Misschien ziet ie de uitnodiging niet. Misschien wil ie niet zichtbaar bevriend met je zijn omdat ie niet iedereen toevoegt. Misschien is het wat anders.quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:05 schreef Cleo123 het volgende:
Mijn eerste topic hier. Normaal gesproken ben ik een stille meelezer, maar nu heb ik (vrouw) behoefte aan een vooral mannelijke blik op de zaak.
Als tiener heb ik maandenlang een crush op iemand gehad. Dat was wederzijds. We zochten elkaar steeds op, maar ik hield de jongen in kwestie op afstand als hij teveel toenadering zocht. Op een gegeven moment heeft er toen in mijn leven een heftige gebeurtenis plaatsgevonden die ik niet goed aan kon en heb ik heel bot tegen hem gedaan omdat het me allemaal teveel werd. Hij heeft dat waarschijnlijk niet geweten. Ik wilde toen ook niet dat hij dat wist, omdat ik me ervoor schaamde. Waarschijnlijk denkt hij dat ik hem toen een blauwtje heb laten lopen en/of een onbetrouwbare psycho ben. Anyway, ik zou het hem 100 jaar na dato nog graag een keer willen uitleggen.
Het probleem is alleen dat ik hem sindsdien zelden tegenkom en het contact dan wisselend is. Een keer kwam hij mij heel spontaan begroeten, andere keer reageerde hij bot toen ik hem aansprak. Ene moment lijkt hij non-verbaal open te staan voor contact, dan weer niet. Wat het ook lastig maakt is dat ik me als ik hem zie weer net een gestresste tiener voel, dus ontspannen voelt het niet. Plus dat de hele situatie van toen nog steeds heel gevoelig ligt bij mij en hij mij daaraan doet herinneren.
Daarom had ik het plan bedacht om hem een uitnodiging op social media te sturen. Het opschrijven is voor mij makkelijker dan het face to face vertellen. Alleen.. heeft hij die uitnodiging niet geaccepteerd.. wat moet ik hier nu mee? Waarom zou hij dat doen? Ik acht het onwaarschijnlijk dat hij me niet herkent. Zou ik hem de volgende keer dat ik hem zie gewoon kunnen aanspreken of wil hij niets met me te maken hebben en moet ik hem met rust laten? Omdat het zo gevoelig bij mij ligt, zit ik niet te wachten op een nare reactie. Maar ik kan het tegelijkertijd ook niet loslaten. Wat is wijsheid?
Dit begrijp ik niet helemaal. Waarom zou hij zichzelf in bescherming moeten nemen? Ik ben toch na 1 uitnodiging geen stalker? En wat bedoel je met ‘neem jezelf tegen jezelf in bescherming’?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 09:16 schreef schommelstoel het volgende:
Verstandige man/jongen.
Hij neemt zichzelf in bescherming.
Je kan doen wat je wil, het is zijn keuze hoe daar mee om te gaan.
Leg je er bij neer zou ik zeggen en neem jezelf tegen jezelf in bescherming.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 10:28 schreef Delain1987 het volgende:
heb je alleen een uitnodiging gestuurd of heb je daarin ook nog wat extra tekst toegevoegd? bijvoorbeeld dat je hem wilt spreken over vroeger?
Nee, alleen een uitnodiging. Leek me juist een beetje scary overkomen om het meteen over vroeger te hebben en gewoon casual alsof er niets aan de hand is, voelde ook vreemd. Misschien verkeerde aanpak inderdaad.
als je alleen een uitnodiging hebt gestuurd naar iemand die je eerst onverschillig tegen gedaan hebt en later bot tegen bent geweest snap ik waarom hij nu onverschillig doet en je uitnodiging niet accepteerd....
Je hoeft niets recht te zetten , ik lees vooral dat jij er mee zit , je weet immers niets van zijn leven.quote:Nee, ik ben niet vrijgezel geworden. Zit in een lange relatie en dat moet ook zo blijven. Ben ook niet op zoek naar een affaire ofzo.
Ik denk dat ik het gewoon wil rechtzetten.
Met dat verschil dat die persoon de uitnodiging wel heeft geaccepteerd en er daarna wel meer contact is geweest … en waarschijnlijk was het huwelijk al langer niet goed meer?quote:Op donderdag 26 oktober 2023 19:12 schreef loveli het volgende:
Bekend verhaal, daarna ging mijn collega scheiden, oude liefde roest niet enzo. Same somg, different tune.
Huwelijk was goed genoeg, ze zijn nadat dit probleempje was opgelost opnieuw getrouwd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 22:09 schreef Cleo123 het volgende:
[..]
Met dat verschil dat die persoon de uitnodiging wel heeft geaccepteerd en er daarna wel meer contact is geweest … en waarschijnlijk was het huwelijk al langer niet goed meer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |