Steijn is lelijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:15 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen mooie John en Maurice Steijn?
Ervaring buiten Nederland en de zandbak, ervaring als bondscoach, Ajax-verleden, niet mokerdom en spreekt meer dan 1 taal (zelfs 4 als ik wikipedia mag geloven).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:15 schreef Tjacka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen mooie John en Maurice Steijn?
Dat opportunistische trap de bal naar voren spel van Maurice zal gezien de achtergrond van een hoop van die inkomende transfers toch minder onnatuurlijk aanvoelen zijn dan verzorgd 433 met multidisciplinaire taken voor jouw positie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je ook de spelers die gebleven zijn en je jeugd die doorkomt met een nieuwe tactiek confronteert heb je een hele selectie aan "nieuwkomers"
Ik kan me dus niet voorstellen dat men in de winterstop weer allerlei inkomende transfers gaat realiseren.. misschien 1 of 2 gerichte aankopen maar meer toch niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 11:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel maar egradatie is heel dramatisch aangezet en de zeventiende plek is vertekend want twee wedstrijden minder.
Volgens Raf ligt het primair aan het materiaal dus dan kan je je lol nog op de komende maanden. In de winterstop zullen alle remmen wel los gaan wat betreft transfers om de boel te stutten mag je verwachten.
Een ervaren spelverdeler op het middenveld lijkt mij noodzakelijk, wellicht een Cv voor achter de hand als je 3-5-2 wil gaan spelen. En ik zou het zoontje van Pi-Air tijdelijk halen als plan B spits, gewoon om Steijn te pesten (lol)quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet voorstellen dat men in de winterstop weer allerlei inkomende transfers gaat realiseren.. misschien 1 of 2 gerichte aankopen maar meer toch niet?
maar een hele matige trainerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:22 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ervaring buiten Nederland en de zandbak, ervaring als bondscoach, Ajax-verleden, niet mokerdom en spreekt meer dan 1 taal (zelfs 4 als ik wikipedia mag geloven).
Mikautadze, Akpom en Mannsverk verdienen echt nog wel kansen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn
Akpom
Mikautadzle
Mannsverk
Mogen in de winterstop wel pleite, haal daarvoor een creatieve middenvelder en een normale aanvaller en je bent al een stapje dichterbij.
Bergwijn zie ik niet vertrekken met het oog op het EK, die anderen waarom zou je daar haast mee maken, wat mij betreft gewoon het seizoen afmaken met deze groep en dan doorselecteren komende zomer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:44 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn
Akpom
Mikautadzle
Mannsverk
Mogen in de winterstop wel pleite, haal daarvoor een creatieve middenvelder en een normale aanvaller en je bent al een stapje dichterbij.
Die eerste twee lopen gewoon jeugd (Hlysson en Godts) in de weg en zijn niet beter. Manssverk loopt de ontwikkeling van Vos in de weg plus je hebt Tahirovic daar die beter is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mikautadze, Akpom en Mannsverk verdienen echt nog wel kansen.
Speelt hij überhaupt het Ajax-systeem? Kan me voorstellen dat Griekenland of in Australië een totaal andere aanpak vereist qua spelopvatting. Prive ook een mokerzware tijd achter de rug, dan instappen in zo'n open inrichting waar iedereen op het moment maar wat doet met gelijk twee mokerzware wedstrijden op de kalenderquote:
Mannsverk sowieso, Mikautadze moet je wellicht verhuren. Akpom moet je zo snel mogelijk van af, wellicht trapt er nu nog een club voor een paar miljoenen in. Die is ook al 28, als je dan zo slecht kan voetballen wordt het nooit iets.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mikautadze, Akpom en Mannsverk verdienen echt nog wel kansen.
Hlynsson vond niemand goed tot hij afgelopen zondag twee keer goed scoord. Feit is dat de aankopen nog geen enkele keer in een vaste selectie op een logische positie hebben gespeeld. Laten we die wel een kans geven voor we iedereen maar weg sturenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die eerste twee lopen gewoon jeugd (Hlysson en Godts) in de weg en zijn niet beter. Manssverk loopt de ontwikkeling van Vos in de weg plus je hebt Tahirovic daar die beter is.
Je mag ze ook verhuren, maar Akpom kan gewoon niet voetballen dus die 16 miljoen ben je wel kwijt
Dat werd van Bassey ook gezegd en Akpom is ook homegrown dus financieel zou ik me daar niet zo druk om maken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Die eerste twee lopen gewoon jeugd (Hlysson en Godts) in de weg en zijn niet beter. Manssverk loopt de ontwikkeling van Vos in de weg plus je hebt Tahirovic daar die beter is.
Je mag ze ook verhuren, maar Akpom kan gewoon niet voetballen dus die 16 miljoen ben je wel kwijt
Wel met je eens. Veel zal inderdaad afhangen van uitgaande transfers.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een ervaren spelverdeler op het middenveld lijkt mij noodzakelijk, wellicht een Cv voor achter de hand als je 3-5-2 wil gaan spelen. En ik zou het zoontje van Pi-Air tijdelijk halen als plan B spits, gewoon om Steijn te pesten (lol)
En kijken of je Bergwijn en Akpom kunt slijten.
Als de situatie niet significant verbeterd is tegen die tijd kun je daar eigenlijk wel vanuit gaan. Aandeelhouders zullen volledig in paniek raken als je dan nog in deze contreien staat qua ranglijst.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:27 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik kan me dus niet voorstellen dat men in de winterstop weer allerlei inkomende transfers gaat realiseren.. misschien 1 of 2 gerichte aankopen maar meer toch niet?
Eens, de fokscouting van hetzelfde niveau als Wes en Raf.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hlynsson vond niemand goed tot hij afgelopen zondag twee keer goed scoord. Feit is dat de aankopen nog geen enkele keer in een vaste selectie op een logische positie hebben gespeeld. Laten we die wel een kans geven voor we iedereen maar weg sturen
Ik hoop met je mee dat we een Bassey 2.0 scenario krijgen voor Akpomquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat werd van Bassey ook gezegd en Akpom is ook homegrown dus financieel zou ik me daar niet zo druk om maken.
We kunnen op dit moment vooral goede spelers gebruikenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee dat we een Bassey 2.0 scenario krijgen voor Akpomwe kunnen het geld heel goed gebruiken.
Dan valt Akpom sowieso af. Wat een kutspeler is dat zeg.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 12:52 schreef Black-Death het volgende:
[..]
We kunnen op dit moment vooral goede spelers gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |