Mensen hebben altijd een pittige mening over ingerepen, maar tegelijkertijd ook een grote bek over uiterlijk van anderen.quote:
Dus mensen doen het voor anderen en niet zichzelf?...quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:28 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Mensen hebben altijd een pittige mening over ingerepen, maar tegelijkertijd ook een grote bek over uiterlijk van anderen.
Nee? Je mag je een man voelen een vrouw voelen noem maar op, maar een sip of boze gezicht terwijl je hartstikke vrolijk bent botst ook soms met elkaar en daardoor kan het je ook mentaal beïnvloeden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus mensen doen het voor anderen en niet zichzelf?...
Mensen moeten zich niet zo druk maken over wat anderen vinden.
Het probleem ligt bij de persoon zelf, en niet zoals jij eerder sprak bij de ander omdat die een mening heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:33 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Nee? Je mag je een man voelen een vrouw voelen noem maar op, maar een sip of boze gezicht terwijl je hartstikke vrolijk bent botst ook soms met elkaar en daardoor kan het je ook mentaal beïnvloeden.
Heb je OP gelezen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het probleem ligt bij de persoon zelf, en niet zoals jij eerder sprak bij de ander omdat die een mening heeft.
Jazeker, en ik heb de post van jou gelezen.quote:
Wat @mvdejong zegt ....quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:02 schreef Maria_90 het volgende:
In een fractie van een paar weken zijn mijn mondhoeken gaan hangen en heb ik diepe rimpels lopen van mijn neus naar mijn mond. Het belemmert mij heel erg in mijn dagelijks leven, ik krijg er veel opmerkingen over en wil het liefst niet meer naar buiten. Ik herken mezelf niet meer als ik in de spiegel kijk. Ik ben nog geen 35 jaar.
Zijn er mensen die ervaring hebben met fillers? Hoe lang blijft het gemiddeld zitten en wat ben je er ongeveer aan kwijt?
En belangrijker ben je tevreden met het resultaat?
Dit. Ik zou eerst eens medische oorzaken uitsluiten.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef mvdejong het volgende:
Als het verval echt zo snel gebeurt is dat geen leeftijds-issue, maar mogelijk een echt medisch probleem. Ik zou adviseren om even bij de huiarts langs te gaan om dat uit te sluiten.
Hi, zou het een idee zijn om de titel te veranderen naar 'Hangende mondhoeken op 35 jarige leeftijd'?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:02 schreef Maria_90 het volgende:
In een fractie van een paar weken zijn mijn mondhoeken gaan hangen en heb ik diepe rimpels lopen van mijn neus naar mijn mond. Het belemmert mij heel erg in mijn dagelijks leven, ik krijg er veel opmerkingen over en wil het liefst niet meer naar buiten. Ik herken mezelf niet meer als ik in de spiegel kijk. Ik ben nog geen 35 jaar.
Zijn er mensen die ervaring hebben met fillers? Hoe lang blijft het gemiddeld zitten en wat ben je er ongeveer aan kwijt?
Kan komen door de oestrogeen (hormonen): https://praktijkvoorinjec(...)nen-huidveroudering/quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:02 schreef Maria_90 het volgende:
Denk dat het sowieso wel slim is ja. Als TS volgens haar gebruikersnaam van 1990 is dan is ze pas 32 of 33. Lijkt me sowieso goed om even te bellen, ook als het een mentale oorzaak heeft kan de huisarts je eventueel doorverwijzen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 20:40 schreef Ponsai het volgende:
[..]
Kan komen door de oestrogeen (hormonen): https://praktijkvoorinjec(...)nen-huidveroudering/
Maar ik zou morgen even met de huisarts bellen. Afhangende mondhoeken laat je liever even checken.
Heb je bv ook moeite met uit je woorden komen of articuleren zou ik de HAP bellen. Maar dat is zo te horen niet.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:46 schreef DoubleDip het volgende:
Denk dat het sowieso wel slim is ja. Als TS volgens haar gebruikersnaam van 1990 is dan is ze pas 32 of 33. Lijkt me sowieso goed om even te bellen, ook als het een mentale oorzaak heeft kan de huisarts je eventueel doorverwijzen.
En nee een medische oorzaak klinkt niet erg logisch, maar ik heb ooit in de supermarkt een caissière tegen een klant (man van 50/60) horen zeggen dat hij even de huisarts moest bellen wegens een hangende mondhoek en de arm niet meer recht kunnen houden. Dus wel zaak er snel bij te zijn mocht er een medische oorzaak zou vervelend zijn mocht je er pas laat achterkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |