Wat denk je van die roze laag?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind een tompoes al een uitdaging om te eten, maar dit lijkt me niet te doen. Als je een hap neemt gaat de room aan de zijkant uitsteken en voor je het weet krijg je een vette klodder op je kleding
Tandartsen gaan hier wel happy mee zijn denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:09 schreef maily het volgende:
[..]
Wat denk je van die roze laag?![]()
Nog niet geprobeerd en zeer onwaarschijnlijk dat ik dat ga doen.
Tijd om iets nieuws te introduceren... de Stokbroes! (combi van stokbrood en tompoes)quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wilde er een toen ik erover hoorde.
Toen ik vervolgens hoorde dat het zo populair is hoefde ik direct niet meer.
Stomme hypes
Bijna maar volgens mij is deze met slagroom dus niet gekocht...quote:Op donderdag 26 oktober 2023 12:45 schreef miss_sly het volgende:
Als ik de foto zie, valt het glazuur van mijn tanden en kom ik twintig kilo aan. Het ziet eruit als een enorme overkill aan suiker/zoet en vettigheid.
Precies de reden waarom het wel een enorme hit lijkt te zijn en veel mensen er zelfs voor in de rij gaan staan.
@:Nober, heb je er zelf al eens een gegeten?
Nee, dat is dan geen echte crompouce natuurlijkquote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijna maar volgens mij is deze met slagroom dus niet gekocht...
[ afbeelding ]
Neen, t moet met Zwitserse room heb ik geleerd.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 13:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Bijna maar volgens mij is deze met slagroom dus niet gekocht...
[ afbeelding ]
Kun je ermee wachten tot morgen?quote:
Dan haal ik er wel 1tje en eet ik m voor je neus op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je ermee wachten tot morgen?
Ik wou er eigenlijk morgen 1 halen bij de mijne, had al gecheckt of ze ze hadden.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 14:59 schreef Nober het volgende:
Ik heb ze bij de regionale bakker besteld, zaterdag proeven.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |