Zou ik dan na zoveel jaar mijn signature eindelijk eens moeten aanpassen, denk je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als ik iets heb opgestoken van 2 decennia fok!ken is het wel dat het nogal zeldzaam is dat iemand ergens over van mening verandert.
Ik vind de tweet niet extreem?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar is die tweet echt verstuurd of heeft iemand een tweet aangepast met paint?
Dat gaat sowieso niet gebeuren. Hamas verdrijven is Gaza kapotbombarderen en een Hamas 2.0 daarmee creërenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:20 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn ze gestorven door agressieve terroristische daden van hun eigen oppressor Hamas.
Dat kun je enigszins goedmaken door het volk daarvan voorgoed te verlossen.
Heeft Israël toch niet gedaan! Ze zouden gek zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:22 schreef Werkperd het volgende:
Vliegtuig Biden richting Israël is gestegen.
Laatste aanval van Israël op het ziekenhuis heeft Amerika in een zeer moeilijke situatie geplaatst. Ben benieuwd hoe dit verder gaat uitpakken.
En wat als Israël dit heeft gedaan? Dan slaat het toch nergens op wat je nu zegt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:22 schreef Pleun2011 het volgende:
De bewering dat Israël kinderen bombardeert is van dezelfde orde als Putin die beweert dat Oekraïne bestaat uit nazi's.
Hoe dít ook verder afloopt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:22 schreef Werkperd het volgende:
Laatste aanval van Israël op het ziekenhuis heeft Amerika in een zeer moeilijke situatie geplaatst. Ben benieuwd hoe dit verder gaat uitpakken.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:19 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hoor hem voornamelijk over pepperspray praten?
Staat gewoon hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar is die tweet echt verstuurd of heeft iemand een tweet aangepast met paint?
Uitstekende geopolitieke analyse. Eindelijk eens iemand zonder persoonlijke mening. Hoog nodig in dit topic. Zou tijd worden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:22 schreef Werkperd het volgende:
Hamas verdrijven lijkt me het hoofddoel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gaat sowieso niet gebeuren. Hamas verdrijven is Gaza kapotbombarderen en een Hamas 2.0 daarmee creëren
Ik zie analyses die richting Palestijnen zelf wijzen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:23 schreef Newone82 het volgende:
[..]
En wat als Israël dit heeft gedaan? Dan slaat het toch nergens op wat je nu zegt.
vrij laten in ruil voor voedsel en stoppen met bombarderenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:56 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe stel je je dat voor, dat onderhandelen ?
Ik zie hem daar met die zwarte vlag jaquote:
Het is dus een gedeelte van een toespraak van twee dagen geleden.quote:
quote:This is a struggle between the children of light and the children of darkness, between humanity and the law of the jungle. We saw this in the horrors that the reprehensible murderers perpetrated in the communities of the area adjacent to the Gaza Strip, and in the killing field at a festival in Re'im.
Prime Minister Benjamin Netanyahu, today (Monday, 16 October 2023), at the opening of the Winter Assembly of the 25th Knesset's Second Session [translated from Hebrew]:
"This is a moment of genuine struggle against those who have risen up against us to destroy us. Our goal is victory – a crushing victory over Hamas, toppling its regime and removing its threat to the State of Israel once and for all.
Dat is dus niet bewezen dus je stelligheid van je eerdere teksten zijn redelijk stupide.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 00:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik zie analyses die richting Palestijnen zelf wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |