Ja je moet wel wat van die spelers van Mislintat lozen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo handig, tenzij je een buitenkansje kan pakken of kan laten vertrekken in de winterstop. Doormodderen en puntjes schrapen tot de winterstop, misschien dat je er dan (trainingskamp) wat in kan slijpen en de 2e seizoenshelft wat beter voor de dag komt en dan op naar de grote schoonmaak komende zomer.
Volendam thuisquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV nog even en dan komen er wat potjes die gewonnen moeten kunnen worden. Toch???
Ik hoop dat Maduro morgen nog even hoofdstuk 2 kan voorlezen uit het grote voetbalboek, als je niet schiet kan je niet scoren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
PSV nog even en dan komen er wat potjes die gewonnen moeten kunnen worden. Toch???
Jawel maar van de zomer, nu allerlei paniekaankopen gaan doen om nog wat te redden lijkt me zonde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja je moet wel wat van die spelers van Mislintat lozen.
De selectie zou moeten worden opgebouwd rondom Vos, Hato, Godts, Hlysson. Dan maar weer terugvallen op de jeugd - dat hebben we vaker gedaan.
12 punten erbij, kunnen we weer naar boven kijken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volendam thuis
Heerenveen thuis
Brighton thuis
Almere uit
Vitesse thuis
Zeg het maar. Eigenlijk speel je alles thuis.
Als je hier geen 12 punten pakt dan kan je de boel maar beter opdoeken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
12 punten erbij, kunnen we weer naar boven kijken.
Zou je denken ja maar zelfs hier zou ik niet op wedden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je hier geen 12 punten pakt dan kan je de boel maar beter opdoeken.
Maximaal 7quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou je denken ja maar zelfs hier zou ik niet op wedden.
We gaan het meemaken, gisteren was toch wel een vreemde ervaring, leek wel een trainingspotje, we geven hun de bal en kijken hoe lang het duurt voor ze er doorheen spelen.quote:
Een tactische meesterzet van Opperbrein Maduro.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, gisteren was toch wel een vreemde ervaring, leek wel een trainingspotje, we geven hun de bal en kijken hoe lang het duurt voor ze er doorheen spelen.
Ik denk dat Johan inmiddels aan een nieuwe kist toe is, deze is gewoon versleten van het omdraaien.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Johan inmiddels aan een nieuwe kist toe is, deze is gewoon versleten van het omdraaien.
Gaat 'm echt niet worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ergste is dat het nog gewoon begrijpelijk is deze manier van spelen. Stel ze waren er met 5-0 vanaf gegaan dan was het vertrouwen nog minder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het meemaken, gisteren was toch wel een vreemde ervaring, leek wel een trainingspotje, we geven hun de bal en kijken hoe lang het duurt voor ze er doorheen spelen.
Dat zou voor jullie absoluut het beste zijn wat je deze wedstrijd kon behalen - Bergwijn er uit. Op basis van wat hij heeft gekost misschien wel de grootste miskoop in de clubgeschiedenis. Je kunt alleen maar hopen dat hij naar de zandbak wil.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 07:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bergwijn lijkt geblesseerd te zijn dus Forbs zal wel op links komen, dan kan Berghuis inderdaad rechtsvoor en kan er op het middenveld misschien wat ingegrepen worden.
Dus 12 punten + de 3 zondag in Eindhoven erbij over een maand.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volendam thuis
Heerenveen thuis
Brighton thuis
Almere uit
Vitesse thuis
Zeg het maar. Eigenlijk speel je alles thuis.
Zolang we maar niet degraderen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 08:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jawel maar van de zomer, nu allerlei paniekaankopen gaan doen om nog wat te redden lijkt me zonde.
Zoals ik vorige week al riep; tegen kerst gewoon in de middenmoot. Al dat degradatie gezeur is zo kortzichtig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Precies, deze 2-0 is relatief gezien gewoon een goed resultaat. Iedereen had een 5-0 afgang of erger verwacht. Als je tegen PSV ook met maar 2 doelpunten verschil verliest, heeft Madurat het gewoon vrij goed gedaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ergste is dat het nog gewoon begrijpelijk is deze manier van spelen. Stel ze waren er met 5-0 vanaf gegaan dan was het vertrouwen nog minder.
Maar wel vermakelijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2023 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoals ik vorige week al riep; tegen kerst gewoon in de middenmoot. Al dat degradatie gezeur is zo kortzichtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |