Veel sterkte alvast. We zien je verschijnenquote:Op zaterdag 9 december 2023 08:36 schreef Prisha het volgende:
Hoe laat zijn jullie er allemaal?
Ik moet eerst even langs ziekenhuis en dan rij ik door naar DH.
Beetje hectische week geweest.
Vader van mr groot was gevallen en ribben gekneusd. Toen zei ik nog: het verrast me dat hij degene is die viel, ik had het van moedertje verwacht. Die loopt zo moeilijk en wankel. En ja hoor. Twee dagen later viel zij ook en heeft d’r heup gebroken.
Vadertje heeft beginnende Alzheimer en mag niet alleen blijven en moedertje ligt in het ziekenhuis en is donderdag geopereerd. Dus beetje chaos hier, omdat vadertje niet zo snel in een opvang terecht kan. Gisteren was ie al even zoek. Gelukkig weer snel gevonden
Anyway. Ik doe m’n best er om 16:00 te zijn, ik ga lopend vanuit hotel. Maar het kan ook 16:30 worden. Ik app oma nijn als ik in t hotel ingescheckt ben
Dank je welquote:Op zaterdag 9 december 2023 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Veel plezier vandaag!![]()
En Prisha sterkte met de zorgen om je schoonouders
Oh heftig zo allemaal tegelijk. Ik ga ook lopend vanuit hotel. Ik stuur wel een berichtje als ik vertrek daar. Sterkte en tot later.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:36 schreef Prisha het volgende:
Vader van mr groot was gevallen en ribben gekneusd. Toen zei ik nog: het verrast me dat hij degene is die viel, ik had het van moedertje verwacht. Die loopt zo moeilijk en wankel. En ja hoor. Twee dagen later viel zij ook en heeft d’r heup gebroken.
Vadertje heeft beginnende Alzheimer en mag niet alleen blijven en moedertje ligt in het ziekenhuis en is donderdag geopereerd. Dus beetje chaos hier, omdat vadertje niet zo snel in een opvang terecht kan. Gisteren was ie al even zoek. Gelukkig weer snel gevonden
Anyway. Ik doe m’n best er om 16:00 te zijn, ik ga lopend vanuit hotel. Maar het kan ook 16:30 worden. Ik app oma nijn als ik in t hotel ingescheckt ben
Omdat ik in Den Haag woon.quote:Op zaterdag 9 december 2023 10:45 schreef tong80 het volgende:
Waarom is het in Den Haag en niet centraal
Dank je welquote:
Oei dat klinkt minder, mijn moeder is ook zo'n instabiel wiebelig geval. Mijn moeder heeft gevorderde vasculaire dementie.quote:Op zaterdag 9 december 2023 08:36 schreef Prisha het volgende:
Ik was ooit in Den Haag en dook gelijk een kroeg in. Tijdens demonstratie tegen kernjeneverbommen in 1984.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
Wij zijn al in Den Haag. Even een stukje wandelen
Wandel ze en tot straksquote:Op zaterdag 9 december 2023 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
Daar heb je ook lekker weer voor.quote:Op zaterdag 9 december 2023 12:56 schreef Domnivoor het volgende:
Ja... Waar kunnen we een klacht indienen?quote:Op zaterdag 9 december 2023 14:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar heb je ook lekker weer voor.
quote:Op zaterdag 9 december 2023 15:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja... Waar kunnen we een klacht indienen?
Al lang. Tot zoquote:Op zaterdag 9 december 2023 15:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Oh![]()
Is het café al wel open?
We zijn er nl. al bijna.
Man, man. Soep is bijna opquote:
leuk om jou ook eens te hebben ontmoetquote:Op zondag 10 december 2023 00:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Nogmaals hartelijk bedankt voor de goede zorgen oma en opa-nijn.
Mijn oren tuuteren er nog van
ben jij ook al thuisquote:Op zondag 10 december 2023 00:57 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je bent er naar toe gestrompeld?
wat ging er allemaal fout?quote:Op zondag 10 december 2023 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Was weer een leuke meet. Perfect geregeld ondanks dat ik 25x ABBA heb gehoord.
De terugreis was wederom kut.![]()
Oma-Nijn en Silvervox, bedankt voor het organiseren.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |