quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:
Het niveau is echt schrikbarend slecht
ik had nog hoop op een stuntje zondag tegen psv maar dat is echt nergens op gebaseerd
echt excelsior heeft nog een beter elftal dat dit ajax
ik snap ook niet zo goed waar het op gebaseerd is dat je die wedstrijden na psv maar effe zo gaat winnen
ik zie constant 11 eilandjes die zo snel mogelijk van de bal af willen....
satulo is gewoon nog vele malen slechter dan Bassey
aan Basssey had je nu veel meer gehad omdat deze man gewoon weet hoe hij moet poetsen
Hato? dat is gewoon de zwakste schakel van ajax al maanden
ijk zou deze man of bedoel jongetje gewoon in de A1 gaan opstellen
Berghuis stel ik op de vleugel op, omdat hij het op het middenveld echt niet meer kan belopen, maar binnen de selectie wel een van de betere doelpuntenmakers is en vanaf rechts beetje in kan zakken om middenveld te ondersteunen. Met drie middenvelders uit de huidige selectie is ook een dubbele pivot kansloos, want we zijn dan gegarandeerd aanvallend onmachtig. Ik zou dus zelf ook met dubbele pivot spelen (Vos en vd Boomen), maar met een hangende rechtsbuiten die naar binnen trekt en deels als 10 speelt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Iemand die te traag is zou ik zeker niet op de vleugels zetten, en bovendien kan het middenveld wel wat creativiteit gebruiken. Laat dan een dubbele pivot zich maar het schompes lopen.
Ook zin in.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 10:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zondag maar even laten zien waarom Bosz niet goed genoeg is als trainer van Ajax, zin in!
Ik zou in zijn situatie ook zwaar gefrustreerd zijn. Als je ziet hoe het nu met Feyenoord gaat en hoe met Ajax... Maakt zijn opmerkingen niet terecht ofzo maar wel invoelbaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:16 schreef KingRoland het volgende:
Tsja vervelende natrap van Berghuis. Mag van mij part ook net als Steijn optyfen want de laatste paar weken/maanden nauwelijks gepresteerd. Veel praten over anderen, maar zelf er helemaal niks van bakken en dan druk ik mij nog zacht uit.
Eens hoor, je kan beter met hem als inzakkende en naar binnen trekkende rechtsbuiten spelen zodat je eigenlijk een 4-4-2 krijgt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuis stel ik op de vleugel op, omdat hij het op het middenveld echt niet meer kan belopen, maar binnen de selectie wel een van de betere doelpuntenmakers is en vanaf rechts beetje in kan zakken om middenveld te ondersteunen. Met drie middenvelders uit de huidige selectie is ook een dubbele pivot kansloos, want we zijn dan gegarandeerd aanvallend onmachtig. Ik zou dus zelf ook met dubbele pivot spelen (Vos en vd Boomen), maar met een hangende rechtsbuiten die naar binnen trekt en deels als 10 speelt.
Jij?
Valt tegen, ook geen zus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor, je kan beter met hem als inzakkende en naar binnen trekkende rechtsbuiten spelen zodat je eigenlijk een 4-4-2 krijgt.
Enige is welke andere 3 stel je op, Taylor schijnt echt een lekkere moeder te hebben want anders zou ik ook niet weten waarom hij zoveel krediet heeft.
Denk dus Vos, Vd Boomen en Hlynsson (op termijn wellicht Misehouy). Niet ideaal, maar meest complementair denk ik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens hoor, je kan beter met hem als inzakkende en naar binnen trekkende rechtsbuiten spelen zodat je eigenlijk een 4-4-2 krijgt.
Enige is welke andere 3 stel je op, Taylor schijnt echt een lekkere moeder te hebben want anders zou ik ook niet weten waarom hij zoveel krediet heeft.
Dit lijkt 100 jaar geledenquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:20 schreef zoekeenleven het volgende:
Nou jongens, volgende tegen PSV, wat word het plan, wie gaat de kar trekken, gaan jullie de nul houden, hoeveel ballen gaat Brobbey er in trappen? Zeg t maar!
quote:NOS Voetbal
•
Vrijdag 29 oktober 2021, 16:23
Schmidt over nederlaag tegen Ajax: 'Spelers hadden wel even twee dagen nodig'
PSV-trainer Roger Schmidt heeft zijn spelers op moeten lappen na de 5-0 nederlaag bij Ajax. "Het is niet dat we van Ajax verloren, maar dat we met víjf-nul hebben verloren. Daar gaat het om.
Zou wel poëtisch zijn als aankomende 29 oktober er dan weer een 5-0 uitslag komtquote:
Kerel rechts zit duidelijk niet op voetbalquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 11:48 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Valt tegen, ook geen zus.
[ afbeelding ]
Type e-sporter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 12:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kerel rechts zit duidelijk niet op voetbal
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 13:11 schreef KingRadler het volgende:
Ajax zal nooit degraderen dat laat de KNVB niet gebeuren, er zijn genoeg truukjes via scheidsrechters om Ajax in de eredivisie te houden.
Berghuis > Steijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 14:28 schreef De_Kraam het volgende:
[ twitter ]
Leuk om te zien dat deze meneer nog steeds een rat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |