Oh yeahquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Stoofpeertjes. En als je het helemaal bont wil maken een warme chocolade saus er bij. Een saus van echte chocolade die hard wordt om het peertje.
Ze kijken een beetje....alsof ze het ook allemaal niet weten met dat kint in de kribbe.quote:
Zolang er geen zout bij komt kan dat volgens mij wel. Denk dat bepaalde kruiden ook geen goed idee isquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las in een of ander blad dat je havermout in bakvet kunt strooien, dat dan kunt laten uitharden en het aan de vogels voeren. Maar dat lijkt me alleen met boter een goed idee?
Pindakaas lijkt me een beter idee. Maar is het niet een beetje vroeg nog om vogels te voeren?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las in een of ander blad dat je havermout in bakvet kunt strooien, dat dan kunt laten uitharden en het aan de vogels voeren. Maar dat lijkt me alleen met boter een goed idee?
Vroeger deed je dat in je frituurvet, ossenwit. Het lijkt mij niet optimaal het in margarine te gaan doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je margarine boter noemt, noem dan frituurvet dan ook gewoon Diamant.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vroeger deed je dat in je frituurvet, ossenwit. Het lijkt mij niet optimaal het in margarine te gaan doen.
Sterkte voor haarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meubelmakert heeft morgen een operatie, en moet om 7(!) Uur in het ziekenhuis zijn. Bedtijd dus.
Gelukkig deed ie als bakker geen patisseriequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je margarine boter noemt, noem dan frituurvet dan ook gewoon Diamant.
Ik lees bakvet als margarine in die context.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je margarine boter noemt, noem dan frituurvet dan ook gewoon Diamant.
Voorspoedig herstel voor Ise💐quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meubelmakert heeft morgen een operatie, en moet om 7(!) Uur in het ziekenhuis zijn. Bedtijd dus.
Sterkte voor haar!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |