deka is een supermarkt tochquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:59 schreef essnhills het volgende:
Oh die snugglehoodies van de Deka zijn ook super comfortabel en hebben teddyvoering.
Straks nog maar eentje meenemen als ze er nog liggen. Of 2
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:59 schreef essnhills het volgende:
Oh die snugglehoodies van de Deka zijn ook super comfortabel en hebben teddyvoering.
Ja, maar ze hebben altijd 1 schap met wisselende andere zooi.quote:
ah oke. er zit er hier volgens mij geen 1 in de buurt dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben altijd 1 schap met wisselende andere zooi.
Heb er ook wel eens theekopjes gekocht, en flexibele rekbare deksels
Nee is zo'n regionale meer. Net zoals dat hier geen Hoogvliet en Jan Linders enzo zittenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
ah oke. er zit er hier volgens mij geen 1 in de buurt dus ik zou het niet weten
Aanbieding is in ieder geval nog geldig.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:59 schreef essnhills het volgende:
Ja heb deze maandag gekochtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aanbieding is in ieder geval nog geldig.
Hopelijk hebben ze ze hier nog, zo even kijken.quote:
dat wordt weer op werk etenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah godver, komt er een pakket wat ze waarschijnlijk weer ergens ruim na 17 uur aan komen bieden. Echt zo'n hekel aan.
Ja ik ga zo die kant op als ik mijn thee op hebquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze hier nog, zo even kijken.
Nee, dit zou er voor 18u moeten zijn, als kerel dat nog een keer flikt, gaat 'ie zelf maar kamperen hier.quote:
altijd hetzelfde met die mannen hequote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dit zou er voor 18u moeten zijn, als kerel dat nog een keer flikt, gaat 'ie zelf maar kamperen hier.Of stuurt 'ie het maar direct naar een pakketpunt.
Heb even op de site gekeken en ik ga straks ook even langs de dekaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze ze hier nog, zo even kijken.
Gadver.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:08 schreef dud0r het volgende:
ik ga zo een beker chai latte maken denk ik
En dan zaterdag ook nog.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:08 schreef dud0r het volgende:
dit seizoen is niet goed voor m'n calorieën intake
je bent zelfquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |