Oh dat is helemaal top!quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:07 schreef Lonaa het volgende:
@:yinu Ja! Sorry van gebrek aan update, het was een best weekend.![]()
Dora is van donderdag op vrijdagnacht in goede gezondheid aangekomen op Curacao. Afgelopen weekend kreeg ik een berichtje dat ze het boven verwachting goed doet. Eet, drinkt, slaapt en voelt zich zoveel op haar gemak als je mag verwachten. Ik wacht op foto's.
ik moest zaterdag 15 minuten wachten voordat ik mn erf af kon rijden.. het was wisseldag voor de duitsers....quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:04 schreef Myraela het volgende:
Ik stond vandaag gewoon een uur in de file onderweg naar het ziekenhuis. Ook door al die andere mensen. Bedoel, aan mij lag het niet.
Daar noem je ook wel weer een categorie mensen hoor, pfff.quote:Op maandag 23 oktober 2023 14:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik moest zaterdag 15 minuten wachten voordat ik mn erf af kon rijden.. het was wisseldag voor de duitsers....![]()
Moet je ook echt dingen of kan je de boel laten?quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:46 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag is toch niet mijn dag, geloof ik.
Ik heb alles ingepakt vandaag. Nu hoef ik niks meer.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Moet je ook echt dingen of kan je de boel laten?
Hoeft niet, invriezen voor in een stoofpotje kan ookquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:43 schreef Blues het volgende:
Er is een restje rode wijn over van de saus.
Zo vervelend als je thuiskomt van je werk dat je dan weer wijn moet drinken
Te laatquote:Op maandag 23 oktober 2023 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoeft niet, invriezen voor in een stoofpotje kan ook
Dit is ook weer zo'n engel op je schouder verhaal hequote:Op maandag 23 oktober 2023 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook al weer een tijdje thuis. Meneer was niet heel erg blij. Hij had nog een vertaling moeten aanleveren (hadden wij aangegeven) maar van anderen op de boot had hij gehoord dat dat niet hoefde (klopt, wanneer er een ander document vertaald was aangeleverd) dus konden we de spullen niet opsturen.
Op weg naar de boten bijna aangereden door een (zo leek het) verdwaalde vrachtwagen chauffeur. De man keek alle kanten op, welke zijstraat moet ik hebben (nieuwbouwwijk en er staan nog geen bordjes), opeens had hij het gevonden en reed er meteen in, alleen geen richting aanwijzer aan en ik fietste net daar, moest even een flinke trap bij fietsen![]()
Brrr @:Barreltje wat onsmakelijk die ervaring, en die hoestendeproestende collega's van @:Bluesniet echt fijn tijdens de lunch.
, was best wel eng, die grote wielen die langzaam op je af komen. En ik kon ook niet ergens heen want bouwput daar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 17:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Dit is ook weer zo'n engel op je schouder verhaal he
Begrijp ik dat je naast een vrachtwagen fietste? In de dode hoek?quote:Op maandag 23 oktober 2023 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ja
[..]
, was best wel eng, die grote wielen die langzaam op je af komen. En ik kon ook niet ergens heen want bouwput daar.
Mmm zit nu te genieten van stamppot zuurkool en een verse worst. Zo simpel maar ook zo lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |