Alleen jammer dat je klaar kwam op een slotje bij een briljante post van me. Je geen idee had of er zand of lucht in een voetbal zit. Inmiddels wel aan het genieten van oprechte anale seks ?quote:
Niet meer dagelijks helaas.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je klaar kwam op een slotje bij een briljante post van me. Je geen idee had of er zand of lucht in een voetbal zit. Inmiddels wel aan het genieten van oprechte anale seks ?
hoeveel flessen heb je gehaaldquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De wijn is in de aanbieding.
Stamppot zuurkool.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en een stokbroodje gezond.
Gewonnen, 0-2quote:
Nasi maatquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe omelet en een stokbroodje gezond.
á la johannes?quote:
Ja, maar een orgineel (@onlogisch) idee kan nog wel slecht zijn natuurlijk.quote:
Hoe zou tong zijn zonder fok?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar een orgineel (@:onlogisch) idee kan nog wel slecht zijn natuurlijk.
Maar dat is geen reden voor Tong om de frustraties die in zijn leven plaatsvinden op jou af te reageren natuurlijk
quote:
Ik kan hier ook boos ga zitten posten en zeggen dat ik seks heb gehad met die admin. Maar ik doe tenminste leuk mee en sta af en toe open voor een gebbetjequote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar een orgineel (@:onlogisch) idee kan nog wel slecht zijn natuurlijk.
Maar dat is geen reden voor Tong om de frustraties die in zijn leven plaatsvinden op jou af te reageren natuurlijk
Dat waardeer ik dan ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier ook boos ga zitten posten en zeggen dat ik seks heb gehad met die admin. Maar ik doe tenminste leuk mee en sta af en toe open voor een gebbetje
En we moeten allemaal links stemmen zodat ie net iets minder zielig is (lol)quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat waardeer ik dan ook.
Bij tong draait het altijd om tong.
En hoe zielig hij wel niet is.
Welke admin heb jij gedaan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
Ik kan hier ook boos ga zitten posten en zeggen dat ik seks heb gehad met die admin. Maar ik doe tenminste leuk mee en sta af en toe open voor een gebbetje
En zelf geen tyfus toevoegen aan de maatschappij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En we moeten allemaal links stemmen zodat ie net iets minder zielig is (lol)
Ik ben ook niet heilig. Ga wel eens over de schreef. Altijd ben ik @tong80 blijven verdedigen en ik krijg dit als bedankje. Vanaf nu neem ik afstand van het gedrag van tong.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 18:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat waardeer ik dan ook.
Bij tong draait het altijd om tong.
En hoe zielig hij wel niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |