Maar doormodderen met deze man kan toch ook niet, er klopt niets van.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar ik denk echt dat ze die twee 100% nederlagen tegen Brighton en PSV een nieuwe (tijdelijke) trainer niet aan durven doen
Steijn is een Trojaans paard gestuurd uit den Haagquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar doormodderen met deze man kan toch ook niet, er klopt niets van.
Toch ligt het meer aan de spelers dan aan de coach lijkt me.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar doormodderen met deze man kan toch ook niet, er klopt niets van.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:54 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
En wie mag dit zooitje dan gaan trainen?
Ik vind vandaag een groter probleem dan een fikse nederlaag tegen PSV, ook in goeie doen kan je daar tegenaan lopen, maar deze man is al een paar maanden over z'n houdbaarheid heen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een kutmoment is om in te stappen bij Ajax met komende wedstrijd in het vizier. Kan met een beetje pech 10-0 worden. Dan begin je wel heel erg kut als trainer.
Elke fatsoenlijke trainer kan meer uit dit elftal halen dan faalhaas Steijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:54 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
En wie mag dit zooitje dan gaan trainen?
Dat zou inderdaad de strategie op dit moment kunnen zijn uit laten zitten tot psvquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel een kutmoment is om in te stappen bij Ajax met komende wedstrijd in het vizier. Kan met een beetje pech 10-0 worden. Dan begin je wel heel erg kut als trainer.
Moet je eerst maar eens langzij komen, het is sowieso opvallend hoeveel punten de huidige top 4 pakken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hopelijk verliezen jullie niet te hard van PSV, voor als het op doelsaldo aankomt met Feyenoord.
das liefquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:05 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Hopelijk verliezen jullie niet te hard van PSV, voor als het op doelsaldo aankomt met Feyenoord.
Het kan echt niet dat Steijn langer aanblijft.quote:Ajax beëindigt voor het eerst in de clubgeschiedenis een speelronde op een van de twee onderste pleken van de Eredivisie. Dit overkwam PSV en Feyenoord al wel, maar bij die ploegen gebeurde dit alleen in augustus na het eerste duel van het seizoen.
Maurice ziet wel meer dingen maar een enkeltje Ibiza lijkt me het beste en dan het liefst vandaag nog.quote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik denk niet dat jullie van Brighton gaan winnen
Je weet nooit hè, misschien heeft Maurice wel een plan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:09 schreef zoekeenleven het volgende:
Dat zeiden we allemaal ook tegen AEK en Marseille, maar die hele poule kan er niets van.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:09 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet nooit hè, misschien heeft Maurice wel een plan.
En wie stelt die op?quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
Toch ligt het meer aan de spelers dan aan de coach lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |