Op naar het Feyenoordtopicquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaat een zeer gezellige zondag worden
Voor smerige zwijnen moeten we de Rendac bellenquote:Op zondag 29 oktober 2023 12:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Tong80
HEEL MOOI
Opgeruimd staat netjes
quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef RamboDirk het volgende:
Succesvol valletje gezet bij @:tong80
[ afbeelding ]
Dit is zo'n mooie scenequote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Link?quote:Op zondag 29 oktober 2023 14:06 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ondertussen hartstikke viraal op Twitter met een Ajaxgrapje.quote:Op maandag 30 oktober 2023 07:57 schreef RamboDirk het volgende:
Dat Ajax jongens, is dat nou een club voor de geschiedenisboekjes?
quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat een erg gezellige en drukke week worden in de Slowchat
Het zal zeker uitmaken maar hoe FOK met zulke draaideurcriminelen omgaat begrijp ik heel weinig van.quote:Op maandag 30 oktober 2023 09:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit gaat een erg gezellige en drukke week worden in de Slowchat
Hoewel esthetiek subjectief is, lijkt het grijze tapijt dat ik heb gezien geen aantrekkelijke keuze. De kleur voelt misschien saai en de textuur kan aanvoelen als niet bijzonder. Voor sommigen kan het een goede optie zijn als ze op zoek zijn naar een eenvoudige, ingetogen uitstraling, maar over het algemeen lijkt het geen opvallende toevoeging aan een ruimte.quote:
Ok AIquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoewel esthetiek subjectief is, lijkt het grijze tapijt dat ik heb gezien geen aantrekkelijke keuze. De kleur voelt misschien saai en de textuur kan aanvoelen als niet bijzonder. Voor sommigen kan het een goede optie zijn als ze op zoek zijn naar een eenvoudige, ingetogen uitstraling, maar over het algemeen lijkt het geen opvallende toevoeging aan een ruimte.
Zijn dat kinderschoenen? Want dan wil ik er nog wel een 8/10 van maken. Indien voor een volwassene: 4/10, je gaat er toch niet bij lopen met bananen aan je voeten zegquote:
Gezien de maat zijn dit kinderschoenen lijkt me.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zijn dat kinderschoenen? Want dan wil ik er nog wel een 8/10 van maken. Indien voor een volwassene: 4/10, je gaat er toch niet bij lopen met bananen aan je voeten zeg
Iets voor @Pisces29 al zou die de schoenen toch maar meteen weer vies maken in de tuin.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Leuk voor een vrouw/meisje, wat teveel goud voor een mannenschoen.
forumgebruikster @Pisces29 heeft ons nog geen goedemorgen gewenst,quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Iets voor @:Pisces29 al zou die de schoenen toch maar meteen weer vies maken in de tuin.
Kan hier een 45.5 van kopen voor 250quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien de maat zijn dit kinderschoenen lijkt me.
Gelachen, like gegevenquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:07 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je dit gekocht hebt voor je coming-out, dan zit je goed.
Van het balkon gevallen?quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
Niet naar de sportschool vandaag, heb besloten thuis te blijven om herstellende kat een goeie dag te geven, vind het een beetje zielig om alleen hem op te sluiten, ik kan hem niet laten loslopen zonder toezicht.
Gaat wel goed met hem verder, vorige week zondag op sterven na dood na val van grote hoogte.
quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
Niet naar de sportschool vandaag, heb besloten thuis te blijven om herstellende kat een goeie dag te geven, vind het een beetje zielig om alleen hem op te sluiten, ik kan hem niet laten loslopen zonder toezicht.
Gaat wel goed met hem verder, vorige week zondag op sterven na dood na val van grote hoogte.
8/10 voor deze prachtige schoenenquote:Op maandag 30 oktober 2023 10:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezien de maat zijn dit kinderschoenen lijkt me.
Dit heeft enige gelijkenissen met Ajax, Sterkte!quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:11 schreef Tarado het volgende:
Niet het onze, moet wel een stuk hoger geweest zijn gezien de schade maar weet niet wat er precies gebeurd is.quote:
Het gaat met beiden helemaal goedkomen.quote:Op maandag 30 oktober 2023 10:13 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Dit heeft enige gelijkenissen met Ajax, Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |