Hey.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
hebben ze de spelers zelf al gevraagd wat er aan de hand is/wat de oplossing kan zijn.
zijn die tevreden met Steijn?
zijn die tevreden met hun opdrachten in het veld/positie?
Mislintat is een 5-3-2 adept, daar scheen hij bij Stuttgart de spelers ook op in te kopen.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:44 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen idee of het klopt, maar met dat verhaal over die systeemwissel dat kan best uit de gesprekken met van Gaal zijn gekomen, die zal ook wel naar Gaaei en Sosa hebben gekeken en gedacht dat zijn 5-3-2 spelers.
ik kijk eigenlijk al 2/3 jaar geen voetbal meer.quote:
Dat snap ik, je bent immers voor Ajaxquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk al 2/3 jaar geen voetbal meer.
niet vanwege desintresse. maar gewoonweg minder tijd.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat snap ik, je bent immers voor Ajax
"Ik weet niet man"quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:54 schreef mokkiemok het volgende:
hebben ze de spelers zelf al gevraagd wat er aan de hand is/wat de oplossing kan zijn.
zijn die tevreden met Steijn?
zijn die tevreden met hun opdrachten in het veld/positie?
ja dat is in de media, plus ik denk niet dat bergwijn nou de man is met de antwoorden.quote:
Waarschijnlijk omdat er geen beter alternatief beschikbaar is. Overigens vraag ik me serieus af wie er op dit moment genoeg aanzien heeft om dit recht te trekken, zonder zelf zijn eigen carrière om zeep te helpen, mocht het niet lukken.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Hoe is het mogelijk dat Steijn er nog steeds zit.
Om een goed resultaat tegen psv te halen moet je deze man eruit trappen en wel nu
Een schokeffect is nodig
Het lijkt wel een collectieve psychose.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:41 schreef henkklaas1994 het volgende:
Bizar dat alle mediavriendjes (Sneijder, vd Vaart, Meijde en zelfs Jonker) weer zeggen dat Steijn niks te verwijten is. Zo mega doorzichtig. Je staat 17e, ff serieus.
Zijn ook niet de meest intelligente mensen natuurlijkquote:Op maandag 23 oktober 2023 09:41 schreef henkklaas1994 het volgende:
Bizar dat alle mediavriendjes (Sneijder, vd Vaart, Meijde en zelfs Jonker) weer zeggen dat Steijn niks te verwijten is. Zo mega doorzichtig. Je staat 17e, ff serieus.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het lijkt wel een collectieve psychose.
Wie zouden jullie nu voor de groep zetten?quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zijn ook niet de meest intelligente mensen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien krijgen ze Dave Vos zo ver, maar dan had je net zo goed Heitinga kunnen laten zittenquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:12 schreef byah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er geen beter alternatief beschikbaar is. Overigens vraag ik me serieus af wie er op dit moment genoeg aanzien heeft om dit recht te trekken, zonder zelf zijn eigen carrière om zeep te helpen, mocht het niet lukken.
Ik denk dat ze hopen op Louis.
@GGMM ziet dit ook allemaal met lede ogen aan.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef Vis1980 het volgende:
Dus je staat 17e, voetbal ziet er niet uit, enorm veel tegendoelpunten en dan ontsla je een trainer niet, terwijl die man nog geen moment het gevoel heeft gegeven dat ie een groep weet te managen of een tactiek weet te verzinnen.
Er zijn er zoveel bij Ajax ontslagen voor veel en veel minder dan wat er nu gebeurd. Ook de supporters doen wat vreemd aan, hoe vaak ik ook heb gelezen dat Ajax de eerste helft best goed speelde, terwijl met 0-3 achterstond. Alsof die lat niet eens lager is gelegd, maar er bijna niet meer is. Als men nu nog Advocaat of Stam aanstelt, dan is de verFeyenoording van Ajax compleet.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:12 schreef byah het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er geen beter alternatief beschikbaar is. Overigens vraag ik me serieus af wie er op dit moment genoeg aanzien heeft om dit recht te trekken, zonder zelf zijn eigen carrière om zeep te helpen, mocht het niet lukken.
Ik denk dat ze hopen op Louis.
Eerlijk is eerlijk, de keuze om die man aanvoerder te maken laat meteen al de gelimiteerde kwaliteiten van Steijn zien.quote:
Een type Van Gaal. Maar die wil zelf niet begrijp ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Wie zouden jullie nu voor de groep zetten?
IK zou Pastoor doen, maar goed ik zal wel voor gek worden verklaard.quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Een type Van Gaal. Maar die wil zelf niet begrijp ik.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Wie zouden jullie nu voor de groep zetten?Frank, Blind of Advocaat voor dit jaar. Rustig zoeken naar een normale trainer voor volgend seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eigenlijk maakt het mij niet uit wie, want ze zijn allen beter dan Steijn.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 11:20 schreef RamboDirk het volgende:
Je kan Steijn gewoon aanrekenen dat:
- hij spelers publiekelijk afvalt vanaf dag 1
- hij spelers niet beter weet te maken
- hij geen peoplemanager is in het wespennest dat Ajax momenteel is
- hij onbetrouwbaar overkomt/is, de selectie daardoor in wantrouwen leeft.
- hij spelers niet weet te motiveren eerder te demotiveren
- hij alleen Nederlands spreekt
- hij niet "lead by example" (gaat vrolijk naar Ibiza)
- Geen team weet te maken
- Geen progressie maakt met het team
- Tactisch niet sterk blijkt
- In alles geen toptrainer is
Ga zo maar door.
Als klap op de vuurpijl verliest hij van de nummer laatst van de eredivisie.
Ajax staat nu op 8 punten uit 8 duels (als Ajax de inhaalwedstrijd tegen RKC weet te winnen) Dat betekent 1 punt per speelronde. Als je dit doorrekent komt Ajax op 34 punten, dat is de degradatiestreep. Ajax mag blij zijn als ze 15e worden.
Ajax had allang een crisistrainer moeten aanstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |