) uit blik, fles en tap.gek toch eigenlijk...
toch?
[Dit bericht is gewijzigd door deantoine op 13-02-2003 22:12]
Verder is Italiaanse Grolsch echt anders...staat ook op de beugel lokaal gebrouwen in Italië....vond het daar niet echt te zuipen...hier wel
quote:ja en? grolsch moet ook smaken als grolsch....
Op donderdag 13 februari 2003 22:15 schreef Baronekke het volgende:
Naast het soort water is ook de hoeveelheid zuurstof van belang...
dat verklaart al een hoop he?
Vind deze, op 't Kanon na, het allerlekkerst.
Inzake het Kanon.
Deze is nu (eindelijk) weer verkrijgbaar in de beugelfles.
Heb hier ook de 'gewone' 30cl flesjes van.
Hiervoor geld, IMHO dat de beugel anders, beter, lekkerder, smaakt als de gewone flesjes.
Ter aanvullende info, overige Grolsch vinnik niks, ben nogal een zeikert wat mijn bier, en waarschijnlijk ook vast wel andere zaken<G>, betreft.
Oh ja en last but not least;)
Bier uit blik suigt zwoar gatverdekkie....
L'chaim!
en bij een gewoon flesje is het glas wat je aan je mond zet ook een stuk dunner dan van een beugel..ik zou alleen niet weten wat dat voor invloed kan hebben op de smaak
maar ook ik vind grolsch uit een beugel lekkerder...misschien wel omdat het meer is
quote:
Op donderdag 13 februari 2003 22:33 schreef Furby het volgende:
Grolsch is niet te zuipen en ik drink cristal-alken
quote:Inderdaad. Niet te vergelijken...
Op vrijdag 14 februari 2003 00:34 schreef DrMarten het volgende:
En de beste Grolsch komt nog steeds gewoon uit de tap. Smaakt me altijd beter dan uit flesje.
quote:Pils doet in tegenstelling tot "bier met gist in de fles" helemaal niks meer. Er is geen enkel levend celletje meer in te vinden. Net als in het hoofd van de gemiddelde pils drinker
Op donderdag 13 februari 2003 22:15 schreef Baronekke het volgende:
Naast het soort water is ook de hoeveelheid zuurstof van belang...
dat verklaart al een hoop he?
grolsch uit een blikje vind ik niet lekker....bier uit andere blikjes daarentegen wel..... heel raar
grolsch uit flesje
Lekkerder dan uit een glas of uit een beugel. 'k Vind beugels maar niks eigenlijk.
quote:juist... al is de giststam exact hetzelfde... Het enige verschil is idd het bronwater dat lokaal gewonnen wordt en de fabriek waar het uitkomt.. Enschede>pijpjes en fusten en Groenlo>beugels
Op vrijdag 14 februari 2003 15:57 schreef freako het volgende:
Ik dacht dat de beugels in Groenlo geproduceerd werden, en de pijpjes in Enschede. Dat zou het verschil kunnen zijn.
quote:Ligt eraan, daar zit een halve liter in die eerder lauw word. ken meer flippo's die er last van hebben.
Op vrijdag 14 februari 2003 19:55 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ik heb ook altijd de indruk dat ik veel sneller dronken word als ik het uit een beugel drink.
... maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Maar er zit idd iets smaak verschil in.
Maar elk bier is uit de tap lekkerder, behalve heineken die smaakt uit de tap ranzig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |