quote:Het openhartige verhaal van Karin Bloemen over haar jeugd. ‘Als meisje was ik voortdurend op mijn qui-vive. Een vriendinnetje vroeg ooit, toen we van school naar huis terugliepen, waarom ik steeds over mijn schouder keek? Deed ik dat? Ik was me nergens van bewust.’
Over wie is deze memoire?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:45 schreef Rianne84 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze staat ook nog op m'n lijstje
Twijfelachtige celebrityquote:Op maandag 23 oktober 2023 11:03 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Het is een autobiografie van Carry Slee
quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft iemand de autobiografie van Paris Hilton gelezen? Die wil ik stiekem nog wel hebben.
Die inderdaad. Ik ben daar wel benieuwd naar.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoop dat die een ghostwriter had...
Waarschijnlijk omdat ze zich dommer voordoet dan ze isquote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Paris is overigens slim dus waarom je dat specifiek bij haar benoemt,?
Niet veel meer. Eigenlijk überhaupt bijna niet. Ze heeft ook heel hard gestreden voor erkenning van (fysiek, seksueel, mentaal en psychologisch) misbruik door boarding schools etc. Daar is ze zelf ook slachtoffer van en heeft ook getuigd tegen die specifieke school (in Utah).quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze zich dommer voordoet dan ze is
quote:
Is het boek van Perry een aanrader? Ik zit zelf in het 12 stappenprogramma, dus welicht wel om die reden.quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Sensaaaaaaaaaaaasie natuurlijk. Mevrouw heeft drugs gesmokkeld naar een Belgisch festival. Dezelfde reden waarom de biografie van Matthew Perry me boeiend lijkt, al waren die eerste paar pagina's al een chaos van woorden en herinneringen.
Is ze echt slim? Dat domme is dus gespeeld? Nooit geweten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die inderdaad. Ik ben daar wel benieuwd naar.
W.b. ghostwriter: dat hebben alle bekende mensen, binnen- en buitenland, voor hun biografieën. Uitzonderingen daargelaten dan. Paris is overigens slim dus waarom je dat specifiek bij haar benoemt,?
Ik weet niet of je sarcastisch bent, maar in het geval van niet:quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:28 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Is ze echt slim? Dat domme is dus gespeeld? Nooit geweten.
Hij is overleden, het boek verklaart dat welquote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:25 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Is het boek van Perry een aanrader? Ik zit zelf in het 12 stappenprogramma, dus welicht wel om die reden.
Oh mijn God,quote:Op zondag 29 oktober 2023 07:29 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Hij is overleden, het boek verklaart dat wel
Ik denk dat het dan 1 grote trigger voor je is...quote:Op zaterdag 28 oktober 2023 19:25 schreef GwanGwaa het volgende:
[..]
Is het boek van Perry een aanrader? Ik zit zelf in het 12 stappenprogramma, dus welicht wel om die reden.
Net m'n beeldscherm een kwartslag gedraaid om het te kenne lezehquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Mijn oog viel op deze net op mijn werk. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen
[ link | afbeelding ]
Die ga ik denk ik ook lezen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
Toen dat boek uitkwam deelde iemand hier pdfjes uitquote:Op dinsdag 31 oktober 2023 14:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |