Voor 30 euro zijn buggy's bij disney zelf te huur. Scheelt weer wat centjes om er 1 te kopen (want we hebben er geen. En die van Disney ziet er redelijk comfortabel uit)quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:01 schreef FlyingFish het volgende:
Knak, mijn kinderen weigerden overdag te slapen in Disney vanaf dat ze 3 waren. Als we de hele dag bleven vielen ze in slaap bij het vuurwerk of de wandeling terug naar het hotel. Ik zou je dan eerder aanraden om een oude buggy mee te nemen, die ‘s ochtends bij It’s a small world te stallen en in de loop van de middag op te halen als hij echt moe wordt.
Verder geen tips qua tickets, wij boeken altijd direct bij Disney zelf met hotel erbij.
Maar ik denk wel dat voor jullie een buggy vooral handig is voor het stuk van de ingang van het park tot aan het hotel ‘s avonds. Anders zit je wellicht met een slapend kind die je bij de ingang wakker moet maken om vervolgens een heel stuk te gaan lopen. Dat zou hier geen succes zijn geweest. Ik zou kijken of je op marktplaats of een kringloop een goedkope op kunt pikken. Dikke kans dat je dan ook nog goedkoper uit bent.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Voor 30 euro zijn buggy's bij disney zelf te huur. Scheelt weer wat centjes om er 1 te kopen (want we hebben er geen. En die van Disney ziet er redelijk comfortabel uit)
Knoop inmiddels doorgehakt.
2 dagen - dag 1 Studio's, dag 2 disney world. En dan die 3 dagen in Adagio
Overigens wel bijzonder dat als ik voor september 2-dagen-ticket kies voor beide parken, ik 540 eur mag aftikken.
Koop ik voor beide dagen een los ticket (welke ik volgens de kleine lettertjes mag gebruiken voor één van de 2 parken), dan betaal ik totaal 430 euro. Das gewoon 110 euro goedkoper. Het verschil zal wel zitten in het kunnen hoppen van park naar park binnen die ene dag, maar das gewoon beetje onzinnig. 110 eur is zowat de benzine voor de trip!
Dank in ieder geval aan ieder voor de bijdrage. Het heeft geholpen met mn keuze
Er zijn facebook groepen waarbij je buggies in de buurt kan vinden, vooral britten doen dat omdat die vaker vliegen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:01 schreef FlyingFish het volgende:
Knak, mijn kinderen weigerden overdag te slapen in Disney vanaf dat ze 3 waren. Als we de hele dag bleven vielen ze in slaap bij het vuurwerk of de wandeling terug naar het hotel. Ik zou je dan eerder aanraden om een oude buggy mee te nemen, die ‘s ochtends bij It’s a small world te stallen en in de loop van de middag op te halen als hij echt moe wordt.
Verder geen tips qua tickets, wij boeken altijd direct bij Disney zelf met hotel erbij.
Disneyland Parisquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Voor 30 euro zijn buggy's bij disney zelf te huur. Scheelt weer wat centjes om er 1 te kopen (want we hebben er geen. En die van Disney ziet er redelijk comfortabel uit)
Overigens wel bijzonder dat als ik voor september 2-dagen-ticket kies voor beide parken, ik 540 eur mag aftikken.
Koop ik voor beide dagen een los ticket (welke ik volgens de kleine lettertjes mag gebruiken voor één van de 2 parken), dan betaal ik totaal 430 euro. Das gewoon 110 euro goedkoper. Het verschil zal wel zitten in het kunnen hoppen van park naar park binnen die ene dag, maar das gewoon beetje onzinnig. 110 eur is zowat de benzine voor de trip!
Heb ik aan gedacht, maar zover ik begrepen heb heeft Adagio shuttle busjes rijden, dat neemt dan dat kwartiertje lopen wegquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:12 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat voor jullie een buggy vooral handig is voor het stuk van de ingang van het park tot aan het hotel ‘s avonds. Anders zit je wellicht met een slapend kind die je bij de ingang wakker moet maken om vervolgens een heel stuk te gaan lopen. Dat zou hier geen succes zijn geweest. Ik zou kijken of je op marktplaats of een kringloop een goedkope op kunt pikken. Dikke kans dat je dan ook nog goedkoper uit bent.
Ook een interessante optie als dat een beetje op de route ligt. Zal de Vrouwe des Huize een subtiel duwtje geven richting FB.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:25 schreef nils7 het volgende:
Heb ik aan gedacht, maar zover ik begrepen heb heeft Adagio shuttle busjes rijden, dat neemt dan dat kwartiertje lopen weg
[..]
Er zijn facebook groepen waarbij je buggies in de buurt kan vinden, vooral britten doen dat omdat die vaker vliegen.
Het zijn dan wel doorgevertjes maar je kan ze wel vinden daar.
Dat is dan een goede optie idd, maar hou er dan wel rekening mee dat je, als je direct na afloop van het vuurwerk vertrekt, soms een tijdje staat te wachten, en het mega druk is. Maar dan heb ik het over de reguliere Disney bussen, geen idee hoe Adagio dat regelt, maar beter zou ik sowieso niet verwachten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb ik aan gedacht, maar zover ik begrepen heb heeft Adagio shuttle busjes rijden, dat neemt dan dat kwartiertje lopen weg
In het ergste geval is het even lopen. Als die kleine even slaapt rent 'ie weer een uurtje vrolijk door. We zullen het we zien hoe het is geregeld. In ieder geval verstandig dit even na te vragen bij het hotel hoe ze het aanpakken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is dan een goede optie idd, maar hou er dan wel rekening mee dat je, als je direct na afloop van het vuurwerk vertrekt, soms een tijdje staat te wachten, en het mega druk is. Maar dan heb ik het over de reguliere Disney bussen, geen idee hoe Adagio dat regelt, maar beter zou ik sowieso niet verwachten.
Als ie erin mag gaat ie de Spider-Man attractie geweldig vindenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:21 schreef KNAK het volgende:
[..]
In het ergste geval is het even lopen. Als die kleine even slaapt rent 'ie weer een uurtje vrolijk door. We zullen het we zien hoe het is geregeld. In ieder geval verstandig dit even na te vragen bij het hotel hoe ze het aanpakken.
Is de eerste keer Paris. Heb oost en west Disney in USA aangedaan, ook HongKong, jaren geleden. Nu met mn kleine. Hoop dat de nodige Marvel-spektakel gaande is in Studio's. want ik word redelijk tot moes gebeukt met zn Thor hamer in huis, en dagelijks de nodige IronMan photon beams in de vorm van propjes papier naar mn hoofd....
Hoop dat het allemaal wederom leuk is
Mijn man en meiden vonden PYM leuk, ik vond er weinig aan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:48 schreef FlyingFish het volgende:
Wij zijn wel naar PYM’s Kitchen geweest, maar ik vond het eigenlijk niet zo’n bijzondere ervaring, en mijn kinderen ook niet. De blauwe mayonaise en de mega krakeling die je krijgt waren het enige speciale. En voor een 5-jarige betaal je gewone buffetprijzen die je er nooit uit gaat halen. Ik zou dan eerder Stark Factory aanraden, die qua aankleding leuker is.
Je bent wel snel klaar met Studio's denk ik... Dus het is misschien handig voor 1 dag een parkhopper kaartje te kopen en voor 1 dag een los kaartje voor Disneyland...quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:16 schreef KNAK het volgende:
[..]
Oh? in Studio's kan je de dag mogelijk niet vol krijgen? Ook niet als je alles (wat een 5 jarige / 1.16cm) aandoet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je bent wel snel klaar met Studio's denk ik... Dus het is misschien handig voor 1 dag een parkhopper kaartje te kopen en voor 1 dag een los kaartje voor Disneyland...
dus een dag vantevoren even kijken op de website welke shows / activiteiten er zijn. Ik heb al tickets, 2x voor 1 dag, maar als het echt lastig is om een dag op te vullen is het wellicht een idee voor de upgrade. Ik las iets vn 25eur/pp om dan ook Paris binnen te kunnen wandelen. Maar zoals je al schrijft; de echte leuke attracties 2x of meer,.. dan gaata het wel snelquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:11 schreef FlyingFish het volgende:
Ligt ook wel een beetje aan de drukte en welke shows er zijn. Als die er alle vier zijn en je plant daaromheen dan is het wel dagvullend. Zijn er maar twee dan is het veel minder dagvullend. Maar niks mis met attracties herhalen. Mijn dochters durven weinig, maar vinden het geweldig om zes keer de slinky dog te doen. In Disneyland is meer te doen, maar dat is in theorie ook goed in één dag haalbaar, dus dan maakt het ook weinig uit of je attracties in Studio’s herhaalt of in Disneyland zelf. Behalve dan dat Studio’s in de middag een stuk rustiger is dan Disneyland zelf.
En let er sowieso goed op dat je de Casey jr trein en storybook boats op tijd doet, dat stukje gaat later open en sluiten eerder, en die trein was hier lang de favoriete attractie.
Mijn laatste ervaring met het slapen buiten een Disney accomodatie is alweer van een jaar of 12 geleden, maar bij ons was het shuttle busje zo'n Mercedes Vito oid met 8-9 zitplaatsen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
Er rijdt een gratis shuttle bus en er rijdt ook een stadsbus die stoppen beiden bij het hotel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:11 schreef KNAK het volgende:
[..]
[..]
Ook een interessante optie als dat een beetje op de route ligt. Zal de Vrouwe des Huize een subtiel duwtje geven richting FB.
De shuttle bus is Adagio met 2 andere hotels samenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:15 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dat is dan een goede optie idd, maar hou er dan wel rekening mee dat je, als je direct na afloop van het vuurwerk vertrekt, soms een tijdje staat te wachten, en het mega druk is. Maar dan heb ik het over de reguliere Disney bussen, geen idee hoe Adagio dat regelt, maar beter zou ik sowieso niet verwachten.
Je kan de shows doen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:40 schreef KNAK het volgende:
[..]
Oh? in Studio's kan je de dag mogelijk niet vol krijgen? Ook niet als je alles (wat een 5 jarige / 1.16cm) aandoet?
Ja, daar ben ik inmiddels ook achter, na een middag inlezen op internetquote:Op vrijdag 19 september 2025 16:03 schreef psv-gomes het volgende:
Voor in het park?
Je bent er wel een beetje laat mee om te reserveren, zeker a's Je met veel personen bent.
Er blijven dan alleen nog restaurants in de hotels over, bv Santa Fe, Cheyenne of Seqouia Lodge.
Misschien nog Billy bobs in Disney Village
Ja, volgens mij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |