abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211038948
In een fractie van een paar weken zijn mijn mondhoeken gaan hangen en heb ik diepe rimpels lopen van mijn neus naar mijn mond. Het belemmert mij heel erg in mijn dagelijks leven, ik krijg er veel opmerkingen over en wil het liefst niet meer naar buiten. Ik herken mezelf niet meer als ik in de spiegel kijk. Ik ben nog geen 35 jaar.

Zijn er mensen die ervaring hebben met fillers? Hoe lang blijft het gemiddeld zitten en wat ben je er ongeveer aan kwijt?
En belangrijker ben je tevreden met het resultaat?
pi_211039303
Hangende mondhoeken wijzen op een weggestopt verdriet. Mijn advies is om de komende 4 dagen alles er even goed uit te huilen. Je moet ook graven in jezelf wat er allemaal zit aan verdriet. Dat moet bevrijd worden. Anders tekenen zulke dingen zich af in je lichaam bij het ouder worden.

Fillers zijn symptoombestrijding.
Eens kijken
pi_211039379
Goed voor jezelf zorgen, kleding, cremepjes, etc.

Als je er gewoon goed uitziet los van de dingen die je niet kan veranderen en je jong van geest blijft boeit leeftijd echt geen fuck tot een jaar of 60.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211039407
Fillers zijn duur en tijdelijk. Hoe kan dit binnen een paar weken gebeurt zijn dan? Hou je vocht vast ofzo?

Eet sws niet veel suikers, eet gezond, drink veel water en gebruik spf. Val af indien nodig.
Als je je er erg aan stoort en je wil er toch wat aan doen ga dan niet naar de eerste beste kliniek, maar laat jezelf goed informeren. Een vriendin is voor thread lifts gegaan en ze ziet er echt goed uit, helemaal niet zo een gevuld dikke gezicht, zoals bij fillers. Belangrijkste is wel, doe het voor jezelf en luister niet naar alle (ongevraagde) meningen van anderen.
pi_211039424
quote:
Mensen hebben altijd een pittige mening over ingerepen, maar tegelijkertijd ook een grote bek over uiterlijk van anderen.

Je mag je een man voelen een vrouw voelen noem maar op, maar een sip of boze gezicht terwijl je hartstikke vrolijk bent botst ook soms met elkaar en daardoor kan het je ook mentaal beïnvloeden.

[ Bericht 24% gewijzigd door Jippie op 22-10-2023 14:33:07 ]
pi_211039501
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:28 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Mensen hebben altijd een pittige mening over ingerepen, maar tegelijkertijd ook een grote bek over uiterlijk van anderen.
Dus mensen doen het voor anderen en niet zichzelf?...

Mensen moeten zich niet zo druk maken over wat anderen vinden.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_211039542
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:31 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Dus mensen doen het voor anderen en niet zichzelf?...

Mensen moeten zich niet zo druk maken over wat anderen vinden.
Nee? Je mag je een man voelen een vrouw voelen noem maar op, maar een sip of boze gezicht terwijl je hartstikke vrolijk bent botst ook soms met elkaar en daardoor kan het je ook mentaal beïnvloeden.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2023 13:34:51 ]
pi_211039628
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:33 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Nee? Je mag je een man voelen een vrouw voelen noem maar op, maar een sip of boze gezicht terwijl je hartstikke vrolijk bent botst ook soms met elkaar en daardoor kan het je ook mentaal beïnvloeden.
Het probleem ligt bij de persoon zelf, en niet zoals jij eerder sprak bij de ander omdat die een mening heeft.
pi_211039652
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Het probleem ligt bij de persoon zelf, en niet zoals jij eerder sprak bij de ander omdat die een mening heeft.
Heb je OP gelezen?
pi_211039677
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:37 schreef Selenophilia het volgende:

[..]
Heb je OP gelezen?
Jazeker, en ik heb de post van jou gelezen.
  zondag 22 oktober 2023 @ 13:46:37 #11
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_211039815
Als het verval echt zo snel gebeurt is dat geen leeftijds-issue, maar mogelijk een echt medisch probleem. Ik zou adviseren om even bij de huiarts langs te gaan om dat uit te sluiten.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_211040148
Oud worden komt met gebreken maar sinds ik ouder wordt voel ik mij vrijer, minder bezorgd en dat ook zeker over m'n uiterlijk. Who cares wat iemand van mij vind, als ik die persoon niet leuk vind en visa versa boeie...

Indien het voor de TS echt een dingetje begint te worden raad ik toch een afspraak met de psycholoog aan! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Spellchecker zondag 22 oktober 2023 @ 14:13:23 #13
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211040295
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:02 schreef Maria_90 het volgende:
In een fractie van een paar weken zijn mijn mondhoeken gaan hangen en heb ik diepe rimpels lopen van mijn neus naar mijn mond. Het belemmert mij heel erg in mijn dagelijks leven, ik krijg er veel opmerkingen over en wil het liefst niet meer naar buiten. Ik herken mezelf niet meer als ik in de spiegel kijk. Ik ben nog geen 35 jaar.

Zijn er mensen die ervaring hebben met fillers? Hoe lang blijft het gemiddeld zitten en wat ben je er ongeveer aan kwijt?
Wat @mvdejong zegt ....

Ga eerst maar eens langs de huisarts.
pi_211040365
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef mvdejong het volgende:
Als het verval echt zo snel gebeurt is dat geen leeftijds-issue, maar mogelijk een echt medisch probleem. Ik zou adviseren om even bij de huiarts langs te gaan om dat uit te sluiten.
Dit. Ik zou eerst eens medische oorzaken uitsluiten.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 22 oktober 2023 @ 14:40:00 #15
485843 crew  Jippie
pi_211040799
quote:

Hi, zou het een idee zijn om de titel te veranderen naar 'Hangende mondhoeken op 35 jarige leeftijd'?

Wat betreft je vraag, ben je de laatste weken afgevallen, bij sommige mensen zie je dat snel in hun gezicht. Het beste advies is al gegeven, bezoek een huisarts of er geen onderliggende medische oorzaken kunnen zijn. Bij één hangende mondhoek moet je altijd met spoed contact opnemen met de dienstdoende huisarts.
  zondag 22 oktober 2023 @ 17:24:21 #16
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211042539
Ik denk niet dat dat in een fractie van een paar weken is gebeurd, maar dat het je ineens opviel en je er nu op blijft letten.

Dat had ik met de aderen op mijn handen en beginnende rimpels op mijn gezicht. Ineens zag ik het en daarna was ik er obsessief mee bezig. De hele tijd checken, er erg angstig van worden, continu vergelijken met anderen en hoeveel tijd ik dan nog had voordat ik er zoals die ander uit zou zien. Het is inmiddels minder geworden, die obsessie, ik denk omdat ik over het algemeen beter in mijn vel zit en ik uit een periode kom waarin ik sowieso snel angstig werd, maar ik heb nog steeds erg veel moeite met mijn aftakelende lichaam.
Het gekke is dat anderen dit helemaal niet zien. Er zijn vorig jaar nog mensen geweest die dachten dat ik minderjarig was en iedereen schat me jonger dan ik ben (ik ben 31). Maar ik zie alleen maar rimpels en dat krijg ik er niet uit...

Je kunt er nu eenmaal weinig aan doen, dus het is een kwestie van accepteren. En dat zul je steeds opnieuw moeten doen, want je zult blijven veranderen en steeds nieuwe dingen opmerken.

Ik denk dat het belangrijk is om dit soort dingen te bespreken met leeftijdsgenoten. Zij maken hetzelfde door en misschien helpt het om te horen hoe zij dat ervaren. En eventueel via de huisarts iemand spreken om te leren omgaan met de veranderingen die bij ouder worden horen.
Why are you wearing that stupid man suit?
  zondag 22 oktober 2023 @ 17:26:39 #17
399061 kuolema
vermaledijd
pi_211042554
Ik ben trouwens wel benieuwd naar wat voor opmerkingen je erover krijgt en van wie.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_211044858
quote:

Kan komen door de oestrogeen (hormonen): https://praktijkvoorinjec(...)nen-huidveroudering/

Maar ik zou morgen even met de huisarts bellen. Afhangende mondhoeken laat je liever even checken.
Heb je bv ook moeite met uit je woorden komen of articuleren zou ik de HAP bellen. Maar dat is zo te horen niet.
pi_211048023
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 20:40 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Kan komen door de oestrogeen (hormonen): https://praktijkvoorinjec(...)nen-huidveroudering/

Maar ik zou morgen even met de huisarts bellen. Afhangende mondhoeken laat je liever even checken.
Heb je bv ook moeite met uit je woorden komen of articuleren zou ik de HAP bellen. Maar dat is zo te horen niet.
Denk dat het sowieso wel slim is ja. Als TS volgens haar gebruikersnaam van 1990 is dan is ze pas 32 of 33. Lijkt me sowieso goed om even te bellen, ook als het een mentale oorzaak heeft kan de huisarts je eventueel doorverwijzen.

En nee een medische oorzaak klinkt niet erg logisch, maar ik heb ooit in de supermarkt een caissière tegen een klant (man van 50/60) horen zeggen dat hij even de huisarts moest bellen wegens een hangende mondhoek en de arm niet meer recht kunnen houden. Dus wel zaak er snel bij te zijn mocht er een medische oorzaak zou vervelend zijn mocht je er pas laat achterkomen.
pi_211048518
quote:
Op zondag 22 oktober 2023 22:46 schreef DoubleDip het volgende:

Denk dat het sowieso wel slim is ja. Als TS volgens haar gebruikersnaam van 1990 is dan is ze pas 32 of 33. Lijkt me sowieso goed om even te bellen, ook als het een mentale oorzaak heeft kan de huisarts je eventueel doorverwijzen.

En nee een medische oorzaak klinkt niet erg logisch, maar ik heb ooit in de supermarkt een caissière tegen een klant (man van 50/60) horen zeggen dat hij even de huisarts moest bellen wegens een hangende mondhoek en de arm niet meer recht kunnen houden. Dus wel zaak er snel bij te zijn mocht er een medische oorzaak zou vervelend zijn mocht je er pas laat achterkomen.
pi_211049583

[ Bericht 51% gewijzigd door Maria_90 op 23-10-2023 18:14:21 (Weg ivm privacy) ]
pi_211051236
-Knip-

Luister, ik kan je wel retinol, vitamine a zuur of vitamine c aanraden, maar dat is meer tegen fijne lijntjes en verkleuring. Als je echt doel op hangen: fillers.

Qua gewicht, ben je te dun? Wat vet helpt wel bij het vullen van huid en zulks.

Je mag je kut voelen. Dat moet je of accepteren dat je ouder wordt of iets er tegen doen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 23-10-2023 13:55:46 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 23 oktober 2023 @ 13:58:36 #23
485843 crew  Jippie
pi_211052999
En nu graag weer alle aandacht voor TS en haar verhaal.
pi_211053102
Jammer dat mijn reactie is verwijderd, want daar zit zeker een kern van waarheid in, dus daarom speciaal voor ts een nettere versie:

Vertrouw niet alle adviezen ts mensen willen je graag beperken omdat ze zelf bang zijn dat jij er beter van gaat worden. Die komen snel met adviezen als accepteer het gewoon, leer ermee leven. Je zal maar mooier worden brrr eng idee voor alle Gerda’s die wel noodgedwongen hebben moeten accepteren dat het is wat het is. Als je er echt mee zit, en je wil er wat aan doen, doe het en laat je niet manipuleren door lelijke mensen die jou ook klein willen houden.
pi_211053198
Heb je niet gewoon problemen met de gezichts zenuwen?
Je wangen die ineens gaan hangen wijzen daar wel mogelijk op.

Als ik jou was zou ik niet zo snel stellen dat het niet medisch is. Het is vrij abnormaal op jouw leeftijd en is ook niet geleidelijk gegaan.

Ga aub langs de huisarts, want het klinkt niet goed. Nu zijn het 'enkel' nog hangende wangen. Als het een probleem met de gezichts zenuwen is zit je anders straks met functie verlies.
pi_211065500
Weg ivm privacy
pi_211084771
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 16:00 schreef Maria_90 het volgende:
Weg ivm privacy
Waarom?
  Moderator donderdag 26 oktober 2023 @ 09:47:35 #28
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_211085800
Embrace it :)