er gaat echt wel wat bijkomen in de winter, maar geen half elftal denk ik. En het overgrote deel van de aandeelhouders zijn toch al betrokken overigens daar veranderd deze situatie niet echt iets aan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Als de situatie niet significant verbeterd is tegen die tijd kun je daar eigenlijk wel vanuit gaan. Aandeelhouders zullen volledig in paniek raken als je dan nog in deze contreien staat qua ranglijst.
Bassey had nog wat specifieke kwaliteiten en is een stuk jonger, had het bovendien op een hoger niveau laten zien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat werd van Bassey ook gezegd en Akpom is ook homegrown dus financieel zou ik me daar niet zo druk om maken.
Die moet je meteen weg doen idd zodra dat kan. Mikautadze em mannsverk verdienen wel een kans.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
AkpomDie kan er echt helemaal niks van.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat we een Bassey 2.0 scenario krijgen voor Akpomwe kunnen het geld heel goed gebruiken.
Te veel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoeveel minuten heeft die Akpom gespeeld?
147, maar dat is meer dan genoeg voor mensen hier om conclusies te trekken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Hoeveel minuten heeft die Akpom gespeeld?
Ja net zoals Blind, Klaassen en Tadic ook pleite moesten omdat die er geen fuck van konden (en 2 van de 3 nu van grootte waarde zijn bij hun nieuwe club), kunnen we gewoon stoppen met het afserveren van enerzijds goede spelers en anderzijds spelers die een halve kans pas hebben gehad om zich te bewijzen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn
Akpom
Mikautadzle
Mannsverk
Mogen in de winterstop wel pleite, haal daarvoor een creatieve middenvelder en een normale aanvaller en je bent al een stapje dichterbij.
Waarom bv een Mikautadze nu al weg willen doen? Wat is het nut daarvan? Heb je hem al op zijn plek zien spelen bij Ajax?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn
Akpom
Mikautadzle
Mannsverk
Mogen in de winterstop wel pleite, haal daarvoor een creatieve middenvelder en een normale aanvaller en je bent al een stapje dichterbij.
Meer aanvallende voetbalvisie. Verder lijkt het nu alsof Steijn een heel erg slechte trainer zou zijn maar dat is hij in principe niet, heeft eigenlijk bij iedere club die hij getraind heeft behoorlijk gepresteerd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:15 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen mooie John en Maurice Steijn?
Maar nooit in de top, ook niet gespeeld dus die heeft gewoon onderschat wat het inhoudt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:21 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Meer aanvallende voetbalvisie. Verder lijkt het nu alsof Steijn een heel erg slechte trainer zou zijn maar dat is hij in principe niet, heeft eigenlijk bij iedere club die hij getraind heeft behoorlijk gepresteerd.
Bij Pratto had je toch ook geen tijd nodig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
147, maar dat is meer dan genoeg voor mensen hier om conclusies te trekken.
En het is ook vooral een pragmatische trainer. Hij was gewoon totaal ongeschikt voor Ajax en iedereen met een beetje voetbalverstand wist dat, maar hij is ook niet zo slecht dat hij het met een redelijke selectie extreem slecht zou hoeven doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar nooit in de top, ook niet gespeeld dus die heeft gewoon onderschat wat het inhoudt.
We hebben geen Cor Pot.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Pratto had je toch ook geen tijd nodig.
Het gaat om een 28-jarige speler die geflopt is in de Griekse competitie en bij Sint Truiden he. Hij heeft ook bij andere clubs gespeeld. Deze knul zou bij FC Dordrecht ook niet tot de beteren horen.
Helaas zullen we er nooit het fijne van weten want dat is niet interssant genoeg voor de journalisten die alleen voor de koppen gaan. Maar ik vind het toch heel vreemd dat je als nieuwe trainer bij Ajax komt en als Nederlander toch wel weet waar Ajax voor staat en dan meteen de boel gaat omgooien qua voetbal, dat zijn Jaap Stam beginners fouten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En het is ook vooral een pragmatische trainer. Hij was gewoon totaal ongeschikt voor Ajax en iedereen met een beetje voetbalverstand wist dat, maar hij is ook niet zo slecht dat hij het met een redelijke selectie extreem slecht zou hoeven doen.
Nu gewoon een interimmer zoeken, Kroes mag de lijnen uit gaan zetten daarna.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben benieuwd of Wim Jonk nog gepolst is.
Waarom zou je iemand polsen die niet terug gaat komen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:25 schreef -XOR- het volgende:
Ik ben benieuwd of Wim Jonk nog gepolst is.
Akpom kan er geen kut van, Mannsverk hoort in Jong, Bergwijn en Mikautadze zou ik inderdaad gewoon nog maar even houden. Je moet nu eerst bouwen aan een elftal dat volgend jaar weer mee kan doen om plek 2-4 in de eredivisie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
147, maar dat is meer dan genoeg voor mensen hier om conclusies te trekken.
[..]
Ja net zoals Blind, Klaassen en Tadic ook pleite moesten omdat die er geen fuck van konden (en 2 van de 3 nu van grootte waarde zijn bij hun nieuwe club), kunnen we gewoon stoppen met het afserveren van enerzijds goede spelers en anderzijds spelers die een halve kans pas hebben gehad om zich te bewijzen.
Hij wist denk ik vooral niets beters te bedenken dan wanhopig de lange bal spelen waar hij bij VVV en Sparta wel mee weg kwam. Meer een zwaktebod dan koppigheid dus. Dat hij zo dom is had ik aanvankelijk ook niet door eigenlijk, maar dat had Mislintat er na één gesprek wel uit moeten vissen. Alleen zat ie zo klemvast in zijn tunnelvisie en had hij nul tegenspraak, dan krijg je dit soort praktijken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas zullen we er nooit het fijne van weten want dat is niet interssant genoeg voor de journalisten die alleen voor de koppen gaan. Maar ik vind het toch heel vreemd dat je als nieuwe trainer bij Ajax komt en als Nederlander toch wel weet waar Ajax voor staat en dan meteen de boel gaat omgooien qua voetbal, dat zijn Jaap Stam beginners fouten.
Die zit er, van Halst heet ie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nu gewoon een interimmer zoeken, Kroes mag de lijnen uit gaan zetten daarna.
En interimmer als coach hoeft geen beslissingen te nemen, die moet alleen de boel een beetje bij elkaar houden en de cultuur bewaken. Mijn favoriet was Frank de Boer geweest, jammer dat die al vastligt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zit er, van Halst heet ie.
Het blijft hoe dan ook kut, een interimmer moet beslissingen gaan nemen. En als Kroes die anders had genomen kan je ook dat weer recht gaan trekken.
Je krijgt toch een transferperiode, ook daar zal een coach in mee moeten praten (in een normale wereld als ie mee mag praten dan).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
En interimmer als coach hoeft geen beslissingen te nemen, die moet alleen de boel een beetje bij elkaar houden en de cultuur bewaken. Mijn favoriet was Frank de Boer geweest, jammer dat die al vastligt.
De wintertransferperiode? Ik weet niet of het handig is om daar nu veel uit te geven. Beter dit seizoen maar even uitzitten en dan vanaf de zomer kijken. Je zou natuurlijk ook nu al een trainer kunnen vastleggen voor volgend jaar en daarmee dan tussendoor overleggen over aankopen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 14:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je krijgt toch een transferperiode, ook daar zal een coach in mee moeten praten (in een normale wereld als ie mee mag praten dan).
Wat mij betreft ook z'n slechtste aankoop en dat zegt best wel watquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 13:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij wist denk ik vooral niets beters te bedenken dan wanhopig de lange bal spelen waar hij bij VVV en Sparta wel mee weg kwam. Meer een zwaktebod dan koppigheid dus. Dat hij zo dom is had ik aanvankelijk ook niet door eigenlijk, maar dat had Mislintat er na één gesprek wel uit moeten vissen. Alleen zat ie zo klemvast in zijn tunnelvisie en had hij nul tegenspraak, dan krijg je dit soort praktijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |