Het indekken is begonnen zie ik…quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Feitelijk doet het er niet eens toe, althans mij boeit het in het algemeen wat minder. Het feit dat iedereen meteen gaat vingerwijzen ipv treurt om de doden is wmb extra pijnlijk.
Is wel gelijk je eventuele cellentekort voor de komende tig jaar opgelost.quote:
Hamas en Hezbollah hebben hetzelfde doel. Complete uitroeiing van de Joden in dat gebied.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Waarom Hamas Isra雔 aanvalt is wel min of meer duidelijk, en 'we willen onze eigen staat' enzo (even los van wat je daar van denkt), maar wat is de bedoeling van Hezbollah eigenlijk? Ik geloof nooit dat het puur uit steun voor Hamas is, Hezbollah heeft zelf ongetwijfeld ook een bepaald doel?
Heb je het nieuws van de laatste weken niet gehoord? De kolonisten schuwen geweld niet en krijgen wapens van de IDF.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb je de aflopen 10 jaar geen nieuws gevolgd? Huizen van Palestijnen die daar gewoon wonen worden juist gesloopt zodat er Joden voor in de plaats kunnen wonen. Ze leven als tweederangs burgers.
Ah die zie ik meer richting anti Isra雔 dan pro Hamas maar dat ligt wellicht aan mij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mutant01. Vast nog wel iemand die ik vergeet, zijn er niet heel veel gelukkig.
Tot over 3 dagen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:29 schreef GewoonUitNL het volgende:
[..]
Moge Allah jou leiden of je nek breken
Proxy leger van Iranquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Waarom Hamas Isra雔 aanvalt is wel min of meer duidelijk, en 'we willen onze eigen staat' enzo (even los van wat je daar van denkt), maar wat is de bedoeling van Hezbollah eigenlijk?
Beide hetzelfde doel: totale vernietiging van Isra雔. Beide zijn ook door Iran gefinancierde en getrainde terreurgroepen. Hezbollah is alleen groter en sterker en functioneert ook als legitieme politieke partij in Libanon. Is daar zelfs de tweede grootste partij van het land.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Waarom Hamas Isra雔 aanvalt is wel min of meer duidelijk, en 'we willen onze eigen staat' enzo (even los van wat je daar van denkt), maar wat is de bedoeling van Hezbollah eigenlijk? Ik geloof nooit dat het puur uit steun voor Hamas is, Hezbollah heeft zelf ongetwijfeld ook een bepaald doel?
Isra雔 vernietigen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
We staan er anders is en dat is helemaal primaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zie dit eerder leiden tot een de雜calatie, mocht Isra雔 dus inderdaad achter deze raketinslag zitten.
Ja, lees mijn post nog eens.quote:
Iemand die dit conflict reduceert tot representatieven van het blanke volk tegen de onderdrukte Moslims kan ik echt geen medelijden mee hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:29 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah die zie ik meer richting anti Isra雔 dan pro Hamas maar dat ligt wellicht aan mij.
Hij heeft het zwaar want er zijn hier in dit topic wel heel veel Isra雔-is-heilig wappies. Arme mutant
Ja ik kan lezen. Maar dat is dus alleen een eis voor het vrijlaten van militairen. Niet van burgers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja, lees mijn post nog eens.
capricia in NWS / Oorlog Isra雔 - Hamas - Palestina #99
Alle Palestijnse gevangenen zeg ik.
Die waren ze al decennia kwijt. Echt hoor, als iemand die beide partijen niet kan uitstaan is het lachwekkend om te zien hoe aanhangers van beide partijen (die eigenlijk geen enkele band hebben met de regio) constant net doen alsof hun kant van die engeltjes zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:25 schreef Nattekat het volgende:
Er kan me echt niet snel genoeg keihard bewijs opduiken dat deze raket uit Gaza zelf komt, en dat ze inderdaad ammunitie hadden opgeslagen daar. Als het dan toch volledig Isra雔 is geweest, zijn ze de morele hoge grond wel een klein beetje kwijt nu.
Nee joh, ze bouwen daar gewoon huisjes en doen nog geen vlieg kwaad.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Heb je de aflopen 10 jaar geen nieuws gevolgd? Huizen van Palestijnen die daar gewoon wonen worden juist gesloopt zodat er Joden voor in de plaats kunnen wonen. Ze leven als tweederangs burgers.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:27 schreef bertrandtraore het volgende:
Ik denk dat alleen een nieuwe kruistocht die regio nog kan helpen.
Wat bedoel je precies? Ik heb nimmer een verantwoordelijke partij aangewezen. Mocht je daar op doelen.quote:
Ah moest ook wel. Wel opmerkelijk dat die lui nog iets explosiefs of brandbaars hadden liggen. Ze hadden nog nooit zoveel raketten in zo’n korte tijd afgevuurd en brandstof is daar zeldzamer dan goud.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnt een secundaire explosie geweest te zijn, dus ammunitie dat daar lag. Lijkt me ook wel heel sterk, zelfs voor Isra雔 vind ik dit een gigantische boem.
Zoals verwacht dus. Gelukkig hebben de bloeddorstige moslims nog geen conclusies getrokken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef HowardRoark het volgende:
In Isra雔 stelt men nu dat het inderdaad met zekerheid om een afgeslagen raket van Hamas zou gaan.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:28 schreef heywoodu het volgende:
Kees closed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:33 schreef HowardRoark het volgende:
In Isra雔 stelt men nu dat het inderdaad met zekerheid om een afgeslagen raket van Hamas zou gaan.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |