Oeh goeie, hont of plietsie paart !quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:15 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien door de politiehonden opgegeten?
C2000 kan je gewoon afsluisteren.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:16 schreef PS. het volgende:
Ach, tot 15 jaar geleden kocht je voor 80 euro een scanner, en kon je ook de politie afluisteren. Dat was ook gewoon legaal toen, dat ging immers gewoon over de ether. Sterker nog, als je gewoon een FM radio had die niet al te strak was afgesteld, kon je net iets onder de 88mhz komen, en ook gewoon de politie horen.
Toen moest en zou dat C2000 er komen, een geavanceerd netwerk wat niet is af te luisteren. Wel nog steeds een zeer instabiel netwerk wat al meermaals brandweermannen in gevaar heeft gebracht tijdens hun werkzaamheden.
Nou nee, die kun je met geen mogelijkheid afluisterenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:25 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
C2000 kan je gewoon afsluisteren.
Stelt niet eens zo veel voor omdat je gewoon de zooi kan kopen.
https://www.security.nl/p(...)systeem+C2000+volgen
Hier kon je ze toen gewoon legaal kopen.
https://www.cbshop.com/Target-Blu-Eye
Vraag is hoeveel van die dingen zijn er in omloop en hoeveel zijn er al gecloont.
Zal me niks verbazen dat je via ali gewoon de zooi nog steeds kan kopen.
P2000 is niet af te luisteren omdat een deel is geworden van de c2000 .quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:27 schreef PS. het volgende:
[..]
Nou nee, die kun je met geen mogelijkheid afluisterenWel even je eigen artikelen lezen.
P2000 is ook geen radionetwerk, C2000 wel, en dat is onmogelijk te kraken, anders was dat allang gebeurd.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:30 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
P2000 is niet af te luisteren omdat een deel is geworden van de c2000 .
Dat is digitale met een sleutel.
Maar ik weet zeker dat vast ergens iligalle te krijgen is.
Mijn motto is.
Wat mensen maken kan ook gesloopt worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |