Ja snap dit lijstje wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:00 schreef Sableheart het volgende:
enigszins opties voor mij:
12. Matt Blxck
3. ERBA’
7. Greta Tude
6. Sarah Bonucci
Maar ik verwacht ze niet in de finale.
Ja, kan je je voorstellen dat ze ooit dachten "we sturen dit naar een kinderwedstrijd!"?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:24 schreef H_T het volgende:
Mijn hemel, wat een vreselijk lied als interval
Was dat echt de juniorinzending?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, kan je je voorstellen dat ze ooit dachten "we sturen dit naar een kinderwedstrijd!"?
Zeker als je nu nog steeds naar die 5 minuten klok zit te kijken.quote:
Ik zit gewoon naar een overbodig optreden van The Busker te kijkenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeker als je nu nog steeds naar die 5 minuten klok zit te kijken.
Misschien helpt het om op play te drukken, dat driehoekje.
En daarna nog een reclamebreakquote:Op zaterdag 3 februari 2024 23:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zit gewoon naar een overbodig optreden van The Busker te kijken
En dat voor een uitslag die weinig mensen echt boeitquote:Op zondag 4 februari 2024 00:02 schreef molloot200 het volgende:
Ze maken er een soort eigen Sanremo van, dit had een halfuur geleden al klaar moeten zijn en eerder dan Spanje afgelopen moeten zijn.
Mevrouw heeft een andere jurk aan denk ik en die goochelaar rechts heeft nog geen leuke truc gedaanquote:
Oké top, dan ben ik up to datequote:Op zondag 4 februari 2024 00:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Mevrouw heeft een andere jurk aan denk ik en die goochelaar rechts heeft nog geen leuke truc gedaan
Het is een studio in Malta. Zo veel ruimte hebben ze niet.quote:Op zondag 4 februari 2024 00:12 schreef Strani het volgende:
Zitten alle kandidaten nou op/rond één bank?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |