abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 27 januari 2025 @ 17:05:04 #226
24329 KNAK
ff w88,......
pi_216451441
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 09:33 schreef Stansfield het volgende:

[..]
Ik heb vorig jaar een tripje naar Disneyland parijs gedaan. Toen ben heb ik eerst 1 nacht hier overnacht om daarna 's ochtends in te checken in het disneyhotel en het park in te kunnen (nog in dat eerste uur). Toen 2 nachten en dus 3 dagen in disney doorgebracht en na de laatste dag disney weer een nachtje hetzelfde appartement geboekt. Dan de volgende ochtend naar huis gereden.

Het stikt daar van de appartementen die verhuurd worden dus als je daar iets zoekt moet dat vast goedkomen. Is niet helemaal op loopafstand maar wel dichtbij.

https://www.booking.com/h(...)7&type=total&ucfs=1&
Heb beetje rondgeneusd en ja, staat bol van de accomodaties rondom Disney. Wat je laat zien is ook met 170 goedkoper dan Disney zelf. Zal wel een beetje spitten in reviews op Booking, TripAdvisor etc en op basis daarvan een keuze maken. Naast Airbnb ook genoeg reguliere hotels. Aangezien het echt niets meer dan alleen slapen is is het huislijke dat een Airbnb heeft niet nodig. Wellicht kan het dan goedkoper, 100 eur / nacht bijvoorbeeld. Zal kijken :)

Bonus vraag;
Is het werkelijk zo dramatisch gesteld met de buggy’s zoals dat aangeven wordt? Zijn die dingen zo snel allemaal al weg? Of valt het mee?
Mai pben rai~!
pi_216454093
Wij gaan eind april een dagje naar Disneyland. Is het slimmer om nu kaartjes te kopen, of digitaal vlak voor aanvang of aan de poort?

Zijn er ook nog andere slimme tips? We zitten in Meaux en zijn er voor het laatste geweest in 2004
pi_216454255
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:26 schreef BlauweDag het volgende:
Wij gaan eind april een dagje naar Disneyland. Is het slimmer om nu kaartjes te kopen, of digitaal vlak voor aanvang of aan de poort?

Zijn er ook nog andere slimme tips? We zitten in Meaux en zijn er voor het laatste geweest in 2004
Je kan geen kaarten aan de poort kopen.
Beter zsm kopen. Ze kunnen uitverkocht raken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_216454521
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2025 20:39 schreef Vicky het volgende:
Je k
Dank voor de tip, dan ga ik ze dit weekend kopen.
pi_216455577
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 17:05 schreef KNAK het volgende:

[..]
Heb beetje rondgeneusd en ja, staat bol van de accomodaties rondom Disney. Wat je laat zien is ook met 170 goedkoper dan Disney zelf. Zal wel een beetje spitten in reviews op Booking, TripAdvisor etc en op basis daarvan een keuze maken. Naast Airbnb ook genoeg reguliere hotels. Aangezien het echt niets meer dan alleen slapen is is het huislijke dat een Airbnb heeft niet nodig. Wellicht kan het dan goedkoper, 100 eur / nacht bijvoorbeeld. Zal kijken :)

Bonus vraag;
Is het werkelijk zo dramatisch gesteld met de buggy’s zoals dat aangeven wordt? Zijn die dingen zo snel allemaal al weg? Of valt het mee?
Wij hebben een keer in een Adagio hotel gezeten met eigen keukentje, vrijwel naast het winkelcentrum en op loopafstand van het park. Er is echt aanbod genoeg.

Wij hebben een oude duobuggy meegenomen (die alleen voor vakanties gebruikt werd), nooit problemen mee gehad. Een mooie nieuwe/dure zou ik zelf niet meenemen. Of je moet ook een stevig slot mee nemen waardoor je de wielen vast kunt zetten (ergens aan vast zetten is vrijwel geen optie).
  dinsdag 28 januari 2025 @ 00:23:24 #231
24329 KNAK
ff w88,......
pi_216456099
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2025 22:51 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Wij hebben een keer in een Adagio hotel gezeten met eigen keukentje, vrijwel naast het winkelcentrum en op loopafstand van het park. Er is echt aanbod genoeg.

Wij hebben een oude duobuggy meegenomen (die alleen voor vakanties gebruikt werd), nooit problemen mee gehad. Een mooie nieuwe/dure zou ik zelf niet meenemen. Of je moet ook een stevig slot mee nemen waardoor je de wielen vast kunt zetten (ergens aan vast zetten is vrijwel geen optie).
Ik bedoelde eigenlijk de buggy's van het park zelf. Ze schijnen deze te verhuren maar zijn in no-time niet meer op voorraad, aldus de nodige websites. Nu ben ik van plan in maart te gaan (als het weer het toelaat/+15graden wordt), misschiien dat het dan nog niet zo een gekkenhuis is.

Adiago ziiet er ook wel OK uit. 330eur voor 2 dagen...
Enorm aanbod idd, dus verwacht niiet zo heel veel issues met wat vinden :)
Mai pben rai~!
pi_216541461
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2025 00:23 schreef KNAK het volgende:

[..]
Ik bedoelde eigenlijk de buggy's van het park zelf. Ze schijnen deze te verhuren maar zijn in no-time niet meer op voorraad, aldus de nodige websites. Nu ben ik van plan in maart te gaan (als het weer het toelaat/+15graden wordt), misschiien dat het dan nog niet zo een gekkenhuis is.

Adiago ziiet er ook wel OK uit. 330eur voor 2 dagen...
Enorm aanbod idd, dus verwacht niiet zo heel veel issues met wat vinden :)
Ik was er vorig jaar met carnaval en genoeg buggy's te huur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')