SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
What can change the nature of a man?
Doe die maar @Cocoquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wilde een topic openen met "Madurodam" als TT
maar goed dat dat niet gebeurd isquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:40 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik wilde een topic openen met "Madurodam" als TT
Dat mag ik hopen, hiervoor was het met Utrecht en Fortuna niet makkelijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:38 schreef Wotte het volgende: [..] Simpelweg overleven deze week. ik calculeer nederlagen in principe wel zonder gezichtsverlies. Hierna is het het schema makkelijker.
Welk voetbal? Het staat iets compacter, als in: Ajax komt ij principe niet over de middenlijn. Met voetbal heeft het allemaal weinig te maken.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:38 schreef aTypisch het volgende:
dit is wel echt beter voetbal dan onder steijn
En over welk voetbal heb je het precies onder Steijn?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met Steijn zat er tenminste nog voetbal in alleen was het achter open huis. Nu krijg je er nog steeds een paar om de oren maar zit er ook nul voetbal in. Sterkte allen.
Het aanvalsspel. Er werden zeg maar aanvallen opgezet en gescoord. Nu komen jullie daar niet in de buurt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En over welk voetbal heb je het precies onder Steijn?
de onwetendheidquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:41 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welk voetbal? Het staat iets compacter, als in: Ajax komt ij principe niet over de middenlijn. Met voetbal heeft het allemaal weinig te maken.
Je laat je gewoon scheeltikken zonder enige serieuze druk. Schandalig is het.
Lange bal op de spits en een beetje gelukquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:42 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En over welk voetbal heb je het precies onder Steijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef Wotte het volgende:
Betere TT. DE GIFBEKER IS LEEG.Zondag krijg je gewoon weer een pak slaag hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
Net als vanavond toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:44 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Zondag krijg je gewoon weer een pak slaag hoor.
Is ook wel een spits die wat ballen nodig heeft, hij kan ze niet op zichzelf gevenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Brobbey ook weer 75 minuten onzichtbaar geweest. 17 miljoen voor neergeteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |