abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 oktober 2023 @ 23:27:11 #151
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211096245
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef ThijsTH het volgende:
In de Eredivisie zou Brighton meestrijden met PSV en Feyenoord om de titel, en op zeker boven AZ en Twente eindigen.
Maar Ajax speelt als VVV, dat is het probleem, hoe goed Brighton is doet er niet zoveel toe.
  donderdag 26 oktober 2023 @ 23:32:31 #152
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_211096284
quote:
14s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind dat Brighton heel goed voetbal speelt voor een Engelse ploeg, heb echt genoten.
Taylor en Maduro zijn het met je eens.
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_211096365
quote:
"Het is totale chaos bij Ajax, niemand heeft een idee wat hij moet doen", constateert Perez na de Europa League-nederlaag van Ajax in Engeland. "Dit is een volslagen kansloze nederlaag. Het is 2-0 geworden, we hebben niet veel kansen weggegeven, zal worden gezegd. Maar het is zo'n kansloze avond geweest. Ajax heeft zijn eigen identiteit totáál verloochend."
En

quote:
Dit is het niveau-onderkant Eredivisie dat op bezoek gaat bij een Premier League-team. Ze zíjn ook slecht en er is geen perspectief."

Marciano Vink slaat vervolgens aan op de opmerking van Perez dat Ajax niets is opgeschoten in de eerste wedstrijd onder Maduro. "Dit was gewoon lijdzaam toekijken hoe je langzaam wordt geslacht", aldus de oud-voetballer. "Dit is Ajax niet gewend, dit zijn de supporters niet gewend en dit zijn wij ook niet gewend."
Ze zijn het roerend met elkaar eens.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_211096377
Wie wil er een worstenbroodje?
  donderdag 26 oktober 2023 @ 23:55:23 #155
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_211096390
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:49 schreef AmenhotepIV het volgende:
Wie wil er een worstenbroodje?
Vandaag al broodje kroket gehad. Is wel genoeg zo. Toch bedankt.
  VIVA vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:04:10 #156
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_211096427
Als ik coach en TD zou zijn, zou het 10x beter gaan, gewoon FM2023 opstarten en alle gems halen, het is echt extreem simpel, waarom moeite doen als alle scouting material voor het oprapen ligt..Een psychologische brainwash doorvoeren in je squad (het betreft 90% VMBO+ volk) en je wint de CL, helaas heeft de gemiddelde coach ook een IQ van 70, en dat speelt dan met miljoenen....
What lies behind makes no sense in my mind
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:10:19 #157
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211096445
quote:
85s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:04 schreef cosmosis het volgende:
Als ik coach en TD zou zijn, zou het 10x beter gaan, gewoon FM2023 opstarten en alle gems halen, het is echt extreem simpel, waarom moeite doen als alle scouting material voor het oprapen ligt..Een psychologische brainwash doorvoeren in je squad (het betreft 90% VMBO+ volk) en je wint de CL, helaas heeft de gemiddelde coach ook een IQ van 70, en dat speelt dan met miljoenen....
Iedere TD in de ED weet wel raad met 120 miljoen en kan een kampioensselectie samenstellen en daarbij hoeft de trainer niet eens goed te zijn . Behalve Mislinrat
RED ONS HENNIEGOD
  VIVA vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:14:05 #158
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_211096460
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:10 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Iedere TD in de ED weet wel raad met 120 miljoen en kan een kampioensselectie samenstellen en daarbij hoeft de trainer niet eens goed te zijn . Behalve Mislinrat
Nou ja, ik verwacht eigenlijk dat de helft van de aankopen niet eens slecht zijn en de potentie hebben om meer op te leveren dan het aankoopbedrag, maarja als je een volledig nieuwe selectie van jonge spelers koopt, dan is het een utopie dat je een evenwichtig team krijgt.....Dat kost minstens 2 seizoenen...
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:17:30 #159
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211096469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:14 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Nou ja, ik verwacht eigenlijk dat de helft van de aankopen niet eens slecht zijn en de potentie hebben om meer op te leveren dan het aankoopbedrag, maarja als je een volledig nieuwe selectie van jonge spelers koopt, dan is het een utopie dat je een evenwichtig team krijgt.....Dat kost minstens 2 seizoenen...
Spelers die al de grootste moeite hebben om een bal over 5 meter in te spelen hebben geen potentie en al helemaal niet als ze met elkaar 17de staan in een zwakke competitie.

Jammer dat die verder niet bij Oss is begonnen , die kunnen toch niet degraderen.
RED ONS HENNIEGOD
  VIVA vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:21:10 #160
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_211096481
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Spelers die al de grootste moeite hebben om een bal over 5 meter in te spelen hebben geen potentie en al helemaal niet als ze met elkaar 17de staan in een zwakke competitie.

Jammer dat die verder niet bij Oss is begonnen , die kunnen toch niet degraderen.
Ik kan er nog niet bij dat under 23 spelers al spelend in nationale elftallen niet enigzins potentie hebben om goed te worden.....11 Ronaldos in een team welke geen contact hebben met elkaar verliezen ook van Volendam..Een coach die dat inziet is wel degelijk van zeer groot belang....
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:26:01 #161
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_211096498
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:21 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Ik kan er nog niet bij dat under 23 spelers al spelend in nationale elftallen niet enigzins potentie hebben om goed te worden.....11 Ronaldos in een team welke geen contact hebben met elkaar verliezen ook van Volendam..Een coach die dat inziet is wel degelijk van zeer groot belang....
Andorra heeft ook een nationaal elftal . En ja 11 Ronaldos vernederen Volendam makkelijk . Dat ze verder niet wilden lopen voor Steijn is wat anders maar dat maakt niet opeens dat ze kunnen voetballen.
RED ONS HENNIEGOD
  VIVA vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:30:30 #162
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_211096513
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:26 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
Andorra heeft ook een nationaal elftal . En ja 11 Ronaldos vernederen Volendam makkelijk . Dat ze verder niet wilden lopen voor Steijn is wat anders maar dat maakt niet opeens dat ze kunnen voetballen.
11 Ronaldos staan allemaal in de 16 van de tegenstander, als de keeper ver kan schieten, wordt het inderdaad een interessante wedstrijd :D
pi_211096584
Gefeliciteerd jongons!

Hoewel jullie tijdens de eerste Europese overwinning van Brighton eigenlijk helemaal niets in de melk te brokkelen hebben gehad, is 2-0 een hele nette degelijke uitslag. Beduidend beter dan de algemeen heersende verwachtingen natuurlijk.

Toch nog tot 6 schoten gekomen waarvan zelfs 1 op doel. En ondanks de minutenlange rondo’s nog tot 35% balbezit gekomen. Laten we wel wezen, ze staan gewoon op de 7e plek in de PL, gewoon boven Ten Hag dus. En laten we wel wezen, in de EL staan jullie nu ook nog eens 13 plaatsen hoger dan in de eredivisie.

Wie weet, als psv nog een paar blessures oploopt en een snelle rode kaart pakt, dat er nog wel een gelijkspelende in zit.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 01:01:29 #164
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_211096597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2023 12:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als je Steijn één kwaliteit trouwens kan toekennen die bij een topclub past, is de pers besturen en andere mensen onder de bus gooien om zelf boven te blijven drijven. Hij positioneert zich nu heel slim als het slachtoffer van het wanbeleid van de verwarde Mislintat. Hij heeft dan wel pech met een intelligente speler als Berghuis die er door heen prikt, dat gaat wellicht jullie redding zijn.
Prima voorspelling :)

Vandaag was het een grote rondo maar dat is nu niet anders. Maduro zegt zinnige dingen en begrijpt het spelletje een stuk beter dan Steijn die alleen maar doet alsof anderen dom zijn omdat ie het zelf niet snapte. Wat een ongelooflijke rat was dat. Zure appel nu doorbijten.
Met pijn en moeite derde
pi_211096645
pi_211097042
quote:
9s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
''Ik moet meer brengen''

Genot
Jaaa, Kenneth heeft zich voorgenomen altijd de hand in eigen boezem te steken. Nou nog leren voetballen.

Heb die jongen best lang verdedigd, maar wat hij momenteel allemaal laat zien is echt lachwekkend. Vos IN aub.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:20:42 #167
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_211097111
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 00:56 schreef De_Pel het volgende:
Gefeliciteerd jongons!

Hoewel jullie tijdens de eerste Europese overwinning van Brighton eigenlijk helemaal niets in de melk te brokkelen hebben gehad, is 2-0 een hele nette degelijke uitslag. Beduidend beter dan de algemeen heersende verwachtingen natuurlijk.

Toch nog tot 6 schoten gekomen waarvan zelfs 1 op doel. En ondanks de minutenlange rondo’s nog tot 35% balbezit gekomen. Laten we wel wezen, ze staan gewoon op de 7e plek in de PL, gewoon boven Ten Hag dus. En laten we wel wezen, in de EL staan jullie nu ook nog eens 13 plaatsen hoger dan in de eredivisie.

Wie weet, als psv nog een paar blessures oploopt en een snelle rode kaart pakt, dat er nog wel een gelijkspelende in zit.
Tjonge, wat een leuke post zeg! Ik denk dat je hierna lekker hebt geslapen
pi_211097113
Dat wordt wel het verhaal van de komende weken: wat gaat er op het middenveld gebeuren? Vandaag werd weer duidelijk dat het hier vooral mis gaat. Natuurlijk is Gaaei af en toe hilarisch slecht en natuurlijk kan Brobbey/Bergwijn/Forbs (wat was die allemaal aan het doen joh?) echt niet, maar het feit dat er in het middenveld 0 voetbal zit, 0 slimheid, 0 karakter, 0 body, 0 power en 0 loopvermogen is een belangrijke katalysator van de zwakheid van de andere twee linies.

Het aanbod binnen de selectie is alleen helaas erg treurig. Maar ik zou opteren voor in ieder geval Vos (power, loopvermogen, duelkracht, voetballend nog stappen te maken maar ziet het wel), Van de Boomen (mja, mokertraag, maar snapt en ziet het spelletje wel beter dan alle middenvelders die nu spelen) en Hlynsson (die het naar omstandigheden niet heel slecht doet en me fysiek en qua gif beter bevalt dan Taylor).

De totale apathie en het gebrek aan urgentie van het middenveld was gisteren echt ontluisterend en heb ik niet eerder zo gezien. We speelden tegen Brighton, maar waren kanslozer dan de reeks nederlagen tegen de Galacticos van Ronaldo. Hopelijk durft Maduro in te grijpen op het middenveld. Berghuis kan het middenveld ook niet meer belopen, dus doe die maar op rechts. Dan heb je wel diepte nodig, ergo: Bergwijntje naar de spits ( :') ), Brobs even banken en Forbs ( :') ) maar even linksbuiten.
pi_211097152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 07:21 schreef Bugno3 het volgende:
Dat wordt wel het verhaal van de komende weken: wat gaat er op het middenveld gebeuren? Vandaag werd weer duidelijk dat het hier vooral mis gaat. Natuurlijk is Gaaei af en toe hilarisch slecht en natuurlijk kan Brobbey/Bergwijn/Forbs (wat was die allemaal aan het doen joh?) echt niet, maar het feit dat er in het middenveld 0 voetbal zit, 0 slimheid, 0 karakter, 0 body, 0 power en 0 loopvermogen is een belangrijke katalysator van de zwakheid van de andere twee linies.

Het aanbod binnen de selectie is alleen helaas erg treurig. Maar ik zou opteren voor in ieder geval Vos (power, loopvermogen, duelkracht, voetballend nog stappen te maken maar ziet het wel), Van de Boomen (mja, mokertraag, maar snapt en ziet het spelletje wel beter dan alle middenvelders die nu spelen) en Hlynsson (die het naar omstandigheden niet heel slecht doet en me fysiek en qua gif beter bevalt dan Taylor).

De totale apathie en het gebrek aan urgentie van het middenveld was gisteren echt ontluisterend en heb ik niet eerder zo gezien. We speelden tegen Brighton, maar waren kanslozer dan de reeks nederlagen tegen de Galacticos van Ronaldo. Hopelijk durft Maduro in te grijpen op het middenveld. Berghuis kan het middenveld ook niet meer belopen, dus doe die maar op rechts. Dan heb je wel diepte nodig, ergo: Bergwijntje naar de spits ( :') ), Brobs even banken en Forbs ( :') ) maar even linksbuiten.
Bergwijn lijkt geblesseerd te zijn dus Forbs zal wel op links komen, dan kan Berghuis inderdaad rechtsvoor en kan er op het middenveld misschien wat ingegrepen worden.
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:39:29 #170
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211097164
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 07:21 schreef Bugno3 het volgende:

Iemand die te traag is zou ik zeker niet op de vleugels zetten, en bovendien kan het middenveld wel wat creativiteit gebruiken. Laat dan een dubbele pivot zich maar het schompes lopen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_211097358
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 07:39 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Iemand die te traag is zou ik zeker niet op de vleugels zetten, en bovendien kan het middenveld wel wat creativiteit gebruiken. Laat dan een dubbele pivot zich maar het schompes lopen.
waar speelt die Dubbele Pivot?
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:33:06 #172
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_211097463
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 08:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]
waar speelt die Dubbele Pivot?
Dukla Praag
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:44:12 #173
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211097548
quote:
7s.gif Op donderdag 26 oktober 2023 23:21 schreef Scorpie het volgende:
Waarom gaan mensen heel diep in op deze wedstrijd? Dit is gewoon overleven tot aan de nieuwe tussenpaus.
En 8 of 9 nieuwe spelers.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:49:25 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_211097582
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 oktober 2023 08:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]
En 8 of 9 nieuwe spelers.
Lijkt me niet zo handig, tenzij je een buitenkansje kan pakken of kan laten vertrekken in de winterstop. Doormodderen en puntjes schrapen tot de winterstop, misschien dat je er dan (trainingskamp) wat in kan slijpen en de 2e seizoenshelft wat beter voor de dag komt en dan op naar de grote schoonmaak komende zomer.
pi_211097618
Het was weer niet best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')