Jij hebt iets teveel vertrouwen in de Utrecht-defensie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....dit is gespeeld
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOSquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar de ajax vrouwen spelen championsleague!
hoeveel kansen heeft ajax deze wedstrijd weer weggeven tegen deze degradatiekandiaatquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij hebt iets teveel vertrouwen in de Utrecht-defensie.
Is de amsterdamse media hequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOS
Ze proberen dat wel heel belangrijk te maken.
Presteren iig beter dan de mannen, zouden dit jaar dus ook meer loon moeten krijgen dan de mannen...quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOS
Ze proberen dat wel heel belangrijk te maken.
Lolquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef De_Kraam het volgende:
Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Je kunt klok kijken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang word er bij getrokken een uur of zo die 8 min moeten nu toch wel een keer klaar zijn
Linksboven staat er een handig metertje die de tijd aangeeftquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang word er bij getrokken een uur of zo die 8 min moeten nu toch wel een keer klaar zijn
Het is +8 en het is nu 95:30quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
2 minuten nog, zoals je ook kan zien links boven in beeldquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |