Misschien maar ook nummer 1 hit in Griekenland.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Begint momentum te krijgen bij de bookies, nu op plek 7 en kruipt richting Joost.
Sluit niet uit dat hier een platenmaatschappij achter zit
Ieder land heeft een soort van momentum lijkt het soms. Nu weer Griekenland, wat ook vrij goed aanslaat blijkbaar. België zakte eerst ook weg, maar zit weer wat in de lift. Zelfde met Italië tov Zwitserland. En zo zal het wel blijven jojo-en door geruchten, nieuws, live optredens of helemaal niets totdat we bij de echte rehearsals zijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:09 schreef TheVulture het volgende:
Begint momentum te krijgen bij de bookies, nu op plek 7 en kruipt richting Joost.
Sluit niet uit dat hier een platenmaatschappij achter zit
Ik vind het totaal niet op Unicorn of Cha Cha Cha lijken. Unicorn is te gemaakt en dat is dit totaal niet en het enige wat Cha Cha Cha en dit gemeen hebben is de ‘bizarre’ factor.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:48 schreef Sableheart het volgende:
erg lastig in te schatten. Het voelt alsof het probeert Unicorn en Cha Cha Cha te mixen, maar in beide richtingen het niveau niet haalt. Ik waardeer het specifiek Griekse geluid, maar heb het gevoel dat dat meer kijkers weg kan jagen dan aan kan trekken. Ik zou dit aan de onderkant van de middenmoot in de finale verwachten, maar zowel top 10 als in de semi blijven steken, zouden me niet verrassen.
Ik bedoel ook niet dat ze proberen te imiteren, maar wel dat ze qua stijl er tussenin zit.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 15:59 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet op Unicorn of Cha Cha Cha lijken. Unicorn is te gemaakt en dat is dit totaal niet en het enige wat Cha Cha Cha en dit gemeen hebben is de ‘bizarre’ factor.
Ach, gosh, wat een ellende.. 💔quote:Op dinsdag 2 april 2024 18:02 schreef Nashipeer het volgende:
Ik lees net dat Marina's vader is overleden
https://www.reddit.com/r/(...)her_died_at_the_age/
Heel verdrietig voor de artiesten (ook de zangeres van Georgië die haar broer verloor). Dit zou juist een leuke periode moeten zijn.
Ik zag het officiële account over A Little Bit More posten op Reddit, ze hadden dit jaar één regel: je mag Euphoria niet coveren.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:10 schreef usagi414 het volgende:
It's time for Eurovision... A Little Bit More: the exclusive performances, remixes and cover songs from the Malmö 2024 participants.
Ze hadden dit wel iets beter kunnen aankondigen
Ik zou willen dat een andere versie me misschien over de streep zou kunnen trekken met dit nummer, ik wil zo graag meedoen met het enthousiasme. Het gaat gewoon niet lukken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:10 schreef usagi414 het volgende:
It's time for Eurovision... A Little Bit More: the exclusive performances, remixes and cover songs from the Malmö 2024 participants.
Ze hadden dit wel iets beter kunnen aankondigen
Ik hoorde je review in Songfestivalkoorts en hoopte dat deze versie minder kakofonisch over zou komen voor je.quote:Op dinsdag 9 april 2024 21:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zou willen dat een andere versie me misschien over de streep zou kunnen trekken met dit nummer, ik wil zo graag meedoen met het enthousiasme. Het gaat gewoon niet lukken.
Ik hoopte het ook. Ik probeer het écht. Misschien als ik het een keer in een club of zo hoor, of dat ze het zaterdag draaien voor EIC. Want het frustreert dat ik echt met geen mogelijkheid zie wat zo veel anderen er in zien. En ja ik weet dat mensen niet alles leuk hoeven te vinden maar ik vind de meeste ‘love it or hate it’ nummers van dit jaar echt top. Dus waarom lukt het bij deze niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 08:40 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ik hoorde je review in Songfestivalkoorts en hoopte dat deze versie minder kakofonisch over zou komen voor je.
deze hollander ook niet - krijg er de zenuwen van en snap niet dat dit zo hoog wordt ingeschatquote:
ik heb het met dat DahDahDah wat op mijn zenuwen werkt, als ze dat er nu uitsleutelen wie weet wordt het watquote:Op donderdag 11 april 2024 21:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik hoopte het ook. Ik probeer het écht. Misschien als ik het een keer in een club of zo hoor, of dat ze het zaterdag draaien voor EIC. Want het frustreert dat ik echt met geen mogelijkheid zie wat zo veel anderen er in zien. En ja ik weet dat mensen niet alles leuk hoeven te vinden maar ik vind de meeste ‘love it or hate it’ nummers van dit jaar echt top. Dus waarom lukt het bij deze niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |