Vorig jaar met de rookmelders plaatsen ging het net zo.quote:
Die ging hier een paar maand geleden ineens af in de ochtend, schrok mij de pleuris..bleek de batterij leeg te zijnquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vorig jaar met de rookmelders plaatsen ging het net zo.
Die van ons hebben garantie van 10 jaar.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die ging hier een paar maand geleden ineens af in de ochtend, schrok mij de pleuris..bleek de batterij leeg te zijn
Geen idee hoeveel garantie hier op zit, maar is nog vrij nieuwquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van ons hebben garantie van 10 jaar.
Lawaai maken ze wel.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel garantie hier op zit, maar is nog vrij nieuw
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.quote:Op dinsdag 14 november 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh heer
O vervelend dat je daar wakker van ligt,
Ik heb hem ooit ook eens gehad en was ook bang maar viel mij heel erg mee.
Lang wachten weer op de uitslagen zeg
Hey boef.quote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.Verder weer bloedprikken morgen. Misschien ook weer blaasontsteking.
Oeps foutje sorry, jij bent in ieder geval wel goed wakkerquote:Op dinsdag 14 november 2023 11:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grapje kwa uitslapen omdat je vroeg naar de uitslapen ipv uitslagen.Verder weer bloedprikken morgen. Misschien ook weer blaasontsteking.
Hey jij.quote:
Een weekje vakantie.quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey![]()
Dacht even dat jij ook weg was
quote:Op dinsdag 14 november 2023 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ahh ok
Fijn dat je er weer bent dan
Juichen toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |