Werkt deze voor de OP:quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:20 schreef FlyingFish het volgende:
Ik heb de OP wat ge-update. Mocht er iemand een leuke nieuwe foto voor de OP hebben die ergens openbaar geupload staan en in de OP mag staan dan mag de foto boven vervangen worden. Een andere foto uit de oude OP was al 15 jaar oud
Tips voor andere linkjes om toe te voegen aan de OP zijn welkom. De dingen die er stonden waren niet meer up to date.
en deel 17 is in de Twilight Zone verdwenen denk ik![]()
wel de BB img url kopieeren niet die van de paginaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:41 schreef nils7 het volgende:
[..]
Werkt deze voor de OP:
[ afbeelding ]
Vanaf mobiel is dat sh!t :-(quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wel de BB img url kopieeren niet die van de pagina
nu weer arm?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:52 schreef nils7 het volgende:
Toch gezwicht
[ afbeelding ]
dus 30 november gaan we weer
Volgens mij heb je alles goed in de smiezenquote:Op zondag 22 oktober 2023 08:52 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi allemaal,
ik ben sterk aan het overwegen om in de meivakantie (27 april tm 4 mei) een deel naar Disneyland Parijs te gaan, en een deel naar Parijs zelf. Nu ben ik een beetje op zoek naar de beste opties en hopelijk kunnen jullie al kenners me daarmee helpen.
We gaan met 4-en (3 volwassen, 1x 15-jarige) - ze willen toch allemaal nog heel graag. Nu wil ik het liefste een huisje oid ivm de ruimte en eigen eetgelegenheid als we dat willen, dus ben aan het kijken naar Center Parcs Nature Village of Davy Crocket Ranch. Maar sta open voor andere opties!
Het issue zit er vooral in dat ik dus niet 7 dagen naar Disney wil en daar dus niet perse voor hoeft te betalen (dat lijkt veel duurder te zijn dan los te boeken?). Nu heb ik al wat gezocht, en mijn idee:
* CP te boeken voor een week (wat niet duur is in de meivakantie, maar neem aan dat dit is omdat wij de enigen zijn die dan vakantie hebben als NL)? Kosten: kleine 1800,- - Zou een Airbnb beter waar voor mijn geld zijn? Ik zie er best een aantal in Marne la Vallee, dus dat is ook een mooie optie volgens mij?
* Dagpassen (maar erg duur) => volgens mij kan die bronze year pass niet ivm de data? Is er dan een plek waar ik relatief gezien goedkopere kaartjes kan kopen?
* Andere dagen met de auto naar Parijs, is 35 minuten zonder files of een dagje gewoon op het park
Ik vraag me ook af: kun je bij Center Parcs kaartjes kopen voor een gereduceerde prijs? Ik kan dat zo snel niet vinden maar misschien zie ik iets over het hoofd ...
Ik hoor heel graag hoe jullie dit zouden regelen en jullie tips!
Alvast bedankt!
Losse kaartjes zijn niet echt goedkoper te vindenquote:Op zondag 22 oktober 2023 08:52 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi allemaal,
ik ben sterk aan het overwegen om in de meivakantie (27 april tm 4 mei) een deel naar Disneyland Parijs te gaan, en een deel naar Parijs zelf. Nu ben ik een beetje op zoek naar de beste opties en hopelijk kunnen jullie al kenners me daarmee helpen.
We gaan met 4-en (3 volwassen, 1x 15-jarige) - ze willen toch allemaal nog heel graag. Nu wil ik het liefste een huisje oid ivm de ruimte en eigen eetgelegenheid als we dat willen, dus ben aan het kijken naar Center Parcs Nature Village of Davy Crocket Ranch. Maar sta open voor andere opties!
Het issue zit er vooral in dat ik dus niet 7 dagen naar Disney wil en daar dus niet perse voor hoeft te betalen (dat lijkt veel duurder te zijn dan los te boeken?). Nu heb ik al wat gezocht, en mijn idee:
* CP te boeken voor een week (wat niet duur is in de meivakantie, maar neem aan dat dit is omdat wij de enigen zijn die dan vakantie hebben als NL)? Kosten: kleine 1800,- - Zou een Airbnb beter waar voor mijn geld zijn? Ik zie er best een aantal in Marne la Vallee, dus dat is ook een mooie optie volgens mij?
* Dagpassen (maar erg duur) => volgens mij kan die bronze year pass niet ivm de data? Is er dan een plek waar ik relatief gezien goedkopere kaartjes kan kopen?
* Andere dagen met de auto naar Parijs, is 35 minuten zonder files of een dagje gewoon op het park
Ik vraag me ook af: kun je bij Center Parcs kaartjes kopen voor een gereduceerde prijs? Ik kan dat zo snel niet vinden maar misschien zie ik iets over het hoofd ...
Ik hoor heel graag hoe jullie dit zouden regelen en jullie tips!
Alvast bedankt!
Helaas 25% miva korting als begeleider.quote:
Ja echt balen he.. mijn pas is nog tot begin maart geldig maar twijfel heel erg over of ik nog ga verlengenquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Helaas 25% miva korting als begeleider.
Maar zelfs met dat heb ik nog nooit zoveel betaald voor een abo met zo weinig voordelen
is tenminste nog 25% kortingquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:07 schreef nils7 het volgende:
[..]
Helaas 25% miva korting als begeleider.
Maar zelfs met dat heb ik nog nooit zoveel betaald voor een abo met zo weinig voordelen
Of de bus 47 die voor village nature stopt naar Marne la vallée en dan de rer pakken.quote:Op zondag 22 oktober 2023 10:14 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Volgens mij heb je alles goed in de smiezen
Wel een tip om naar Parijs te gaan: pak de RER. Parkeer bijvoorbeeld in Marne la Vallee en vanaf daar verder.
Dat ziet er uit als een leuk hotel voor ervoor/erna. Ik ben zelf ook bezig met een zelfde soort reis samenstellen. Dit hotel neem ik even mee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiii allemaal
We gaan in 2024 naar Disneyland Parijs. 4 dagen park en 3 nachten sequoia lodge.
Voor de nacht(en) ervoor en erna willen we in dit hotel overnachten;
https://www.grand-magic-hotel.com/
Iemand daar ervaring mee? Of andere supertips voor een extern hotel?
Eventueel willen we daar 2 nachten van te voren slapen om ook een dagje Parijs in te gaan.
Verder vroeg ik me af of je op de eerste dag (wanneer je dus nog niet in een Disney hotel slaapt) ook al magic hour hebt? Kon dat nog niet zo snel terugvinden
Verder nog tips voor het park/eten etc. Ik zie al door de bomen het bos niet hahahaha. Kinderen zijn dan 7 en 11 trouwens
Verschillende hotels buiten Disney :quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 18:43 schreef tombolafan het volgende:
Hoiiii allemaal
We gaan in 2024 naar Disneyland Parijs. 4 dagen park en 3 nachten sequoia lodge.
Voor de nacht(en) ervoor en erna willen we in dit hotel overnachten;
https://www.grand-magic-hotel.com/
Iemand daar ervaring mee? Of andere supertips voor een extern hotel?
Eventueel willen we daar 2 nachten van te voren slapen om ook een dagje Parijs in te gaan.
Verder vroeg ik me af of je op de eerste dag (wanneer je dus nog niet in een Disney hotel slaapt) ook al magic hour hebt? Kon dat nog niet zo snel terugvinden
Verder nog tips voor het park/eten etc. Ik zie al door de bomen het bos niet hahahaha. Kinderen zijn dan 7 en 11 trouwens
Ja ik denk dat we dat wel gaan doen, heb alleen vrij lastige eters dus dan misschien beter ontbijt met prinsessen hahahahaha. Kan dat nu sowieso (nog) niet vinden om te reserveren...quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 20:05 schreef exode het volgende:
Wij sliepen in de meivakantie ook 1 nacht in Grand Magic, prima hotel. Inderdaad avond vantevoren kan je al inchecken bij Sequoia.
Mocht het jullie interesse hebben, dineren met de prinsessen was bij onze kinderen een groot succes. Moet je wel op tijd reserveren.
Ook niet in je boeking? Wij hebben het telefonisch gereserveerd destijds omdat we van de 8 personen in de reservering maar 6 personen wilden reserveren voor het eten. Dat kon online niet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik denk dat we dat wel gaan doen, heb alleen vrij lastige eters dus dan misschien beter ontbijt met prinsessen hahahahaha. Kan dat nu sowieso (nog) niet vinden om te reserveren...
Grand Magic is geboekt. Wat een geregel allemaal, manmanman... Maar heb er nu al enorm zin in!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |