Eens hoor, het is een aparte verhouding met die twee, geen vader-dochter toestand, maar meer nieuwsgierigheid. Wat ze samen hebben is de humor en het voortdurende relativisme. Maarten wil dolgraag bij de tijd blijven, maar moppert over vergane glorie, Wortelboer het tegenovergestelde, hunkert naar ouderwetse waarden. Hele leuke serie.quote:Op donderdag 3 april 2025 21:34 schreef Bladergroen het volgende:
Wat een topaflevering weer: die gesprekken en de manier waarop ze telkens op elkaar reageren, elkaar uitlachen of corrigeren. Ik geniet echt van elke scene. Het leukst vind ik misschien wel de gelijkwaardigheid. Er lijkt geen enkele barrière te zijn. Ze voelen zich beiden vrij om tegen elkaar te zeggen wat ze willen. Ik zie hier trouwens niet de opa-kleindochtervergelijking die soms wordt gemaakt. Ja, alleen qua leeftijd, maar verder vind ik het meer vrienden die op een relaxte manier de generatieverschillen aan het beschouwen zijn zonder dat de een de ander spaart of afzeikt. En aan het eind zeggen ze allebei Ajuu
Toch eens (terug)kijken.quote:Op vrijdag 4 april 2025 00:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Eens hoor, het is een aparte verhouding met die twee, geen vader-dochter toestand, maar meer nieuwsgierigheid. Wat ze samen hebben is de humor en het voortdurende relativisme. Maarten wil dolgraag bij de tijd blijven, maar moppert over vergane glorie, Wortelboer het tegenovergestelde, hunkert naar ouderwetse waarden. Hele leuke serie.
Ja echt heel leuk! Ze kwamen helaas niet al te uitgebreid aan het woord trouwens.quote:
Inderdaad. Dochter lijkt ook op de moeder van Maartenquote:Op donderdag 10 april 2025 22:54 schreef Arcee het volgende:
Zijn zoon lijkt op Vincent en zijn dochter op Sis.
Nice. Ik gun het haar wel. Wat zou Van Rossem krijgen?quote:Op zaterdag 12 april 2025 12:49 schreef Arcee het volgende:
Wortelboer ontvangt 86.000 bruto per jaar voor haar tv-werkzaamheden.![]()
Ze stelt echt hele goede vragen.quote:Op donderdag 17 april 2025 21:01 schreef Kreator het volgende:
Wortelboer wel een irritant meisje, maar past wel heel goed bij dit programma.
Belachelijke namen en prijzen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |