die heb ik op switch gespeeld, geinig, maar sommige puzzels vond ik wel frustrerend en onduidelijk ofzoquote:Op donderdag 30 november 2023 21:28 schreef Aether het volgende:
[..]
Denk dat je Katrielle bedoelt.
Er zij twee trilogieën uitgebracht plus Katrielle en een Phoenix Wright crossover.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had de Game Boy game. Een ontzettend frustrerende kutgame eigenlijk. Maar uit nostalgie wil ik hem wel een keer uitspelen (wel met rewinds uiteraard).quote:
Ik had de snesgame, maar die was wat te lastig voor de kleine timquote:Op zondag 3 december 2023 12:14 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik had de Game Boy game. Een ontzettend frustrerende kutgame eigenlijk. Maar uit nostalgie wil ik hem wel een keer uitspelen (wel met rewinds uiteraard).
Ik snap niet dat ze hem nog niet hebben toegevoegd aan de NSO. Wellicht remake in de maak?quote:Op donderdag 7 december 2023 01:27 schreef Elan het volgende:
Net Super Mario Land 1 (GB) vanuit nostalgische sentimenten weer een keer uitgespeeld. Game is anderhalf uur of zo en 12 levels, maar het feit dat je level voor level moet spelen en niet tussendoor levens kunt grinden in de vroege levels maakt het wel interessanter. Levens op = game over en dan nog een continue en daarna compleet overnieuw beginnen
Zou dat concept wel weer eens terug willen zien, het maakt geheime extra levens opsporen daadwerkelijk de moeite waard en het heeft spanning om niet te falen die je bij de nieuwe Mario-games niet meer ervaart.
Geen idee, het is niet dat Nintendo altijd de meest logische keuzes maakt.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze hem nog niet hebben toegevoegd aan de NSO. Wellicht remake in de maak?
Nee, Nintendo is gewoon lui.quote:Op donderdag 7 december 2023 12:19 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze hem nog niet hebben toegevoegd aan de NSO. Wellicht remake in de maak?
Is dat beide MCs?quote:
nah, eer zoiets van docked spelen en de console 2-3 uur aan te laten staan terwijl je andere dingen aan het doen bent,, ging alleen om een complete run met het meisje, jongen had ik in vanilla en FES al gedaan.quote:
Pfoe, meer dan 35 dagen aan speeltijdquote:Op woensdag 13 december 2023 21:02 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dit jaar was wel ergquote:Op woensdag 13 december 2023 21:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Pfoe, meer dan 35 dagen aan speeltijd
Mooi man, niks mis mee.quote:Op woensdag 13 december 2023 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dit jaar was wel erg
Maar het was ook het beste game-jaar van m'n leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |