quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:10 schreef Nielsch het volgende:
Statistiekje: Zuid Afrika heeft 3 finales gespeeld en 3x gewonnen. Dat wisten we al. Maar in die 3 wedstrijden (260 minuten; 3x80+20 verlenging) hebben ze ook nog nooit een try tegen gekregen.
Was een prima pot. Denk een stuk spannender dan vanavond.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 15:36 schreef Managarm het volgende:
Argentinië - Engeland niet gekeken, vind het voetbal-rugby van Engeland niet leuk om naar te kijken. Wel zin in vanavond, ik hoop op een mooie pot rugby.
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 20:49 schreef golfer het volgende:
En maar door die artiest (Mika) heen lullen.
42 voudig NL internationalquote:
En ik maar denken dat het de nieuwe aanspreekvorm voor Jan Boskamp wasquote:
Ja, om deze mensen te intimideren moet je wel met een betere versie op de proppen komen hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:01 schreef Zorro het volgende:
Die Etzebeth staat erbij van "Is het nou klaar met die flauwekul?"
Als die rugbyers die zo'n haka doen nou massaal hun broekje uit zouden doen, zou de tegenstander daar dan van schrikken denk je?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, om deze mensen te intimideren moet je wel met een betere versie op de proppen komen hoor
Ik denk wél dat ze het niet zouden verwachten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Als die rugbyers die zo'n haka doen nou massaal hun broekje uit zouden doen, zou de tegenstander daar dan van schrikken denk je?
Zie nu dat ie ooit ook gerugbyed heeft, wist ik niet. Dan is het wel te verklaren waarom ie er zitquote:
Dit moet gewoon rood zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:38 schreef franklop het volgende:
Zou me niet verbazen als het rood wordt
Kan bijna niet anders toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 21:38 schreef franklop het volgende:
Zou me niet verbazen als het rood wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |