abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2023 @ 13:10:04 #226
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211075245
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 19:35 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Je bent een ambtenaar van een gemeente afdeling trouwzaken.....?
Lol, jij denkt serieus dat het zich tot dat soort niches beperkt? Ik werk behoorlijk corporate, onze RvB + onderliggende mgt laag moet op diversiteitstraining omdat er ergens in een enquête iemand "racisme" geschreeuwd heeft. Tevens wordt het vast onderdeel voor mensen die een mgt positie ambiëren.

En dan te bedenken dat iedereen batshit zou gaan als daar geen diversiteitsofficer maar een Jehova zou staan die zijn dogma mocht propageren.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 25 oktober 2023 @ 13:19:07 #227
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_211075350
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 oktober 2023 17:40 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik lees niet alleen de zogenaamde kwsliteitskranten maar ook de pulp als de Telegraaf, en het in toenemende mate verpulpte AD. Ik ben het met je eens dat de kwaliteit in de breedte achteruit gegaan is, maar ik lees een krant niet om het overal mee eens te zijn. Verder valt het me op dat het qua informatievoorziening (volledigheid, neutraal gebracht) wel goed zit bij NRC en Trouw. De duiding is natuurlijk wel gekleurd maar dat is bij elke krant.

Maar bij met name de Telegraaf is de informatievoorziening ook niet okay. De T heeft er een handje van om dingen die niet in hun straatje/duiding passen weg te laten, en de nadruk te leggen op dingen die soms futiel zijn maar wel voor een hoop heisa kunnen zorgen. Als er één krant is die de feiten gekleurd of onvolledig brengt is het echt de T, niet Trouw of NRC.
We hebben in het huidige conflict Israel - Palestina gezien dat ook de informatie voorziening bij bijvoorbeeld een NRC niet okay is. En ook NRC en Trouw laten onderwerpen die niet in hun straatje passen weg. In het geval van Trouw is de hele letter en geest redactie eruit geflikkerd en die bijlage opgeheven omdat die te conservatief zou zijn geweest volgens jongere medewerkers "van een bepaald signatuur". En een tijd geleden hebben al die kranten een poging gedaan om Jordan Peterson te duiden, toen die voor het eerst een beetje tractie kreeg. Als je dan niet verder komt dan Cathy Newman dan mag dat geen onafhankelijke journalistiek meer heten.

De T is gekleurd, dat is de VK ook. Daar is in principe niets mis mee, zolang men daar ook maar duidelijk over is. Ik vind de VK overigens nog het meest kritisch op zichzelf in dat opzicht. Enfin, ik erger me dus ook niet aan de T of de VK, want je weet wat je koopt. Net als dat ik ook niet ga mopperen op Joop of Geenstijl. Dat is zoiets als op het hockeyveld gaan staan zeiken dat er zo weinig voetballers zijn.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_211077567
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:10 schreef AgLarrr het volgende:

[..]
Lol, jij denkt serieus dat het zich tot dat soort niches beperkt? Ik werk behoorlijk corporate, onze RvB + onderliggende mgt laag moet op diversiteitstraining omdat er ergens in een enquête iemand "racisme" geschreeuwd heeft. Tevens wordt het vast onderdeel voor mensen die een mgt positie ambiëren.

En dan te bedenken dat iedereen batshit zou gaan als daar geen diversiteitsofficer maar een Jehova zou staan die zijn dogma mocht propageren.
Ik voel je probleem.
pi_211077674
Tim liep eigenlijk weinig risico. Ga je dan een rare docu maken over iets wat weinig zegt? We hebben toch ook een verward iemand eerder gehad. Met een vuurapen live in een nieuwsprogramma? Dat was ook iemand die in de war was.
pi_211078570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 16:33 schreef Jaroon het volgende:
Tim liep eigenlijk weinig risico. Ga je dan een rare docu maken over iets wat weinig zegt? We hebben toch ook een verward iemand eerder gehad. Met een vuurapen live in een nieuwsprogramma? Dat was ook iemand die in de war was.
Alles wat Tim overkomt is heeeeel ergggg.... en moet tot de laatste molecuul uitgemolken worden.

Ik weet nog een keer dat hij uit een pand werd gezet door iemand omdat Tim strontvervelend had gedaan en daarbij had hij ook een draai om zijn oren gekregen (volledig verdient, ook al moet iemand zijn handen thuishouden). Maakte hij toen ook al zoveel misbaar over.

Het is gewoon een slapjanus die helemaal niets kan. Maar in bepaalde kringen ben je dan alsnog een held als je maar de juiste toverwoorden uitkraamt.
pi_211078583
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 17:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Alles wat Tim overkomt is heeeeel ergggg.... en moet tot de laatste molecuul uitgemolken worden.

Ik weet nog een keer dat hij uit een pand werd gezet door iemand omdat Tim strontvervelend had gedaan en daarbij had hij ook een draai om zijn oren gekregen (volledig verdient, ook al moet iemand zijn handen thuishouden). Maakte hij toen ook al zoveel misbaar over.

Het is gewoon een slapjanus die helemaal niets kan. Maar in bepaalde kringen ben je dan alsnog een held als je maar de juiste toverwoorden uitkraamt.
Die heeft zichzelf helemaal gemaakt. Een janker.
pi_211078720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 17:50 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Die heeft zichzelf helemaal gemaakt. Een janker.
Zelfs zijn vrouw was al snel opgedroogd van hem. En die hoort tot hetzelfde kaliber idioten.
pi_211079102
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:06 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Zelfs zijn vrouw was al snel opgedroogd van hem. En die hoort tot hetzelfde kaliber idioten.
En hij kreeg een prijs. Verder is er weinig te zeggen over de man.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')