abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210992672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:52 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, het lijkt er eerder op dat iedereen zijn eigen waarheid bevestigd wil zien.
Dat is sinds de aanslag van Hamas al zo. Vraag is of je als media zo snel moet meegaan in frame van en aantal slachtoffers, en de schuld bij een partij leggen. Juist als je weet dat iedereen zijn eigen waarheid bevestigd wil zien. Sommige media zitten er ook met iets teveel eigen belang in qua als eerste een scoop willen hebben.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 08:58:47 #202
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210992677
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Dat is sinds de aanslag van Hamas al zo. Vraag is of je als media zo snel moet meegaan in frame van en aantal slachtoffers, en de schuld bij een partij leggen. Juist als je weet dat iedereen zijn eigen waarheid bevestigd wil zien. Sommige media zitten er ook met iets teveel eigen belang in qua als eerste een scoop willen hebben.
Vind dat wel meevallen eigenlijk, in Nederland heb ik nagenoeg geen (traditionele) media direct een vinger zien wijzen gisteravond. Dat een Al Jazeera dat wel doet, tsja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 08:59:15 #203
5428 crew  miss_sly
pi_210992679
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:55 schreef Scorpie het volgende:
Ik moet zeggen - GeenStijl heeft een redelijk complete tijdslijn met 2 verschillende visies op het geheel. Leest best goed weg.
Heb je een linkje?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_210992681
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Vind dat wel meevallen eigenlijk, in Nederland heb ik nagenoeg geen (traditionele) media direct een vinger zien wijzen gisteravond. Dat een Al Jazeera dat wel doet, tsja.
Mja, er werd toch vrij duidelijk gesproken/geschreven over een (Israëlisch) bombardement.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 09:01:19 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210992689
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:59 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Jij bent zo ongeveer de kampioen Whataboutism in dit topic, je grijpt de ene na de andere onbevestigde bron aan om aan te geven hoe kut Israël wel niet is.
Geef eens voorbeelden dan? Ik ben zo ongeveer de enige die bronnen verstrekt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210992693
twitter

Hoe de fuck zou hier een airstrike terecht moeten zijn gekomen?

(Geen gore te zien trouwens, ondanks de melding van X)
pi_210992700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:58 schreef Caland het volgende:

[..]
Nou ja, dat de NOS meteen een alert afgeeft vind ik vrij sensatiebelust eigenlijk. Zou interessant experiment zijn, de wereldwijde media die niks meer rapporteert over dit conflict, inclusief Iran, vs etc.
pi_210992703
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]

Ik zie geen impact krater, maar ik ben geen expert.
pi_210992705
quote:
[ twitter ]

Niet, gewoon de dagelijkse beschietingen op Israël gevolgd door een afgezwaaide raket die een parkeerplaats heeft geraakt en meteen massale propaganda van Hamas. Oorlogsmisdadigers die hun eigen mensen slachten om haat te creëren jegens Israël en het westen, het zou strafbaar moeten worden om die terroristen te supporteren.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 09:05:30 #211
5428 crew  miss_sly
pi_210992711
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:00 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Eens, en het zou ook eens goed zijn als ik deze reactie van jou eens één keer zou lezen op een comment van laten we zeggen Werkperd waar je tussen de regels doorleest dat hij dit conflict alleen maar meer wil aanwakkeren, Slayage die tot nu toe een 100% score heeft met nepnieuws of of misschien wel één van de users net boven je reactie wat al een week roepen dat Israël nepnieuws verkoopt. en daar allerlei verzonnen zonder bronnen onderbouwde onzin bij slepen.

Pretendeer niet "neutraal" te zijn als je alleen maar de aanval kunt openen jegens users hier met mijn mening, hier is een kleine tip, ik lees de reacties wat mij storen gewoon niet en reageer er niet op, kan ik jou ook aanraden, want jij hebt elke dag wel wat te klagen op de mensen die niet meelopen met de Hamas propaganda.
Ik lees lang niet alle posts, vandaar ook dat ik niet overal op reageer. Wat me mateloos irriteert is hoe jij telkens verwijst naar users in het topic die Hamas-supporter zouden zijn. Dat doe je nu weer, door mij te verwijten dat ik alleen maar iets zeg over mensen die niet met Hamas-propaganda meelopen, waarmee je bedoelt dat ik ook in ieder geval met die propaganda meeloop, maar eigenlijk gewoon een Hamas-supporter ben. Het zou mooi zijn als je eens zou inzien dat jouw beschuldigingen en polarisatie precies een probleem van deze tijd zijn.

Jij hebt ook duidelijk niet al mijn posts gelezen, anders zou je weten dat je verwijt niet terecht is.
pi_210992712
quote:
[ twitter ]

We zien een uitgebrande parkeerplaats, een veld met vieze doeken en een kapelletje dat verlaten is en waar nog wat spul ligt.

Dit zegt idd niet veel.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 09:05:54 #213
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210992713
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Nou ja, dat de NOS meteen een alert afgeeft vind ik vrij sensatiebelust eigenlijk.
Dat vind ik vrij normaal bij zo'n incident. Las gisteren ergens dat het het bloedigste incident in dat gebied in 20-30 jaar zou zijn (als de aantallen kloppen) en alle ogen van de wereld zijn er al op gericht.

Jij zou het afdoen met een alinea in het liveblog?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210992715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 08:48 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Jij bent 1 van de weinigen gelukkig die nog trapt in de leugens van Israel.
Er zijn meerdere onafhankelijke organisaties in de Gaza-strook maar ook in Lebanon die de oorlogsmisdaden van Israel al benoemd hebben.

Ja, Hamas doet ook vreselijke dingen. Echter dat Israel dat nog 100x erger na doet is allang vastgesteld door o.a. de VN.
:')
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_210992722
En nu nog iemand die er - in tegenstelling tot mij - wel verstand van heeft:

twitter
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 09:06:58 #216
5428 crew  miss_sly
pi_210992724
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:04 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Niet, gewoon de dagelijkse beschietingen op Israël gevolgd door een afgezwaaide raket die een parkeerplaats heeft geraakt en meteen massale propaganda van Hamas. Oorlogsmisdadigers die hun eigen mensen slachten om haat te creëren jegens Israël en het westen, het zou strafbaar moeten worden om die terroristen te supporteren.
Knap dat jij zonder onderzoeken precies weet hoe het zit. Chapeau.
pi_210992725
Voor de duidelijkheid:

Het ziekenhuis is niet verwoest
Impact was op het parkeerterrein
Veel slachtoffers maar hoeveel is nog niet duidelijk, maar waarschijnlijk schuilden er veel burgers op de parkeerplaats wat het hoge aantal slachtoffers kan verklaren.

Het ziekenhuis is dus NIET ontploft.
pi_210992741
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:05 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat vind ik vrij normaal bij zo'n incident. Las gisteren ergens dat het het bloedigste incident in dat gebied in 20-30 jaar zou zijn (als de aantallen kloppen) en alle ogen van de wereld zijn er al op gericht.

Jij zou het afdoen met een alinea in het liveblog?
Ik zou inderdaad niet meteen een alert doen met de strekking van bloedbad en tussen aanhalingstekens de duiding van 1 partij. Maar goed, ik vind dan ook dat die alerts te pas en te onpas worden ingezet. Geruchten over een incident met die omvang en die gevoeligheid zou ik niet zomaar de wereld in slingeren.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 09:09:41 #219
236264 crew  capricia
pi_210992743
quote:
Goed verhaal van GS. Dank!
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_210992745
Israel de schuld in de schoenen van Islamitische Jihad schuiven qua de verwoesting van dat ziekenhuis

:{
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  woensdag 18 oktober 2023 @ 09:10:42 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_210992751
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
Ik zou inderdaad niet meteen een alert doen met de strekking van bloedbad en tussen aanhalingstekens de duiding van 1 partij. Maar goed, ik vind dan ook dat die alerts te pas en te onpas worden ingezet. Geruchten over een incident met die omvang en die gevoeligheid zou ik niet zomaar de wereld in slingeren.
Dat ben ik wel met je eens, (extreme) voorzichtigheid is geboden. Helemaal bij zo'n deels propagandaoorlog.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_210992758
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik lees lang niet alle posts, vandaar ook dat ik niet overal op reageer. Wat me mateloos irriteert is hoe jij telkens verwijst naar users in het topic die Hamas-supporter zouden zijn. Dat doe je nu weer, door mij te verwijten dat ik alleen maar iets zeg over mensen die niet met Hamas-propaganda meelopen, waarmee je bedoelt dat ik ook in ieder geval met die propaganda meeloop, maar eigenlijk gewoon een Hamas-supporter ben. Het zou mooi zijn als je eens zou inzien dat jouw beschuldigingen en polarisatie precies een probleem van deze tijd zijn.

Jij hebt ook duidelijk niet al mijn posts gelezen, anders zou je weten dat je verwijt niet terecht is.
Nufff said, beste miss_sly, jij stoort je aan mij, dat kan, maar ik overtreed geen regel, houd mij aan de regels dus wat kun je anders nog doen dan mijn comments niet lezen? Weet je wat mij stoort, het volk wat zo'n haat ventileert tegen ons tegen het westen dat stoort mij, de radicalen die in het westen gewelddadig de straat op gaan omdat er een constante stroom van propaganda uit de islamitische wereld komt, een geest die we nooit meer in de fles zullen krijgen omdat die mensen 100% overtuigd zijn dat het westen liegt, het westen waar ze veelal zelf in wonen. En als mensen hier het gevaar niet van inzien dan kan ik het ook niet helpen, we spreken elkaar wel weer na de zoveelste aanslag gecreëerd door constant maar die propaganda stroom uit die wereld te tolereren, eens zien of we achteraf na de zoveelste doden ons eens achter de oren krabben en ons afvragen of het wel verstandig om een volk wat zo overloopt van emotie en zo gehersenspoeld is bloot te stellen voor zoveel ziekelijke propaganda van mensen met een aangeboren westenhaat.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_210992766
quote:
7s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Knap dat jij zonder onderzoeken precies weet hoe het zit. Chapeau.
Knap dat jij wederom deze opmerking niet maakt bij anderen die 100% zeker weten dat Israël erachter zit. Ik ga je vanaf nu negeren miss_sly, ik kan het jou ook aanraden.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 09:12:17 #224
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_210992770
De kans lijkt mij nu vrij groot dat Israël er niet achter zat.
pi_210992771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 09:09 schreef TheVoice4ever het volgende:
Israel de schuld in de schoenen van Islamitische Jihad schuiven qua de verwoesting van dat ziekenhuis

:{
Mja, vooralsnog hebben we geen beelden van een verwoest ziekenhuis. En de beelden uit Gaza die we wel hebben, zijn van het parkeerterrein en duiden in ieder geval niet op een standaardbom die Israël gebruikt.

Laten we op meer feiten wachten voor we conclusies trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')