En dan neem je als artiesten naam ook Kurt Calleja?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:26 schreef NailQueen het volgende:
Ik lees dat Kurt Calleja niet dezelfde artiest is die in 2012 heeft meegedaan. Dit is een ander artiest die ook Kurt Calleja heet. Lekker verwarrend. Een link naar onze Wiwi vriendjes: https://wiwibloggs.com/20(...)mi-finalists/278070/
(Helaas geen voetjes dus)
Maar wat leuk dat @:Moira meedoet
Ergens wel jammer dat Aiden niet terugkomt. Maar ik snap het ook wel na die ophef van vorig jaar. Hopelijk doet hij nog een keer mee voor San Marino ofzo.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 20:59 schreef Momo het volgende:
Jongens https://live.esc-plus.com/ mag weer voor het eerst worden aangeslingerd
Maltese Serhat!quote:Op vrijdag 27 oktober 2023 22:10 schreef NailQueen het volgende:
Nou, dat is de eerste kannonvoer van dit jaar
https://www.reddit.com/r/(...)vision_song_contest/quote:The televotes will be combined with the votes of an expert jury to create a combined ranking of all 36 entries, and the top 12 at the end of the semi-final phase will qualify to the final in January. They will receive a grant of ¤5,000 to produce music videos for their entries that will be aired in the final alongside live-on-tape performances of their entries, due to be filmed in December.
Hoeft niet voorzichtig hoorquote:Op vrijdag 24 november 2023 23:34 schreef NailQueen het volgende:
We kunnen wel voorzichtig concluderen dat Malta niet de winnaar van 2024 in handen heeft
quote:Op donderdag 1 februari 2024 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Running order voor zaterdag
1. Janvil
2. Haley Azzopardi
3. ERBA’
4. Nathan
5. Lisa Gauci
6. Sarah Bonucci
7. Greta Tude
8. Miriana Conte
9. Ryan Hili
10. Gail
11. Denise
12. Matt Blxck
Gebrek aan concurrentie?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:24 schreef Sableheart het volgende:
In plaats van een interview voor ieder nummer, doen ze alle interviews aan het begin...
Hoe houdt deze zender zijn kijkers vast?
Nummer 3 tot nu toe de beste, maar niet echt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Zit er iets tussen dat de moeite van terugkijken waard is?
Na de eerste 4 nummers was het weer geklets, gevolgd door reclame nu. Dan is er in Spanje meer te zien.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:06 schreef H_T het volgende:
Ik haak even aan. De Spaanse nummers heb ik al gehoord
terechte beschrijving inderdaad.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:14 schreef H_T het volgende:
Zowaar een liedjeZo een die al 30 keer geweest is, maar toch
SloMo min minquote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:19 schreef H_T het volgende:
Loop gaat wel, maar je mist er ook weinig aan als het er niet is
Ik heb reclamequote:
Ik kijk via esc-plusquote:
Hahaha hoe dan? Dit mag nog niet eens de veters strikken van Joost.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
Zag mensen Matt Black al vergelijken met Joost...
Dan hebben ze de teksten van Joost niet bekeken.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 22:58 schreef Momo het volgende:
Zag mensen Matt Black al vergelijken met Joost...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |