Je gunt haar geen 30cm?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef Hallojo het volgende:
Als mijn dochter met een neger thuis zou komen, dan zou ik toch wel even schrikken.
Vanwaar zo specifiek negers? Mocro’s prima?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef Hallojo het volgende:
Als mijn dochter met een neger thuis zou komen, dan zou ik toch wel even schrikken.
Zou ook schrikken zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:33 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Vanwaar zo specifiek negers? Mocro’s prima?
Dan draai je toch lekker die witte puntmuts van je om.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef Hallojo het volgende:
Het liefst gewoon helemaal geen Amsterdammer. Groetjes, iemand uit 010.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Zolang het geen Ajacied is vind ik het prima.
Alles voorbij Harderwijk mag sowieso meteen omdraaienquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het liefst gewoon helemaal geen Amsterdammer. Groetjes, iemand uit 010.
Waarom mag hij niet gewoon z’n mening geven zonder aangevallen te worden? Veel mocro ouders zitten ook niet te wachten op niet-Marokkaanse schoonkinderen. Sterker nog: in veel gevallen worden ze zelfs verstoten of erger. Zie knuffel Marokkaan Aboutaleb.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dan draai je toch lekker die witte puntmuts van je om.
Boh ja ik ook, van geiligheidquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:30 schreef Hallojo het volgende:
Slot.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:29 schreef Tirza- het volgende:
Een vriendin van me zei dat haar dochter later niet thuis zou mogen komen met bepaalde afkomsten. Zelfs niet als het een prima jongen zou betreffen. De reden hiervoor is dat de jongen misschien prima is maar dat die ook een hele familie met zich meebrengt.
Hypothetisch zou zo’n jongen een volledig nette familie kunnen hebben maar in de praktijk is dat niet reeel.
Dit heeft mij wel aan het denken gezet want er is geen speld tussen te krijgen. Ik zou dan wel vinden dat dit ook voor een zoon zo is en meisjes die ie niet thuis mag brengen.
Wat vinden jullie? Mogen jullie kids niet thuiskomen met bepaalde afkomsten of eigenschappen?
Oke. Duidelijk. Je bent dus geen racist. Je zit gewoon niet te wachten op andere afkomsten, net zoals veel buitenlanders zelf ook niet zitten te wachten op Nederlanders of andere buitenlanders. Mocros zijn notoir racistisch tegenover negroids.quote:
Mijn moeder komt uit Amsterdam dus ik ben het zelf ook voor de helftquote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het liefst gewoon helemaal geen Amsterdammer. Groetjes, iemand uit 010.
Het probleem is dat ik geen dochter heb, dus zou wel even schrikken zijn als die thuiskomt. Met wie dan ook!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:44 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Oke. Duidelijk. Je bent dus geen racist. Je zit gewoon niet te wachten op andere afkomsten, net zoals veel buitenlanders zelf ook niet zitten te wachten op Nederlanders of andere buitenlanders. Mocros zijn notoir racistisch tegenover negroids.
Boehoe, het is maar een mening. Ach gut.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:42 schreef Tirza- het volgende:
[..]
Waarom mag hij niet gewoon z’n mening geven zonder aangevallen te worden? Veel mocro ouders zitten ook niet te wachten op niet-Marokkaanse schoonkinderen. Sterker nog: in veel gevallen worden ze zelfs verstoten of erger. Zie knuffel Marokkaan Aboutaleb.
Dus je kinderen mogen niet thuiskomen met een groot deel van de allochtone gemeenschappen die notoir racistisch zijn? In tegendeel tot autochtonen die een van de minst racistische mensen ter wereld zijn?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 21:43 schreef Raw85 het volgende:
M’n toekomstige kinderen moeten vooral zelf kiezen met wie ze samen willen zijn maar van die smerige racistische proleten als TS zou ik niet erg blij worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |