Het is best een onpersoonlijk seizoen ja, in vergelijking met andere jaren. Misschien ook omdat de de audities niet uit hebben gezonden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:12 schreef Kanaroe het volgende:
Ook voor het eerst dat we een klein inkijkje in iemands privéleven kregen volgens mij.
Theo met zijn familie en de buitenoven/-grill. En dat hij kinderen heeft wist ik ook nog niet.
Dat heeft vrij lang geduurd.
Op zich hoefden die inkijkjes van mij ook niet per se hoor. Maar het viel wel op nu.quote:Op maandag 23 oktober 2023 20:37 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het is best een onpersoonlijk seizoen ja, in vergelijking met andere jaren. Misschien ook omdat de de audities niet uit hebben gezonden.
Dit wisten we al. Met dank aan Em31quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 19:59 schreef marcb1974 het volgende:
Presentatie voor 2024 is bekend. Dus wie gaat Jock vervangen.
EN wie gaat Melissa vervangen.
https://thelatch.com.au/masterchef-australia-2024-details/
Zover lees ik nooit terug.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:34 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dit wisten we al. Met dank aan Em3
Zie vorig topic![]()
Goed gezien, Rhi is niet lekkerquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef franklop het volgende:
Andy die Rhi van haar idee afhaalt vind ik heel bijzonder.
Overigens leek Rhiannon te missen in voorstuk voor morgen?
Nou...dat viel mij ook op.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:43 schreef franklop het volgende:
Tevens is hij niet altijd sympathiek in zijn commentaar.
Hoorde niet goed hoe hij het zei, maar het werd vertaalt als 'die sukkels'.
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.quote:Op donderdag 26 oktober 2023 20:41 schreef franklop het volgende:
Brent heeft echt dat voordeel nog steeds van eerder gekookt te hebben in MC. Ook telkens zeggen dat hij nog wat gerechten paraat heeft enzo
Oneerlijk veel voordeel zo jaquote:Op donderdag 26 oktober 2023 21:14 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, en hij was ook recepten ontwikkelaar bij Coles.
En wie is een van de sponsors…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |