quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:18 schreef Marsenal het volgende:
Spiraal.
Condooms, daar spuug ik op. Toen ik een puber was en die dingen begon te kopen waren er vaak van die campagnes en reclames die zeiden dat er qua gevoel in feite geen verschil is tussen seks met of zonder een condoom en die flagrante leugen ben ik nog behoorlijk rancuneus over.
Waarom gebruiken jullie vriendinnen geen pil danquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:17 schreef Gibson88 het volgende:
Spiraaltje, alleen wat het wel is, als je er een flinke hebt hangen voel je hem wel. En ik kan je vertellen dat prikt in je eikel en voelt niet lekker.
Als ik dit zo lees moet ik misschien toch maar een condoom gebruikenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:20 schreef Panthera1984 het volgende:
Ik ben gesteriliseerd, maar dat was eigen keus, bij veel stellen is het de man die dat doet. Indien er nog een kinderwens is niet de meest logische keuze, wel de veiligste naast hormonale anticonceptie (en geheelonthouding, maar dat lijkt me niet de bedoeling).
Als het alleen om het slikken van de pil gaat en niet om de hormonen in zijn geheel zou je de nuvaring kunnen proberen, deze houd je drie weken in, alsof je de pil zou slikken en kan je elke dag ongeveer 4 uur in totaal verwijderen, mocht je er bij de seks last van hebben.
Ze kreeg er een lager libido van en dat kunnen we niet hebben Paul.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Waarom gebruiken jullie vriendinnen geen pil dan
ik dacht dat die bijwerkingen overdreven warenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze kreeg er een lager libido van en dat kunnen we niet hebben Paul.
Nope.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ik dacht dat die bijwerkingen overdreven waren
Ik heb ook wel eens gehoord dat vrouwen er neerslachtig van kunnen worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:25 schreef Paul het volgende:
[..]
ik dacht dat die bijwerkingen overdreven waren
dat ligt niet aan die pil maar aan de mentaliteit van TS zijn vrouw en ook de effort die TS niet meer zijn relatie stoptquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:26 schreef Sally het volgende:
[..]
Nope.
Er zijn nog meer bijwerkingen dan alleen somber worden, btw.
Die somberheid kan wel weer overgaan en kan een verschijnsel in het begin zijn.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:34 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
dat ligt niet aan die pil maar aan de mentaliteit van TS zijn vrouw en ook de effort die TS niet meer zijn relatie stopt
Laat er je pohi van FOK! zien en ze is zo weer aan de pil.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:15 schreef Paul het volgende:
.. ze zegt er somber van te worden ofzoiets
Wie heeft er nog meer een vriendin/vrouw die de pil niet wil slikken
Hoe heb jij dat opgelost? Doe jij altijd een condoom om of gebruikt zij bijv een spiraaltje?
Dit!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:17 schreef Gibson88 het volgende:
Spiraaltje, alleen wat het wel is, als je er een flinke hebt hangen voel je hem wel. En ik kan je vertellen dat prikt in je eikel en voelt niet lekker.
Inmiddels mijn ex, maar de pil kwam ze van aan, hormonale problemen etc. en dat wilde ze niet meer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:21 schreef Paul het volgende:
[..]
[..]
Waarom gebruiken jullie vriendinnen geen pil dan
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Laat er je pohi van FOK! zien en ze is zo weer aan de pil.
Eindelijk goede tip hee, zal es kijken bij kruidvatquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Dit!
Ik gebruikte van die ultra dunne condooms en heel eerlijk. Ik voel geen verschil tussen met of zonder condoom!
Ik had haar na de seks gevraagd of zij verschil voelt als ik het met of zonder doe. Ze zei dat ze geen verschil merkte en eerlijk gezegd moest ik toegeven dat ik eigenlijk ook geen verschil voelde.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Eindelijk goede tip hee, zal es kijken bij kruidvat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |