Gedaan thnxquote:Op woensdag 22 januari 2025 13:05 schreef Vino_Tinto het volgende:
Willen. Jullie winter vol liefde reeksen en 1 sluiten?
Eerst verkeerd een nieuw topic geopend denk ik, waardoor die niet gereekst is
Kan nog niet gereekst worden omdat het het eerste toopic is van die jaarquote:Op zondag 6 april 2025 17:27 schreef casita het volgende:
Dotteke wil je Married at first sight RTL reeksen, Videoland topic is al gereekst. Dank.
Er is ook een topic uit 2024 en misschien nog wel oudere.quote:Op zondag 13 april 2025 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan nog niet gereekst worden omdat het het eerste toopic is van die jaar
Ja deze TV / [RTL4] Married at First Sight #41 - Met spannende tijdenquote:Op zondag 13 april 2025 23:07 schreef casita het volgende:
[..]
Er is ook een topic uit 2024 en misschien nog wel oudere.
Het Videoland topic is ook vanaf de start jaren geleden.
Done, ik zag dat die van 2024 ook niet gekoppeld was aan de voorgaande jaren.quote:Op zondag 13 april 2025 23:07 schreef casita het volgende:
[..]
Er is ook een topic uit 2024 en misschien nog wel oudere.
Het Videoland topic is ook vanaf de start jaren geleden.
Is weer openquote:
Fijn Dot kan ik makkelijk terug kijkenquote:Op maandag 14 april 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Done, ik zag dat die van 2024 ook niet gekoppeld was aan de voorgaande jaren.
Die heb ik er ook tussen gezet
Ik heb werkelijk geen idee. zie nog wel dat je op videoland kan terug kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2025 21:34 schreef Kaasaak010 het volgende:
Geen idee waar ik dit moet vragen, maar is er een manier om de videos op Bichute over jaar van je leven weer online te krijgen? Deze staan offline wegens copyright.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |