Kijk @GGMM dat heb ik dan toch weer mooi geregeldquote:
8 was de toegevoegde tijd en die was amper ingegaan.quote:
neequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
Alsnog 4-4 zou bij deze wedstrijd passen
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:26 schreef klaasweetalles het volgende:
higler homo
kijk hem
ik maak de regels niet zegt ie
Maar dit had hij al een keer gedaan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.
Wel degene met de meeste internationals.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Is dit de duurste degradatiekraker ooit?
Helemaal in dit soort gevallen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Doet hij ook niet. Maar dat even iets ‘niet gezien’ hebben is als scheidsrechter soms absolute noodzaak.
Alleen als Utrecht dan vanuit de aftrap nog de 5-4 erin knaltquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:27 schreef Caland het volgende:
Alsnog 4-4 zou bij deze wedstrijd passen
Dat doen ze al sinds Steijn is aangesteld.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Beetje overmoedig. Op voetbalschoenen kunnen ze het al nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....dit is gespeeld
Jij hebt iets teveel vertrouwen in de Utrecht-defensie.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax gaat op lange ballen spelen....dit is gespeeld
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOSquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef zoekeenleven het volgende:
Maar de ajax vrouwen spelen championsleague!
hoeveel kansen heeft ajax deze wedstrijd weer weggeven tegen deze degradatiekandiaatquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Jij hebt iets teveel vertrouwen in de Utrecht-defensie.
Is de amsterdamse media hequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOS
Ze proberen dat wel heel belangrijk te maken.
Presteren iig beter dan de mannen, zouden dit jaar dus ook meer loon moeten krijgen dan de mannen...quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik kreeg daar pushmeldingen over van de NOS
Ze proberen dat wel heel belangrijk te maken.
Lolquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:29 schreef De_Kraam het volgende:
Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Je kunt klok kijken?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang word er bij getrokken een uur of zo die 8 min moeten nu toch wel een keer klaar zijn
Linksboven staat er een handig metertje die de tijd aangeeftquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Hoe lang word er bij getrokken een uur of zo die 8 min moeten nu toch wel een keer klaar zijn
Het is +8 en het is nu 95:30quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
2 minuten nog, zoals je ook kan zien links boven in beeldquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Godsamme gast.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:32 schreef RAVW het volgende:
Transfer naar London Harlequin.quote:
Ligt er aan voor wie.quote:
IK volg alleen hierquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:33 schreef ashardalan het volgende:
[..]
2 minuten nog, zoals je ook kan zien links boven in beeld
Wazzzzup.quote:
Zet dan op z'n minst Radio 1 aan, prutserquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
IK volg alleen hier
heb geen live beelden
Nou dit dus.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:netsplitter en @:jojoortje in één topic
Het is alsof ik in 2007 aan het FOKken ben.
Waren wel de betere tijden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:35 schreef GGMM het volgende:
@:netsplitter en @:jojoortje in één topic
Het is alsof ik in 2007 aan het FOKken ben.
Radio ?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:35 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zet dan op z'n minst Radio 1 aan, prutser
Als je het niet wíl volgen, moet je ook niet zo dom zijn om opmerkingen over het tijdsverloop te maken...quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
Radio ?
Dat is zo anno jaren 80
Wie heeft zo ding nog in huis staan
Via de app.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:36 schreef RAVW het volgende:
[..]
Radio ?
Dat is zo anno jaren 80
Wie heeft zo ding nog in huis staan
Van FOK! en Ajax idd.quote:
|
Forum Opties | |