Gelukkig is verder alles goedquote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 weken geband.Verder kan het beter. Morgen in Tilburg MRI-scan en in Den Bosch CT-scan. Maandag spuit in schouder wegens slijmbeursontsteking. Krijg ik te horen wanneer bestralen begint. Verder allesgoed.
Fijn dat je terug bent... En verder, sterkte maar weer.quote:Op zondag 12 november 2023 15:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
2 weken geband.Verder kan het beter. Morgen in Tilburg MRI-scan en in Den Bosch CT-scan. Maandag spuit in schouder wegens slijmbeursontsteking. Krijg ik te horen wanneer bestralen begint. Verder allesgoed.
Goeiemorgen. Vandaag niet kunnen uitslapen want om 8:00 spuit in slijmbeurs schouder wegens ontsteking.quote:Op dinsdag 14 november 2023 05:29 schreef Dotteke het volgende:
MorguhWanneer krijg je de uitslapen @:Tong80
Morguh heerquote:Op dinsdag 14 november 2023 07:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen. Vandaag niet kunnen uitslapen want om 8:00 spuit in slijmbeurs schouder wegens ontsteking.Maar uitslagen van scans binnen twee weken. Daarna beginnen met bestralen.
En alles Fresh.quote:
Ze komen straks een nieuwe meter aanleggen.Moet bijna de hele meterkast slopen.quote:
Moet jij die slopen?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze komen straks een nieuwe meter aanleggen.Moet bijna de hele meterkast slopen.
De middenplank en alles moet er uit.Volgens mij hebben we al een slimme meter.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet jij die slopen?
Een slimme meter of een gewoon een andere meter?
Ah ok.. nja is zo gebeurd lijkt mijquote:Op dinsdag 14 november 2023 10:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De middenplank en alles moet er uit.Volgens mij hebben we al een slimme meter.
Die komt dan op een andere plek of wordt ie tijdelijk afgesloten?quote:
Dit stemt me hoopvol.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. nja is zo gebeurd lijkt mij
Die gaat er wel even af.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die komt dan op een andere plek of wordt ie tijdelijk afgesloten?
Altijd positief blijven, als er iets moet gebeurenquote:
Ik heb hier zo`n fijn panikeer dame in huis.quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:08 schreef Lovely het volgende:
[..]
Altijd positief blijven, als er iets moet gebeuren
Waarom?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier zo`n fijn panikeer dame in huis.
Klein voorbeeld: Die meneer laat vast de kat ontsnappen.Allerlei bijzaken.Jij blijft er wel bijstaan toch?quote:
Kat dan boven houden?quote:Op dinsdag 14 november 2023 10:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klein voorbeeld: Die meneer laat vast de kat ontsnappen.Allerlei bijzaken.Jij blijft er wel bijstaan toch?
Ik denk: Laat die man/vrouw lekker zijn werk doen.
Moet hij ook naar het toilet? Maak het het even extra schoon.
Wij wonen gelijkvloers Lovy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |