Die krijg je al, wanneer je poulewedstrijden wintquote:Op zondag 19 november 2023 21:22 schreef franklop het volgende:
Misschien voor volgend jaar nog punten voor het halen van halve finale invoeren?
Hier sluit ik mij bij aan!quote:Op zondag 19 november 2023 21:21 schreef Bruce117 het volgende:
Gefeliciteerd BobW !
En intel wederom bedankt voor weer een jaar organiseren.
Maar heb nu net zoveel punten als alle anderen die niet doorgingenquote:Op zondag 19 november 2023 22:01 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die krijg je al, wanneer je poulewedstrijden wint
Ik hoop op wat meer deelnemers dan aan het einde van vorig jaar, dus bel/mail/sms/PM/DM je vrienden/familie/kennissen/partners/buitenman-/vrouw/collega's om ze te laten weten dat ze weer mee kunnen doen. Het zou zomaar mijn (de?) laatste editie kunnen zijn!quote:Op zondag 7 januari 2024 17:48 schreef franklop het volgende:
Enorme kick voor 2024. Over een week al de AO
'Vanaf maandag' staat er in de PM, maar het toernooi begint komende nacht.quote:
De organisatie heeft mij hier duidelijk niet van op de hoogte gesteldquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
'Vanaf maandag' staat er in de PM, maar het toernooi begint komende nacht.
In principe spreiden ze eerste ronde gewoon over 3 dagen uit. Net als bij RGquote:Op zaterdag 13 januari 2024 12:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De organisatie heeft mij hier duidelijk niet van op de hoogte gesteld![]()
![]()
Omdat Ik even niet zo goed kan inschatten wat voor gevolgen dit heeft voor de puntentelling en ik net een PM heb gestuurd waarin staat dat we maandag beginnen, stel ik voor dat de eerste pick gekozen kan worden uit zowel de zondag- als de maandagwedstrijden.
Pick 2 dus vanaf dinsdag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |