Is wel lekker voor de koude dagen.. wanneer wordt t daar wat kouder of helemaal niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIk denk iets Donkers, maar heb nog niet gekozen. Ik brouw meestal maar 1 a 2x per jaar, want het is te heet om vaker te doen
Maak ons maar jaloers met je "het is te heet"quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Weet ik nog nietIk denk iets Donkers, maar heb nog niet gekozen. Ik brouw meestal maar 1 a 2x per jaar, want het is te heet om vaker te doen
Ja, bier in wijnvaten laten rijpen is niet ongebruikelijk. Nooit gedaan, want die vaten zijn best groot. Maar houtsnippers kan natuurlijk ook om het na te bootsenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat bestaat hoor, bier op wijnvaten. Ik heb nog een zelfgebrouwen biertje van @:Prisha liggen. Die ga ik binnenkort open trekken.
In december is het pas koud daar, 23 gradenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is wel lekker voor de koude dagen.. wanneer wordt t daar wat kouder of helemaal niet?
Als je jaloers wordt van 3 maanden 30+ celcius met 80% luchtvochtigheid, dan graag gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maak ons maar jaloers met je "het is te heet"
Mooien TT hoor, al zal FF teleurgesteld zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:57 schreef Shii het volgende:
Had het niet meteen door dat ik lapo had.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In december is het pas koud daar, 23 graden
Je bent ook al weer een dagje ouder, het is je vergevenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:57 schreef Shii het volgende:
Had het niet meteen door dat ik lapo had.
Zou je dat willen ruilen met 3 maanden, 5-10 graden, regen en wind?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je jaloers wordt van 3 maanden 30+ celcius met 80% luchtvochtigheid, dan graag gedaan
Dat valt best mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooien TT hoor, al zal FF teleurgesteld zijn.
Liep ooit met een groep in de jungle, in Thailand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doe niet aan naamtopics.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooien TT hoor, al zal FF teleurgesteld zijn.
Vanmorgen om 11 uur was het hier een gevoelstemperatuur van 5 gradenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent ook al weer een dagje ouder, het is je vergeven
Gelukkig, anders had ik uiteraard de TT even aangepastquote:
Het duurde wel heel lang,quote:
Ah dat zijn betere temperaturenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kom niet aan mijn TT.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, anders had ik uiteraard de TT even aangepast
En dan die wind erbijquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen om 11 uur was het hier een gevoelstemperatuur van 5 graden
Dat is voor ons maar moeilijk te bevatten, niet dat wij van die ijskoude winters hebben, maar toch.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Liep ooit met een groep in de jungle, in Thailand.
Paar gidsen erbij ook.
Die vertelden 's avonds, toen het rond een graad of 30 was dat het een paar jaar terug heel koud was geworden in de 'winter' daar. Toen moesten de zwervers etc van straat, het was wel 10 graden geworden.
Vooral de Canadezen die in de groep zaten konden zich toch even niet inhouden
Wij ook wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |