Ja, je moet zo’n onderdrukking met creativiteit benaderen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:46 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De eerste stap blijft: anticonceptie in het leidingwater. Anders heb je in 2050 zeven miljoen mensen in de Gazastrook, en zoals Hugo de Jonge ook zegt: daar valt niet tegen op te bouwen.
Flinke raket ook. Lijkt eerder professioneel dan dat knutselspul van Hamas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:43 schreef Confetti het volgende:
Ik heb niet eerder gehoord over afzwaaiers die een heel gebouw laten instorten. Natuurlijk kan het ook een munitiedepot hebben geraakt, maar ook dat heb ik niet eerder gehoord.
Heel toevallig dat er nu opeens een 'afzwaaier' is.
Waarom zouden de Isralirs hun bondgenoten aanvallen? Ow wacht..quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het Duitse kanseliersvliegtuig is gevacueerd en alle officials liggen op de grond om te schuilen voor de overvliegende raketten.
Of dat meisjes onder de 15 niet ongesteld worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Inderdaad. Bijvoorbeeld dat Palestina zogenaamd ooit een onafhankelijke, Arabische & Islamtische staat was met zelfbestuur.
Russen, wat een treurig volk is dat.quote:
Zaten er ook Duitsers in het ziekenhuis? Je hebt de puzzel mogelijk opgelostquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Waarom zouden de Isralirs hun bondgenoten aanvallen? Ow wacht..
Rusland, haha, de ironie.quote:
Hoe zag je dat voor je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef bertrandtraore het volgende:
Als we Isral en Palestina nu verplicht samen laten deelnemen aan de Olympische Spelen. Zou dat verbroederend kunnen werken?
Dat laatste kan prima, zeker Iran hoeft aan niemand verantwoording af te leggen. Gezichtsverlies willen ze niet leiden, maar een beetje dreigende taal voor de binnenlandse media is vaak al genoeg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Flinke raket ook. Lijkt eerder professioneel dan dat knutselspul van Hamas.
En trouwens, Hezbollah en Iran kunnen nu toch echt niet meer zich niet er in mengen...
Palestina is geen erkend land,kan niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef bertrandtraore het volgende:
Als we Isral en Palestina nu verplicht samen laten deelnemen aan de Olympische Spelen. Zou dat verbroederend kunnen werken?
Geopolitiek is net de Speld.quote:
Iets meer info van wat ze beweren:quote:
Wo is die Luftwaffe?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:47 schreef Momo het volgende:
[..]
Het vliegtuig van de bondskanselier in Tel Aviv werd voor vertrek gevacueerd vanwege alarm. Wolfgang, Heidi, Werner, Karl-Heinz liggen op het asfalt om dekking te zoeken. Twee raketten zichtbaar vanaf Iron Dome sloegen boven het vliegveld
10% of 20% ofzo van die Hamas raketten doen het niet, of niet goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:43 schreef Confetti het volgende:
Ik heb niet eerder gehoord over afzwaaiers die een heel gebouw laten instorten. Natuurlijk kan het ook een munitiedepot hebben geraakt, maar ook dat heb ik niet eerder gehoord.
Heel toevallig dat er nu opeens een 'afzwaaier' is.
Dat is een keer geprobeerd in Mnchen 🫣quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:49 schreef bertrandtraore het volgende:
Dat deed niet echt kwaad of zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoe zag je dat voor je?
Net zoals Noord-Zuid en Zuid-Korea dat eens deden bij de Winterspelen?
Dat komt niet overeen met wat ik vandaag eerder heb gezien. Daar kregen de Palestijnen te horen dat ze het ziekenhuis maar moeten verlaten. Waarop de dokters daar zeiden: Ik ga mijn patinten niet verlaten, al betekent het mijn doodquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |