quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onzin. En al helemaal geen pak slaag.
Daar zie ik net als bij Forbs en Sutalo nog wel potentie in, maar potentie heb je geen kut aan als het niet draaitquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had 16 in mijn hoofd, maar dat kan ook voor onze Georgische vriend zijn geweest
Heee daar is de bril weer eensquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ajax heeft vanavond niks te vertellen gehad man. Zet die bril af
Forbs bevalt me steeds minder... en da's knap in deze selectie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zie ik net als bij Forbs en Sutalo nog wel potentie in, maar potentie heb je geen kut aan als het niet draait
beweren dat Ajax vanavond iets te vertellen hadquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heee daar is de bril weer eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
waar doe ik datquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
beweren dat Ajax vanavond iets te vertellen had
xDquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:49 schreef Black-Death het volgende:
We staan 4e in de poule, stuk beter dan in de Eredivisie dus.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Op naar zondag allen. Moge de beste winnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hi-la-risch hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:53 schreef bianconeri het volgende:
Ik weet niet of er nog Ajacieden zijn, succes supporters vluchten nu vast snel weg, maar hebben die de kaartjes naar Maastricht, Doetinchem en weet ik veel wat voor steden al geboekt voor de KKD volgend jaar?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |