Wel, niet z'n hele contract maar een deel ervan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:30 schreef Vis1980 het volgende:
Krijgt Steijn nu wel of niet een zak geld mee?
Ik weet dat het sportief nog wel even gaat duren maar echt blij dat die man weg is, die hadden ze meteen met Mislintat de deur uit moeten sturen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:31 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Behalve tegen de pers, er is heel veel gelekt, ook door Steijn zelf.
Omdat ze zogenaamd 'na goed overleg' hebben besloten uit elkaar te gaan? Maar goed, Familie Steijn heeft een leuke kerst.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel, niet z'n hele contract maar een deel ervan.
Ja, zijn aanstelling was al belachelijk, zeker nadat die Duitser eerst had vermeld met Heitinga door te gaan.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het sportief nog wel even gaat duren maar echt blij dat die man weg is, die hadden ze meteen met Mislintat de deur uit moeten sturen.
Dat heeft die duitser niet gezegd maar hoe hij bij Steijn is uitgekomen is echt een raadsel, al geldt dat voor veel spelers natuurlijk ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, zijn aanstelling was al belachelijk, zeker nadat die Duitser eerst had vermeld met Heitinga door te gaan.
Computer says yes.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft die duitser niet gezegd maar hoe hij bij Steijn is uitgekomen is echt een raadsel, al geldt dat voor veel spelers natuurlijk ook.
Muiten is afkeurenswaardig, zeker als je het in een echte wedstrijd doet, die ergens om gaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben nog veel te lang gewacht met muiten.
ik denk nog steeds dat sommige jongens wel iets kunnenquote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat heeft die duitser niet gezegd maar hoe hij bij Steijn is uitgekomen is echt een raadsel, al geldt dat voor veel spelers natuurlijk ook.
Dat denk ik ook hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat sommige jongens wel iets kunnen
Tuurlijk. Sommigen zouden bijvoorbeeld excelleren in de horeca of recreatie.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik denk nog steeds dat sommige jongens wel iets kunnen
Dat eerste vind ik eigenlijk ook al een beetje naar, vooral als het echt politiekje spelen wordt achter de rug van de trainer om. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat Steijn dat ervaart als een dolk in z'n rug. Maar goed, hij heeft hier inderdaad zelf ook heel wat verkeerd gedaan zoals je zegt.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
'Muiten' doe je door aan de technisch directeur aan te geven dat je het met deze trainer niet ziet zitten.
Op een muitende manier punten inleveren, ten koste van je eigen club die jou betaalt, is uitermate laf.
Verder geef ik toe dat ik weinig met Berghuis heb.
Niet met de half-hysterische 'strijdbare' Berghuis die in zijn Rotterdamse periode zijn eigen club benadeelde door als een wilde te gaan schoppen en kaarten te pakken.
En ook niet met de Berghuis die bij Ajax gewoon openlijk geen meter extra wil lopen voor zijn eigen club, omdat hij de trainer niet ziet zitten.
Verder heeft Steijn heel veel shit aan zichzelf te wijten.
Zijn opmerkingen over de selectie, na de pot tegen Fortuna, waren erg dom.
Het geeft te denken waar het stempel "people's manager' vandaan komt. Maar hij meende wellicht die opmerking te moeten/kunnen plaatsen om zich alvast tegen zijn "goede vriend" Mislintat te wapenen.
Zoals bij wel meer conflicten: er is niet één schuldige of veroorzaker. De valse winden waaien van diverse kanten.
Moet ook allemaal maar waar zijn, zou jij een speler opstellen die je van een mes in je rug steken verdenkt? Steijn schijnt niet zo'n goeie verliezer te zijn en probeert op z'n weg naar buiten de boel nog even op te blazen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik eigenlijk ook al een beetje naar, vooral als het echt politiekje spelen wordt achter de rug van de trainer om. Dan kan ik me heel goed voorstellen dat Steijn dat ervaart als een dolk in z'n rug. Maar goed, hij heeft hier inderdaad zelf ook heel wat verkeerd gedaan zoals je zegt.
Straatvechter Steijn was niet voor niks zijn bijnaam hè.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet ook allemaal maar waar zijn, zou jij een speler opstellen die je van een mes in je rug steken verdenkt? Steijn schijnt niet zo'n goeie verliezer te zijn en probeert op z'n weg naar buiten de boel nog even op te blazen.
Want het lag uiteraard aan alles en iedereen behalve Steijn.
Ik heb geen bron maar wel een bruin vermoeden dat ik er niet ver naast zit.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kom maar met de quote en bron computer.
Jawel, dat heeft hij wel gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 16:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, voor jou geldt hetzelfde als die andere betweter, kom met die quote van een betrouwbare bron.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft hij wel gezegd.
die is er dan ook niet, lekker gestook weer van bepaalde usersquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, voor jou geldt hetzelfde als die andere betweter, kom met die quote van een betrouwbare bron.
Sow boem koekoek.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee, voor jou geldt hetzelfde als die andere betweter, kom met die quote van een betrouwbare bron.
Heitinga was nummer 1.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 17:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel, dat heeft hij wel gezegd.
Mijn luier zit scheefquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Heitinga was nummer 1.
https://nos.nl/artikel/24(...)a-john-is-nummer-een
Is dit het bekende Mandela-effect? Ik zat er dus naast, al vind ik nog dat het toen al vast stond dat Heitinga weg zou gaan en die buitenlandse trainer wilde halen.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Heitinga was nummer 1.
Alleen geloof ik dat echt niet. Maar leuk dat hij het gezegd heeft verderquote:Op donderdag 26 oktober 2023 18:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Heitinga was nummer 1.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |