En speelt nu tegen nummer 1.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:14 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ajax heeft gespeeld tegen de nummers 2, 3, 4, 6, 8, 12 en 18
Zie je het verschil?
En welke toptrainer wil zich voor deze leeuwen werpen?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is onzin, die afkoopsom komt er toch aangezien Steijn een 'dead man walking' is.
Je wil de huidige vorm bagataliseren door het over de theoretische kant van zaken te hebben? Je krijgt gemiddeld 3 doelpunten per wedstrijd tegen, je wordt ondersteboven gespeeld door de nummer 18, je hebt een gemiddelde xG van minder dan 1 per wedstrijd maar toch denk je dat we kans maken op basis van onze naam uit het verleden tegen een elftal dat de zeges aaneenrijgt en op papier op elke plek in de selectie betere spelers heeft staan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Want de top-3 wint ieder seizoen alle wedstrijden behalve die tegen de andere van de top-3? Volgens die logica kunnen we 90% van het seizoen op papier afdoen.
Ik gok op een doelpuntje of 5 voor Philips SVquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En speelt nu tegen nummer 1.
En heeft verloren van nummer 18.
Ik grijp graag elk mogelijkheid aan om optimistisch te blijven. Maar Ajax is zeer dolend en PSV is in vorm. En als we dan kijken naar speelstijlen zie je dat Ajax het ontzettend moeilijk heeft om onder druk uit te spelen omdat er geen middenveld is. En druk zetten is juist een van beste onderdelen van Boszball.
De vraag is niet of we kans maken, de vraag is met hoeveel we gaan verliezen.
Lol je mag blij zijn als je er niet met 6-0 af gaat met die strontverdediging van jullie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Want de top-3 wint ieder seizoen alle wedstrijden behalve die tegen de andere van de top-3? Volgens die logica kunnen we 90% van het seizoen op papier afdoen.
Misschien doet PSV rustig aan omdat ze CL hebben gespeeld, dan stopt de teller misschien op 4.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol je mag blij zijn als je er niet met 6-0 af gaat met die strontverdediging van jullie.
Heb er echt zin in maar die wedstrijd zal wel gestaakt worden na een half uur en 3-0 stand. Zeker na die verhaaltjes van de F-side kan je wachten op drama zondag.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien doet PSV rustig aan omdat ze CL hebben gespeeld, dan stopt de teller misschien op 4.
Bij een staking lijkt het een kleine kans dat dat door Ajax fans zal gebeuren.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er echt zin in maar die wedstrijd zal wel gestaakt worden na een half uur en 3-0 stand. Zeker na die verhaaltjes van de F-side kan je wachten op drama zondag.
6-1quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:27 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Misschien doet PSV rustig aan omdat ze CL hebben gespeeld, dan stopt de teller misschien op 4.
Ajax gaat de boel dichtgooien zondagquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En speelt nu tegen nummer 1.
En heeft verloren van nummer 18.
Ik grijp graag elk mogelijkheid aan om optimistisch te blijven. Maar Ajax is zeer dolend en PSV is in vorm. En als we dan kijken naar speelstijlen zie je dat Ajax het ontzettend moeilijk heeft om onder druk uit te spelen omdat er geen middenveld is. En druk zetten is juist een van beste onderdelen van Boszball.
De vraag is niet of we kans maken, de vraag is met hoeveel we gaan verliezen.
en een rode kaart zo te zien?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax gaat de boel dichtgooien zondag
5 verdedigers
2 middenvelders die er kort voor spelen
aanvallend 2 spitsen verwacht ik
Bewuste sabotage ligt op de loer ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb er echt zin in maar die wedstrijd zal wel gestaakt worden na een half uur en 3-0 stand. Zeker na die verhaaltjes van de F-side kan je wachten op drama zondag.
Nieuwe Harvard-tactiekquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
en een rode kaart zo te zien?
Twee keepers!quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
en een rode kaart zo te zien?
quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
5 verdedigers
Zijn er geen uit-supporters bij dan?quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:50 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Bij een staking lijkt het een kleine kans dat dat door Ajax fans zal gebeuren.
Ik denk niet dat Steijn met 5-2-2 gaat spelen Klaasquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
5 verdedigers
zitten zowat in een kooi, overal netten. Zeg niet dat de kans 0 is, maar kleine kans. Stemmingsmakerij. Zie het niet gebeurenquote:
hij gaat een 5-3-2 spelenquote:Op maandag 23 oktober 2023 16:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Steijn met 5-2-2 gaat spelen Klaas
Ook niet met 5-3-2 overigens. Wordt gewoon weer lekker naïef 4-3-3.
Je Caps Lock is stuk, denk ik.quote:Op maandag 23 oktober 2023 16:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hij gaat een 5-3-2 spelen
IK WEET 100 PROCENT ZEKER DAT HIJ 5 VERDEDIGERS GAAT OPSTELLEN tegen psv
Tering wat heeft die rechter een rode kop. Alsof hij constant druk zet ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |